Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je kan de alcohol ook heel gemakkelijk zelf stoken, ik krijg hem op 92% zuiver. Op Markplaats en andere veilingsites staan vaak destileerkolommen te koop aangeboden. Hierna is het een kwestie van water, suiker, en gist. 5dagen gisten, uurtje of 3-4 stoken, en je heb 4 a 4,5 liter pure (92%) alcohol."
"Nr.00 zei: Nou die ethanol kan ik hier nergens krijgen, alleen gedenatureerde alcohol 96%, maar daar schijnt dus ether in te zitten. Ik zoek ethanol omdat ik hasjolie wil maken. Klik om te vergroten... Gedenatureerde Alcohol is GIFTIG deze is niet voor consumptie te gebruiken, je kan het zelfs niet opnieuw destileren. Daarom betaal je voor deze alcohol relatief weinig, er wordt geen (alcohol) accijns op geheven. Dit is een medicinale alcohol voor reiniging van de huid en ontsmetting van wonden."
"spliffsnatcher zei: hasjolie gaat perfect met die goedkope versie. Zou gek zijn om zoveel te gaan betalen aan zuivere ethanol, aangezien de stof toch geen effect heeft op het eindprodukt. Klik om te vergroten... Als je 50 tot 100ml gedenatureerde alcohol van 70% drinkt, ben je waarschijnlijk binnen 1 uur dood. Dus als je deze alcohol gebruikt om iets te maken om te eten of te drinken, speel je met je leven. In deze alcohol wordt expres gif toegevoegd om het ondrinkbaar te maken, zodat er geen accijns op geheven hoeft te worden."
"berbe zei: keta is een narcose middel voor paarde een overdosis kan dus zeker wel man je hart stopt gewoon met kloppe bij od dus zeg zulke dinge niet voor je mense zo de dood in jaagt Klik om te vergroten... Als je te veel koffie drink kan je ook dood gaan. Alles waar te voor staat is niet gezond. Als je geen risico wilt lopen, moet je zeker niet aan drugs beginnen, het feit dat je het overweegt zegt eigenlijk al dat je dit risico wel wilt lopen. Ook als je er niks mee te maken wilt hebben, heb je b.v. niks op dit forum te zoeken. Laten we de positieve kant benadrukken, en mensen helpen om zo min mogelijk gevaar te lopen door onze eigen ervaringen te vertellen, en uit te leggen waar het (eventueel) bij ons fout is gegaan. Voor de nieuwkomers, die voor het eerst ketamine willen gaan gebruiken, lees eerst alle topics hier over! Heb je dan nog vragen, stel die dan."
"Om in een "K-Hole" te komen zoals ik dat hier lees moet je de Ketamine echt spuiten. Dit bereik je niet met snuiven of drinken. Het gaat er namelijk om, hoeveel Ketamine je lichaam gelijktijdig krijgt. Dan gaat het niet om de dosering, maar om een piek creeren. Om zo'n PIEK te bereiken moet je ook nogal snel spuiten, of je moet een bloedvat geraakt hebben, dan merk je niet eens dat je in een K-hole komt, want dan zit (lig) je er al in. (Ik spreek uit ervaring) Dit is de Ketamine die ik gebruik."
"Skippy zei: ik heb veel interesse in alle soorten drugs, maar de soorten waarvan ik niet genoeg afweet, en er voor mijn doen niet genoeg over bewezen is, probeer ik niet uit. Keta is zo een drugs, verhalen die je hoort dat het gevaarlijk is, tja, alle drugs, maar deze geeft me toch een andere indruk, vandaar.. nee Te riskant, te veel vragen in mijn hoofd.. dat weerhoud me ervan Klik om te vergroten... Ketamine is juist een redelijk "veilige" drug. Je raakt er niet (lichaamlijk) aan verslaafd. (dus geen ontwenningsverschijnselen bij stoppen) Bij snuiven kan je (normaal gesproken) gewoon geen overdosis binnen krijgen. Het enige gevaar is, de toevoegingen, waar wordt de poeder mee versneden? Als je vloeibare Ketamine spuit, en je neemt te veel, verlies je gewoon "even" het bewustzijn, dit komt gewoon weer terug. Geestelijk is het wel een gevaarlijke drug. Je moet er niet aan beginnen als je bang bent uitgevallen, of als je snel in paniek raakt, een trip kan HEEL heftig zijn. Kijk ook maar eens op deze link, waar een ervaring beschreven staat: http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/ketamine.htm"
"Ik heb eens uitgeprobeerd hoe het is om vloeibare Ketamine te snuiven. Dit gaat heel goed, beter als drinken, maar wel minder als spuiten. Je kan hiervoor een leeg flesje gebruiken van neuspray, de vernevelaar moet er wel afgedraaid kunnen worden. Goed schoonmaken met afgekoeld gekookt water. Met een injectiespuit de hoeveelheid die je die dag wil gebruiken uit het multidose flesje optrekken, en in het neusprayflesje doen. Ik gebruikte 2 a 2,5 ml dit zijn ongeveer 12 tot 15 doseringen. In elk neusgat 2 doseringen sprayen, goed opsnuiven. Je voelt al snel dat de Ketamine begint te werken, sneller als bij drinken. Je krijg een beetje een verdoofd gevoel achter in je keel. Je kan nu heel makkelijk steeds een dosering bijsprayen, tot je het gewenste effect bereikt."
"space scientist zei: dus vloeibare katamine snuiven werkt ook goed? hoeveel heb je dan ongeveer nodig om echt helemaal weg te zijn? En kan je dan ook in de K-hole komen of kan dat dan alleen maar met spuiten? Klik om te vergroten... Ik heb in een ander topic ook al geschreven dat je voor een K-hole moet spuiten. Je moet namelijk een piek aan Ketamine creeren, en bij snuiven of drinken kan je niet aan zo'n piek komen omdat je niet snel genoeg kan opnemen via slijmvliezen. Als je zo'n 2 a 2,5 ml Ketanest in een flesje doe, en voorzichtig begin met 2 pufjes, merk je vanzelf met het bijsprayen hoe de werking is. En waar je een prettig gevoel heb daar stop je, en zwakt dit af, spray je weer een beetje bij. Het is wel zo, dat vloeibaar beter (sneller) wordt opgenomen dan poeder. Het is ook zuiverder omdat de flesjes verzegeld zijn, dus er kan niet versneden worden, zoals dat met poeder wel gebeurd."
"MissParanoid zei: en kunt ge gewoon aan die ketamest geraken? Klik om te vergroten... Jazeker, als je de weg weet wel."
"tripkikker zei: ketanest wordt tog gebruikt om dieren te verdoven daar zit niet alleen ketamine in maar ook een stof die het halucineren tegengaat dus ik snap het even niet meeer... uitleg? Klik om te vergroten... Ketanest wordt niet alleen bij dieren gebruikt hoor, ook bij mensen wordt het als narcosemiddel gebruikt, meestal voor korte narcoses. Als je de ketanest in een bloedvat spuit ben je direct weg, dan heb je ook geen halucinaties. Als je de ketanest in je spieren spuit gaat het iets langzamer, en dan kom je echt in een andere wereld. Ketanest is ook niet te vergelijken met ketamine die je snuift, daarmee kan je nooit zo diep komen als met spuiten. Je kan ketanest ook snuiven, net als neusspray die je voor verkoudheid gebruikt, dan krijg je het zelfde effect als poeder snuiven."