Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsfirst time lsd

first time lsd

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb nog nooit in een forum gezeten dus ik ga mn best doen XD
ik was al langer van plan om eens te trippen, en op een dag was het me gewoon beu.
ik heb mn vriend 20 euro gegeven en gezegd 'ik wil trippen', hij verstond waar ik het over had en kwam een dag later terug met een dubbele shiva. (gelijk ook de eerst hard die ik ooit nam)

ik heb de momenten afgewacht om het te proberen maar op een zondagavond (rond half 1) heb ik dan toch gedacht van doe het gewoon, IK HAD HET ZWAAAR ONDERSCHAT! :grin:

eerst had ik een halve genomen, nadat er na een uur niets gebeurde heb ik maar de andere helft genomen, vanaf het moment dat ik de 2de helft op m'n tong had gelegd begon ik patronen te zien om alles rondom mij, de patronen bleven maar bewegen zodat ik niet goed kon zien wat het was (redelijk irritant).
toen heb ik een liedje opgelegd; http://youtu.be/1H5loYi6wVc
zalig gewoon, na een tijdje kon ik de muziek zien :hearteyes:
maar ik begon al snel kriebels te krijgen om te gaan fietsen,
dus ben ik gaan fietsen naar een visvijvertje waar 2van mijn beste vrienden samen nachtvissen
toen ik aankwam was het ongeveer 4 uur en was alles gewoon super, de wolken en de bomen waren allemaal gevormd uit duizende van dezelfde patronen, ik kon nog steeds niet zien wat het was,
ik heb daar een stoel gepakt en mij aan de vijver gezet en naar de zonsopgang gekeken :openmouth:
ik zag het licht mijn kant opkomen en; opeens begonnen alle wolken rond de zon te draaien (zoo mooi dat ik zelf moest wennen :flushed:.
en opeesn zag ik het! in de zon, het patroon maar nu overduidelijk een adelaar met en pijl in zijn snavel met opgeheven vleugels.
ik heb daar nog tot 6uur staan staren en dan nog een jointje geblowed met mijn vrienden.
na mijn blow begaf ik mezelf omringd door wolken en licht (de hemel?°
rond 7uur ben ik terug naar huis gefietst en nog tot 10 uur liggen spacen in m'n zetel.
ik begon me wel zorgen te maken over het feit dat ik om 11 uur moest werken (mij was verteld dat het maar 8uur zou duren) maar ik ben toch gewoon gaan werken en toen ik aankwam zag ik alleen nog wat het adelaar patroon lichtes op alles waar ik naar keek XD

na m'n werk heb ik nog een joint gerookt en kwam mijn trip licht terug (van 4uur tot 8uur)
ben vroeg gaan slapen en heb heerlijk gedroomd.
eerste keer lsd was geslaagd :hearteyes:
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen :wink: ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#3
jwz! zei:
Mooi verhaal! Ben ook nieuw op dit forum, en ben van plan om binnenkort voor het eerst LSD te proberen. Door jouw tripreport ik alleen maar meer zin om het te doen :wink: ! Je was alleen en zonder tripsitter als ik jouw verhaal goed begrijp? Had je al veel ervaring met psychedelische drugs?
Klik om te vergroten...

nee het was zelf mn eerste keer dat ik een 'harddrug' nam XD
dwaas weet ik maar het was de moeite waard
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is het dusdanig bevallen dat je het weer zou doen? (Op dezelfde manier...?)
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#5
jwz! zei:
Is het dusdanig bevallen dat je het weer zou doen? (Op dezelfde manier...?)
Klik om te vergroten...

ja tuurlijk ik ben zelf van plan om het weekend van de 4de opnieuw lsd te gebruiken, deze keer een dubbele hoffman,
ik heb wel een fallback gehad gisterenavond die 3 uur heeft geduurt ;aar ik was niet bang en heb me gewoon laten meeslepen
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#7
jwz! zei:
Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?
Klik om te vergroten...

nie egt maar wel nog heftig.
ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD.

toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken,
wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd)
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#8
jbnater zei:
jwz! zei:
Een fallback van 3 uur lang? Was het intens?
Klik om te vergroten...

nie egt maar wel nog heftig.
ik had die dag (laatste dag van de gentse feesten) al een xtctje gepakt en een dipje md waardoor ik de hele dag kon doorgaan, op mijn fiets naar huis rond 7 uur vond ik dat alles zoo een mooie schijn had en ik kon niet stoppen met tegen mezelf te praten XD.

toen ik stopte met fietsen had ik door dat het een lsd trip was en heb ik het mezelf maar gemakkelijk gemaakt, een muziekje opgelegd en wat psychedelic fotos bekeken,
wa egt nog een vette trip, heb er zelf aan gedacht een joint te roken voor een heftiger effect maar was te moe (heb wa zot gedroomd)
Klik om te vergroten...

Aah ok, door de M en de je pil is de LSD teruggekomen waarschijnlijk. Hoeveel dagen na de LSD was dat? Wel dope hoor weer ff in die LSD roes :) !
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#9
dude.....
gene zever maar PRECIES een maand nadat ik mijn lsd heb gpakt.
op de dag precies een maand :openmouth:
freaked eh
j
jbnaterLid
01-01-2024, 00:00
#10
dude.....
gene zever maar PRECIES een maand nadat ik mijn lsd heb gpakt.
op de dag precies een maand :openmouth:
freaked eh
j
jwz!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
weird idd hahaha
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Kort maar krachtig, leuk geschreven. Hoop volgende keer een wat langer report te lezen je schrijfstijl bevalt me goed :)
Mijn eerste keer was ook geweldig, deed het alleen omdat ik dan niet afhankelijk was. Had die avond/dag gelijk 375 mics op. Onvergetelijke ervaring! :hearteyes:

Peace!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."