Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1. op welke leeftijd ben je met drugs begonnen? 2. welke drugs heb je allemaal gebruikt? 3. welk effect had drugs op jou? 4. hoelang ben je al verslaaft? 5. hoe en waarom ben je met drugs begonnen? 6. hoe was je leven voor en tijdens het drugsgebruik? 7. weet je familie dat je drugs gebruikt/gebruikte? 8. wou/wil je van de drugs af? 9. wat waren de gevolgen van je drugs gebruik 1/2. alcohol ongeveer 12, biertje, wijntje, niets bijzonders. tijdens studie wel flink gezopen daarna weer normaal hoeveelheid, 10 eenheden per week drugs, wiet, hasj, ongeveer 15, elke vrijdag bij het uitgang harddrugs, alleen coke ongeveer 27 3. wiet en hasj niet veel, coke wel, lekker relaxed, betere sex. 4. niet, gebruik 1x in de 2 weken 5.spannend, lekker tijdens het uitgaan 6 geen verschil 7 ja. ze zeggen eigen verantwoordelijkheid 8. gaat prima zo, dus nee 9. iets minder geld"
"ben zelf ook amateur gebruiker, het is echt niet elke dag feest ???? onschuldigen nee, als je gebruikt veel of weinig dan ben je niet onschuldig, hooguit de ..... die voor het eerst gebruikt omdat het stoer is"
"onschuldigen, hier ? no way en roken maar"
"goed uitkoken en daarna "spoelen"met water is wel vereist om alle troep eruit te halen. waterpijp is het beste, koelt de lucht, ben er zelf niet zo'n fan van, heel gedoe, maar is wel de beste oplossing. als je pijp gebruikt wel voldoende filters gebruiken en geen of zo min mogelijk as tenzij met 30 longkanker wil hebben"
"de ammonia, daar krijg je last van. als ik het nog een keer "kook"met water dan blijft er meestal maar verdomd weinig van over, doe ik iets verkeerd ????? let me know"
"Ik weet niet wat de beste manier van roken is, wie is de expert ? Zo klein mogelijk maken ( poeder) in plaats van brokjes, oppervlakte is daardoor groter en dat alles op een aslaag ( en maar denken dat sigaretten slecht zijn) en gebruik voldoende filters. Ik gebruik er 4 of 5. Wie weet het beter, ik wacht Kangaroe"
"ik sluit mij aan bij Tripper roken is ook veel relaxer dan snuiven"
"de kwaliteit is vaak om te huilen zeker in utrecht"
"Methode met koffiefliter werkt inderdaad prima, maak net de fout om bijv een keukenrol te gebruiken ( weet uit eigen ervaring) dat dit niet werkt, papier blijft plakken. als je betrouwbare dealer hebt dan is dit natuurlijk niet nodig"
"testen is inderdaad het beste, weet iemand een goede doe het zelf test of wie heeft er ervaring mee."