Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?"
"Is het dusdanig bevallen dat je het weer zou doen? (Op dezelfde manier...?)"
"Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?"
"jbnater zei: jwz! zei: Een fallback van 3 uur lang? Was het intens? Klik om te vergroten... nie egt maar wel nog heftig. ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD. toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken, wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd) Klik om te vergroten... Aah ok, door de M en de je pil is de LSD teruggekomen waarschijnlijk. Hoeveel dagen na de LSD was dat? Wel dope hoor weer ff in die LSD roes !"
"weird idd hahaha"
"Leuk tripreport! Een vraagje: 120mg per persoon is toch ontzettend veel? 50-60mg p.p. is toch een sterke dosering?"
"Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht: "Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)." Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn? Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?"
"dislexsik zei: jwz! zei: Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht: "Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)." Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn? Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet? Klik om te vergroten... Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen. Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten. In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt. Klik om te vergroten... Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon? Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier)."
"NiandraLades zei: Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite. Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt. Klik om te vergroten... Is bijpakken nodig door de lange werkingsduur van MXE? Doseer je MXE vaak bij?"
"NiandraLades zei: Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken. Klik om te vergroten... Ok, thnks voor de info. Gisteren binnengekregen, ga het denk ik straks voor het eerst proberen! Ben benieuwd..."