Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ging knoeihard op die benzo-fury... Ik weet niet wat voor kleur de cap. was maar de visuals waren extreem ik tripte hem voor een aantal uur en mijn gedachten gingen ook keihard alle kanten op. Lache spul! Beter dan methylone en mephedrome...."
"Je kan het ook d.m.v een tampon doen maar dan is het lastig doseren natuurlijk. En ew das best vies! Ik zal dit nooit proberen. (Kids deden dat in Amerika met wodka)"
"Hallo, een korte inleiding voordat ik begin met mijn vragen. Ik heb de meeste soorten harddrugs aL GEBRUIKT EN MISBRUIKT, HIERNAAST HEB IK OOK VELE LEGALE MIDDellen gebruikt en ook dingen getest als DXM nootmuskaat etc. Ik ben iemand die het als hobby beschouwd en er veel research in steek voordat ik het gebruik. (meestal ) Momenteel gebruik ik heel af en toe wat harddrugs en drink al jaren niet meer. Daarom ben ik bezig met wat experimenten omtrent farmaceutische drugs. Heb zelf al wat anti-depressieva's gehad tegen depressie, krijg momenteel diazepam voorgeschreven. Ritalin, concerta en dexamfetamine heb ik ook gebruikt en misbruikt, verder heb ik zowat alle benzo's al een keer genomen. Heb momenteel baclofen wat een soort ghb in pilvorm is in hoge dosering zonder de nare out en compleet gek doen bijwerkingen. Ik wil geen harddrugs gebruiken dus gaarne geen adviezen over neem dan een pilletje ofzo want met de juiste combi medicijnen kom je een heel end en wiet en bier hoef ik niet. Ik heb al wat info gelezen over de medicijnen die ik nu heb maar toch wat vragen. De eerste 4 zijn anti-depressieva's en anti-psychotica. Ik lees voornamelijk gebruik dit niet recreatief dus als je dat als reactie wil geven post dan niks aub. Mijn nieuwe medicijnen zijn als volgt: - seroquel - trazolan - amytriptyline - cymbalta - tramadol - codeine Mijn vraag is een beetje voor de ervaren gebruiker wat zijn goede combinaties? Ik lees al veel dat de eerste 4 voornamelijk rustgevers zijn en goed voor slapen, oftewel na een nachtje speed of ritalin of wat dan ook zou deze een goede inslaper kunnen zijn. Of voor een brak dagje. Verder weet ik dat je baclofen met amytriptyline neemt dat je in een super relaxte staat kom. Net als baclofen met valeriaan, 5-htp, melatonine..... Tramadol en codeine zijn opiaten dus dat lijkt me wel relaxed... Dus wat is nou mijn vraag? Wie kan mij tips geven over het niet gevaarlijke recreatieve gebruik van deze medicijnen? En voor antwoorden als doe het niet neem gewoon drugs of bier of wat dan ook dat hoef ik niet. Ik ben gewoon een persoon die nieuwe dingen wil uitproberen, heb al 50 soorten drugs gebruikt op verschillende manieren en combinaties. Bedankt!"
"Korte inleiding, ik gebruik/te vele soorten drugs en heb veel ervaring met drugs. Ik gebruik al 14 jaar lang lachgas dus weet de ins en outs ervan letterlijk. Ik heb vaak het ultieme lachgas gevoel geprobeerd te vinden d.m.v ballonetjes, uit de bus sucken af en toe een hijsje, daarna 2 patronen in de bus tot max. 5 patronen in de bus douwen en direct ervanaf sucken. (dit is overigens zeer gevaarlijk en dit MOET niemand proberen want je longen kunnen bevriezen en je heb helemaal geen harder effect) Nu zit ik dus met een combinatie van baclofen (medicatie) 110mg, lucovitaal (merknaam) met o.a 5-htp L-tryptofaan melatonine en wat andere dingen (verkrijgbaar bij de apotheek) wat red bulls, een oxazepam (net geslikt overigens) en concerta 54mg. Als ik nu een patroon naar binnen suck in een teug en ff een seconde of 15 binnen hou, krijg ik eerst dat gebonk in me hoofd wat lekker voelt natuurlijk, en dan neem ik nog een patroontje ik rook ook zware shag en neem tussendoor ook hijsjes daarvan wat het gevoel versterkt. Maar dan kom ik, niet zoals vroeger met lachgas, in een orgasmische lachbui waarbij ik echt huilend op de grond lig en zelf zo erg dat ik bijna klaarkom zo gigantisch lekker dat het is. Tsja, ik wou dat ik dit samen met iemand kon doen om deze ervaring te delen maar ik ben bang dat niemand dit ooit heeft meegemaakt. Ik ga weer ff verder! (het is overigens niet continue zo maar als je ff een pauze neem van 5 minuten dan gebeurt het weer)"
"Re: AD/HD en verslaving een verslaafde ritalin concerta of dexamfetamine geven is het domste wat er is. Ik ken het en het heeft een constante verkeerde werking op de persoon. Het beste is therapie en coaching zo leer je omgaan met je add adhd. Ritalin heeft zo'n constante up en down gevoel waardoor je constant in een verslavings patroon blijft hangen, net als dex. Concerta is het best want dat is een langzame afgifte capsule maar als je uit de kliniek bent word dat niet vergoed door de meeste zorgverzekeringen. Het is inderdaad waar dat de diagnose een trigger kan zijn om je hoofd tot rust te brengen en gaat gebruiken. Maaar als je een verslaafde dozen met ritalin gaat geven dan blijft de junk in hem toch parten spelen en val je door de mand met overmatig gebruik. Ik slik al een poos geen adhd medicatie meer en ben blij dat ik er vanaf ben. Dit is mijn persoonlijke ervaring."
"Het is verdovend, word ook gebruikt in het ziekenhuis/ambulance als je veel pijn hebt. Je kan het overal legaal kopen ja"
"Ik heb naltrexon gehad campral gehad antabus en refusal antabus helpt enorm tegen de zogehete zucht naar drank want je kan gewoon niet drinken, wel een x aantal keer gedaan maar je word gewoon godseziek. Er is wel een manier om het te timen zodat je niet ziek word maar dat ken ik niet. Naltrexon en campral is net als een placebo voor me. Baclofen is nu zeker de anti-trek middel, krijg dagelijks 120mg en dat helpt enorm tegen alle zucht. het is eigenlijk een soort ghb in pilvorm zonder de nadelen van ghb. Ik zit er nu 3/4 jaar aan en ik voel me goed, relaxed, ontspannen, weinig tot geen zin in drugs of alcohol. Met een echte hoge dosering ervan is alle trek weg en ben je gewoon high van het medicijn. IK heb jarenlang ghb gebruikt en er zitten veel kenmerken in."