Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsspeed en maag klachten

speed en maag klachten

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neem vooral contact met de huisarts op. Maar water drinken is essentieel, ook als je niet aan de speed zit.
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#2
heb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken

wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ketch77 zei:
heb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken

wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie
Klik om te vergroten...
laat maar ben gewoon uitgedroogd vgm wow blijkbaar droog je meer uit van cola
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Speed oraal kan maagklachten veroorzaken. Je kunt het evt pluggen als je neus ook al naar de tering is
k
ketch77Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Speed oraal kan maagklachten veroorzaken. Je kunt het evt pluggen als je neus ook al naar de tering is
Klik om te vergroten...
ik slik niet alleen snuiven
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
ketch77 zei:
wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
Klik om te vergroten...
Stoppen met speed, zo verminder je het. Vaak hebben stimulerende middelen effect op maag en darmen. Dit is meestal in het begin of bij incidentieel gebruik niet aanwezig, maar bij intensiever gebruik komen dat soort klachten steeds vaker terug.

Maagkrampen, maagzuur, darmkrampen, diarree etc...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketch77 zei:
heb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken

wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie
Klik om te vergroten...
Ik kan dit bijna zien als vragen om te speculeren naar waar je darmklachten vandaan komen. Wij zijn geen dokters en al waren we dat, dan hadden we nog niet zo op afstand je vraag kunnen beantwoorden.

Dus jij zegt: Dokter is geen optie
Ik zeg: Dokter is enige optie
D
DikkeJoint00Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
DikkeJoint00 zei:
Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
Klik om te vergroten...
Heb je al iets gegeten?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
DikkeJoint00 zei:
Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
Klik om te vergroten...
Als het in je maag terecht komt via je neus dan kunnen er 3 dingen aan de hand zijn:
- je snuift te hard
- te grote lijnen
- bovenstaande opties zijn allebei juist

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."