Ik woon er heel dichtbij, ben er heel vaak in noordwijk uitgegaan Vind het alleen de afgelopen tijd nogal saai.
#2
gaan er hier wel es mense stappen in Noordwijk aan zee?
ik elke zaterdag bijna, best populair hiero, veel uitgaansgelegenheden.
als er veel mense komen kune we meiss een keer meeten ofzo
gegroet, aardlingen!
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.