Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"zoals de anderen het al eerder gezegd hebben, ik zou ook niet trippen alleen, tenzij het een dosis is dat je weet dat je zeker aankan dus waarschijnlijk valt het allemaal best wel mee op 10g maar als je meer wilt gaan doen, don't do it alone :P"
"mooi heb ook terug wat dingetjes besteld vorige week en nu net mail ontvangen dat ze alles gaan opsturen vandaag"
"kan geen kwaad"
"heb ook al verschillende keren besteld op azarius vanuit BE, bestelling komt altijd mooi toe en idd discrete verpakking, staat niets op ofzo"
"je mag hier waarschijnlijk geen reclame maken, maar de smartshop in Sluis verkoopt dragon dynamite en stuurt die op"
"wietpas is dood, maar kan je nu als Belg al terug terecht bij de shops aan de grens?"
"coole school"
"mega report!!"
"heb ik vroeger toen ik nog maar 16j was ook gehad wist niet eens dat dit mogelijk was door weed :P volledig gedesoriënteerd zijn en de weg naar huis niet meer weten enzo sindsien nooit meer meegemaakt op weed though!"
"cool report ik heb ook al visuals op 20mg 2c-b je hebt wel gelijk dat je 2c-b toch beetje moet sturen ik kan soms ook wel beetje angstig worden in openbare plaatsen ofzo, maar dit is natuurlijk niet te vergelijken met de zwaardere tripmiddelen en idd, ook op 2c-b worden alle zintuigen serieus versterkt"