Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsErvaringen met Vaporizers ?

Ervaringen met Vaporizers ?

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zat er ook aan te denken om 1 te kopen.
Heb al een damper nu nog 1 voor wiet erbij.

Ik volg!
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
11 jaar oud topic @Rebell :lolol:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahaha nu zie ik het pas :upsidedown:
k
karen27Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebben jullie ervaringen met Vaporizers ?

Zo ja, hoe was het effect, hetzelfde als met een Joint of toch anders ?

En wat voor soort Vaporizer gebruik je ?

En wat rook je ermee ? schijnt dat je er ook allerlei andere kruiden mee kan verdampen

:)
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb veel verschillende vaporizers geprobeert op de highlife beurs. Ik heb er één van vapir, de volcano en nog een paar andere geprobeert. In Amsterdam zijn er meerdere shops waar je ze kunt gebruiken. De gene die ik nog onthouden had was Dolphins, omdat ze daar beneden coole muur schilderingen hadden :)

Het effect vond ik heel lekker. Behoorlijk intens maar echt een high. Van jointjes werd ik soms duff en sloom stoned. Maar dit was echt een alerte high. Je merkt niet echt veel van de stoom die je inhaleert, maar het effect mag er zijn! Het is volgens mij ook de gezondste manier om effect van wiet te krijgen (en naar mijn idee ook de lekkerste). Hoop dat je hier wat aan hebt

p.s. de Vapir was het coolst, draagbaar, met accu, ziet er stoer uit, en je krijgt er een rugzak bij zodat ie mee kan naar je vriendjes :P

D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uitgeholde gloeilamp á la WayTooMany. Werkt prima voor DMT en wiet. Zorg alleen dat je de wiet niet van te dichtbij verwarmt, want dan vliegt het in brand en is het idee er een beetje vanaf :) Voor DMT en veel andere drugs in de freebase vorm maakt het niet zoveel uit.
k
karen27Lid
01-01-2024, 00:00
#7
?Ik dacht meer aan een echte vaporizer zoals:

http://www.dutch-headshop.com/product_i ... cts_id=100

Iemand daar ervaring mee ?
D
DoerakLid
01-01-2024, 00:00
#8
karen27 zei:
?Ik dacht meer aan een echte vaporizer zoals:

http://www.dutch-headshop.com/product_i ... cts_id=100

Iemand daar ervaring mee ?
Klik om te vergroten...
Dat dacht ik al :wink: Ik vind de electronische vaporizers veeeel te duur. De echte goedkopertjes zijn 50 euro (is nog te doen), maar de vaporizers van A-merken kosten al snel honderden euro's. Een gloeilamp kost bijna niks en werkt in principe ook :wink: Het is alleen nogal junky :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."