Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Sjeik zei: Niet te vergeten dat die mensen hunzelf allemaal rare namen noemen zoals "rainbowdeer" en allemaal van die vage namen Klik om te vergroten... Hahaha ik zie het al helemaal voor me Klik om te vergroten... Precies. Ik weet dat het voor jou een serieuze zaak is. Maar je hebt me aan het lachen gemaakt, voor het eerst op deze donkere dag (bedankt daarvoor)...heerlijk, 'Rainbowdeer.'"
"Wel in mijn handen gehad, op een rommelmarkt, maar weer teruggelegd. Op jouw berichtje afgaande was dat een foute beslissing"
"Wacky zei: Ik heb net een stapeltje besteld bij amazon, inclusief de meesten die hierboven genoemd zijn. Ook met verzendkosten is dit ruim goedkoper dan bol.com, ik heb nu 8 boeken voor een 62E + 25E verzendkosten = 11E per boek. Moet je wel een week of 3 op je boeken wachten. Het assortiment is ook een stuk groter. Klik om te vergroten... Amazon.com of amazon.uk? Ik heb ooit wel is iets besteld bij amazon.com, en toen kwam er ook nog een invoerheffing overheen. Als ik me niet vergis was dat iets van 17%, maar dat weet ik niet zeker."
"Is wel goed spul. Jaren geleden is gebruikt. Ideaal om je zenuwen te onderdrukken, bijvoorbeeld als je een presentatie moet houden. En gewoon te koop bij iedere drogisterij."
"De nieuwe generatie, die zich de tijd dat er geen internet was niet eens kan herinneren, is denk ik beter in staat dan oudere generaties (vroeger moest ik naar de bieb fietsen voor info!) om het geschreven woord niet al niet te serieus te nemen."
"Drugs moeten slagroom op de taart des levens zijn. Is de taart al niet geslaagd dan dient slagroom alleen maar als een soort camouflage-middel. De grens tussen zin hebben in iets (een leuke uitstapje) en ergens naar verlangen (pauze!) zal iedereen voor zichzelf moeten trekken. Iedereen heeft recht op zijn experimentele fase, maar iemand die bijna dagelijks blowt maakt mij niet wijs dat dit slagroom op de taart is - want daarvoor is het dan echt niet speciaal genoeg meer. Verder geloof ik wel in de mogelijkheid dat bepaalde drugs een therapeutisch effect hebben, waardoor mensen in het dagelijks leven van bepaald beperkingen bevrijd kunnen worden. En dat draagt dan uiteraard bij tot geluk. Maar ook dit kan weer ´misbruikt´ worden. Want als ik hoor dat iemand meer dan honderd ayahuasca trips achter de rug heeft, en dan nog zoekende is (graaf graaf) dan vraag ik me wel af of een sabbatical niet een ideetje is. Even helemaal nuchter met je kop in de wind."
"PatrickBateman zei: Lees eens een boek, joh. Pak bijvoorbeeld alle zeven delen van À la recherche du temps perdu van Marcel Proust, dat houdt je wel een poosje van de straat. Klik om te vergroten... Toevallig laatst voor de aardigheid is in de bieb zo'n deel doorgebladerd. De eerste zin besloeg al bijna een hele bladzijde! Niet my cup of bloesemthee. Maar nu weet ik iig geval wat/wie mensen bedoelen met Proust: { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } En verveling? Gooi 't internet is uit, en probeer de verveling helemaal te ervaren. Wie weet komt er wel een idee naar boven springen dat je anders nooit voor mogelijk had gehouden."
"vogel zei: slimmer worden> puzzelen http://nl.wikipedia.org/wiki/Rubiks_kubus , Klik om te vergroten... Leuke link. Ik wil ook wel zo'n kubus hebben. Ben benieuwd waar dat te koop is. De volgende keer als ik op een rommelmarkt ben zal ik er is op letten, want er zijn echt miljoenen van die dingen verkocht. Niet dat ik verwacht dat ik er talent voor heb (het is toch niet vreemd als je er een paar uren of zelfs dagen over doet?) " Inmiddels is het wereldrecord weer in handen van een Nederlander: Erik Akkersdijk verbrak het record van de Fransman en scherpte het aan tijdens het Tsjechisch Open Kampioenschap tot 7,08 seconde. Erik had toen hij zijn wereldrecord vestigde een beetje geluk doordat hij de laatste stap van de Fridrich-methode (de PLL-stap) kon overslaan. " Klik om te vergroten... Die dekselse Fridrich-methode!"
"-Het half jaartje dat ik bijna elke avond blowde deed ik dat voor het slapen gaan, dus alleen. Muziekje erbij, heerlijk. Ik heb slechts een keer of vijf met anderen geblowd. Het werd totaal niet wat ik er van verwacht had: geen lachkiks, geen gezamelijke vibe, en zelfs een keer een soort van 'badtrip.' Maar ik blow al jaren niet meer. Ik word er nog vager en luier van dan ik van nature al ben. Ik bedoel dus ook op de lange termijn. -En dan het toppunt van alleenheid: 24 paddotrips, waarvan 23 alleen. En kijkend naar mijn laatste 8 trips, denk ik niet dat ik ooit nog is met iemand zal paddoën, want steeds meer treedt het reinigende aspect op de voorgrond. Zeker het eerste half uur, misselijk en naar het toilet moeten. Gezellig!"
"Welhallodaar zei: van die gekke gabber muziek voor dementen. als een soort techno maar dan met fluiten. Klik om te vergroten... Dit is wel grappig, hoor. Op zich wel aardig dat je de vergelijking maakt met drugs. In feite kan alles gebruikt worden als verdovend middel, dus ook spiritualiteit. Maar ze zal het wel goed bedoelen. Ik vind reiki enzo, ook best wel interessante materie. Ik sta daar ook wel voor open. Maar een kort kijkje op het internet, of parabeurs (jaren geleden is geweest, maar als je negatieve energie wilt oppikken dan moet je daar juist heengaan. Daar zweeft van alles door de lucht, en het is die standhouders vaak aan te zien) leert dat je er niet perse gelukkiger van wordt. Soms zelfs het tegenovergestelde. Ik spreek ook uit eigen ervaring. Ik snap je punt wel een beetje, maar ja, het is haar leven. En zolang ze niemand kwaad doet, prima toch?"