Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ontkiem ze altijd in natte watte in een vochtig schoteltje dan als ze geggroeid zijn dan plant ik ze. zie ook www.wiet-zaden.nl Grt"
"Ik zit te twijfelen of ik Salvia Divinorum ga proberen, Zijn de ervaring in de filmpjes hier reprensatatief ? http://www.ladysalvia.nl/ervaringen_met ... inorum.htm Of zijn deze gasten wel erg ver heen ?"
"Hebben jullie ervaringen met Vaporizers ? Zo ja, hoe was het effect, hetzelfde als met een Joint of toch anders ? En wat voor soort Vaporizer gebruik je ? En wat rook je ermee ? schijnt dat je er ook allerlei andere kruiden mee kan verdampen"
"?Ik dacht meer aan een echte vaporizer zoals: http://www.dutch-headshop.com/product_i ... cts_id=100 Iemand daar ervaring mee ?"