Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat word als normaal speed gebruik gezien??

wat word als normaal speed gebruik gezien??

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja dat is veel te veel..

Dat is gemiddeld meer dan een halve gram speed per dag. Er zijn mensen die nog veel meer naar binnen werken, maar dit is sowieso al teveel.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe vaak gebruik je het dan? Elke dag dan zit je op iets meer dan 0,5 gram per keer. Als je dagelijks gebruikt valt dat nog wel mee als je tolerantie hebt.

Maar als je in 3 maanden tijd maar 4x gebruikt maar dan wel 12.5 gram per keer is weer een ander verhaal bijvoorbeeld 🤣
Dus iets meer info graag om wat zinnigs te kunnen zeggen.

Toen ik nog echt zwaar in gebruik was ging er iig wel veel meer doorheen in 3 maanden tijd.
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#3
@ketch77
Stel je die vraag voor jezelf?

Zo ja: je hebt 3,5 maand geleden voor het eerst speed gebruikt en sindsdien gelijk 50gram gebruikt? Bijkomend dat je 15 of 16 jaar bent raad ik je aan zo snel mogelijk professionele hulp en begeleiding te zoeken want anders wordt het echt je dood of je ondergang. Je hebt dus ook al een serieuze overdosis meegaakt.. out gaan van speed, dat is niet best allemaal.

Normaal ben ik niet zo serieus, maar ik hoop dat je er iets mee doet.
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Perenijsje zei:
Hoe vaak gebruik je het dan? Elke dag dan zit je op iets meer dan 0,5 gram per keer. Als je dagelijks gebruikt valt dat nog wel mee als je tolerantie hebt.

Maar als je in 3 maanden tijd maar 4x gebruikt maar dan wel 12.5 gram per keer is weer een ander verhaal bijvoorbeeld 🤣
Dus iets meer info graag om wat zinnigs te kunnen zeggen.

Toen ik nog echt zwaar in gebruik was ging er iig wel veel meer doorheen in 3 maanden tijd.
Klik om te vergroten...
ja idk eerste maand was gwn paar lijntjes in de avond en ochtend maar sinds april snuif k om de paar uur
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#5
ketch77 zei:
is 50g speed teveel in 3maand???
Klik om te vergroten...
Rookie numbers!

Het doel met speed is nachten overslaan, vervolgens de trein pakken naar je werk, het gevoel hebben dat al je collega's constant meetings in gaan om het over jouw en je gebruik te hebben, om vervolgens in een overvolle trein in een paranoïde staat terug naar huis te gaan. In de trein moet iedereen je de hele tijd aankijken zodat jij als een maniak vanaf het station naar huis fietst omdat de hele coupe waar je net mee in de trein zat, achter je aan zit. Vervolgens thuis komen en realiseren dat dat allemaal niet echt gebeurd is, in huilen uitbarsten en jezelf platleggen met alcohol en benzo's.

Heb je anders wel echt geleefd?
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketch77 zei:
ja idk eerste maand was gwn paar lijntjes in de avond en ochtend maar sinds april snuif k om de paar uur
Klik om te vergroten...

Maar kun je wat meer achtergrond geven? Hoe oud ben je, waarom snuif je dagelijks pep, heeft het invloed op je dagelijkse leven etc?
Als je dagelijks snuift dan doe je dat niet gewoon zomaar voor de lol. Dan is het misschien goed om proberen te minderen. En als dat niet lukt is het slim om professionele hulp in te schakelen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketch77 zei:
weet niet ik hou van drugs hets enige dat me goed laat voelen
Klik om te vergroten...
Nee door dat je nu heel vaak drugs gebruikt voel jij je juist klote zonder.
Maar je had dus de bijsluiter van je inderal(beta blocker) niet gelezen? Je geeft dat medicijn de schuld maar ik neem aan dat je dat voor een aandoening (meest hartklachten) op recept krijgt van je dokter?
Dan is dat iets wat je moet slikken omdat je iets mankeert. Dan is het niet die indera, aar de speed.

sterkte
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
Klik om te vergroten...
Met zijn hoevelen waren jullie ? En 21gram is erg veel... beter om professionele begeleiding te zoeken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Perenijsje zei:
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
Klik om te vergroten...
Wat voor kwaliteit is dat dam vraag ik me ook af… Zonde zeg, zoveel. :(
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Met zijn hoevelen waren jullie ? En 21gram is erg veel... beter om professionele begeleiding te zoeken
Klik om te vergroten...

Met z'n 2en. En ja hebben we al en ik was ruim 3 maand clean tot eind april we naar een feest gingen en ik na 3 uur nuchter toch ben gaan gebruiken. Vorige week thuis was echt niet de bedoeling eigk maar omdat we vakantie hadden "praatten we het goed" Alleen hadden het gewoon bij 1 nachtje overslaan moeten houden en geen nieuwe moeten halen vrijdag. En gister weer naar een feest geweest. Nou echt proberen om iig niet meer thuis te gebruiken voorlopig.

Spyro zei:
Wat voor kwaliteit is dat dam vraag ik me ook af… Zonde zeg, zoveel. :(
Klik om te vergroten...

Kwaliteit was best goed, maar we vullen ook veel capsules en daar gaat een flinke hoeveelheid in.
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Nee door dat je nu heel vaak drugs gebruikt voel jij je juist klote zonder.
Maar je had dus de bijsluiter van je inderal(beta blocker) niet gelezen? Je geeft dat medicijn de schuld maar ik neem aan dat je dat voor een aandoening (meest hartklachten) op recept krijgt van je dokter?
Dan is dat iets wat je moet slikken omdat je iets mankeert. Dan is het niet die indera, aar de speed.

sterkte
Klik om te vergroten...
slikte die al ervoor, zorgde voor 2x lagere bloeddruk en kreeg last van te hoge hartslag en raakte niet normaal moe bij trappen oplopen,lopen.,, op speed besef jedat
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Perenijsje zei:
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
Klik om te vergroten...
hoe zit het met je neus😳😳😳
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketch77 zei:
is 50g speed teveel in 3maand???
Klik om te vergroten...

Dat is absurd veel... :sleepy:
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Geneesmiddel zei:
@ketch77
Stel je die vraag voor jezelf?

Zo ja: je hebt 3,5 maand geleden voor het eerst speed gebruikt en sindsdien gelijk 50gram gebruikt? Bijkomend dat je 15 of 16 jaar bent raad ik je aan zo snel mogelijk professionele hulp en begeleiding te zoeken want anders wordt het echt je dood of je ondergang. Je hebt dus ook al een serieuze overdosis meegaakt.. out gaan van speed, dat is niet best allemaal.

Normaal ben ik niet zo serieus, maar ik hoop dat je er iets mee doet.
Klik om te vergroten...
zit al in verslavingszorg alleen is dat allemaal poep ben geen therapie persoon en dat out gaan van speed was geen od maar hoge bloeddruk slikte toen inderal(beta blocker)
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Chr0nic zei:
Rookie numbers!

Het doel met speed is nachten overslaan, vervolgens de trein pakken naar je werk, het gevoel hebben dat al je collega's constant meetings in gaan om het over jouw en je gebruik te hebben, om vervolgens in een overvolle trein in een paranoïde staat terug naar huis te gaan. In de trein moet iedereen je de hele tijd aankijken zodat jij als een maniak vanaf het station naar huis fietst omdat de hele coupe waar je net mee in de trein zat, achter je aan zit. Vervolgens thuis komen en realiseren dat dat allemaal niet echt gebeurd is, in huilen uitbarsten en jezelf platleggen met alcohol en benzo's.

Heb je anders wel echt geleefd?
Klik om te vergroten...
raak niet zo para van speed alleen int begin wat hele rare dingen meegemaakt maar verder geen last meer van gehad
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Perenijsje zei:
Maar kun je wat meer achtergrond geven? Hoe oud ben je, waarom snuif je dagelijks pep, heeft het invloed op je dagelijkse leven etc?
Als je dagelijks snuift dan doe je dat niet gewoon zomaar voor de lol. Dan is het misschien goed om proberen te minderen. En als dat niet lukt is het slim om professionele hulp in te schakelen.
Klik om te vergroten...
weet niet ik hou van drugs hets enige dat me goed laat voelen
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#17
ketch77 zei:
weet niet ik hou van drugs hets enige dat me goed laat voelen
Klik om te vergroten...
Dit was ook heel lang mijn overtuiging. Feit is dat dit niet klopt. Dat is het "verslaafde" manupilatieve stemmetje wat jouw doet geloven dat het zo is, niet zo veel geloven in je gedachtes :wink:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Perenijsje zei:
Wij hebben vorige week van woensdagavond tm zaterdag gebruikt en gisteren en vandaag. Samen 21 gram natte pep opgemaakt 🙈
Klik om te vergroten...
Dat jullie nog leven…..
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#20
is 50g speed teveel in 3maand???

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."