#1
Neem vooral contact met de huisarts op. Maar water drinken is essentieel, ook als je niet aan de speed zit.
laat maar ben gewoon uitgedroogd vgm wow blijkbaar droog je meer uit van colaheb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken
wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie
ik slik niet alleen snuivenSpeed oraal kan maagklachten veroorzaken. Je kunt het evt pluggen als je neus ook al naar de tering is
Stoppen met speed, zo verminder je het. Vaak hebben stimulerende middelen effect op maag en darmen. Dit is meestal in het begin of bij incidentieel gebruik niet aanwezig, maar bij intensiever gebruik komen dat soort klachten steeds vaker terug.wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
Ik kan dit bijna zien als vragen om te speculeren naar waar je darmklachten vandaan komen. Wij zijn geen dokters en al waren we dat, dan hadden we nog niet zo op afstand je vraag kunnen beantwoorden.heb al afgelopen weken last van me maag.
word alleen maar erger (krampen,maagzuur etc)
dacht dat het aan weinig eten lag omdat ik wel merk dat ik wat afgevallen ben maar eens ik meer ben begonnen eten is het erger geworden like het was eerst gwn beetje buikpijn en nu word ik wakker met erge steken in me maag meestal echtzo boven mijn buik en aan mijn ribben.
had vroeger nooit last van me maag
wel van hoge bloeddruk en hartslag, maar dats bijna niet meer te merken
wat is het eig en hoe verminder ik dat??????
langs dokter gaan is geen optie
Heb je al iets gegeten?Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
Als het in je maag terecht komt via je neus dan kunnen er 3 dingen aan de hand zijn:Ik heb vannacht speed gesnoven en een uurtje geleden de laatste lijn naar binnen gewerkt maar nu voelt het in mn maag en kwa gevoel alsof de speed de hele tijd opnieuw inkickt. Weet iemand hoe dat komt of wat ik eraan kan doen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."