Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb uit het medicijnkastje 2 pillen tretrazepam 50mg gejat en nou wil ik weten of je deze recreatief kunt gebruiken. moet ik beginnen met een halfje of kan ik hem in 1x naar binnen gooien? ik hoor het graag"
"hoelang werkt het precies? en als ik een halve ofzo neem, kan ik dan de volgende dag weer normaal op schoolstaan? ik wil er dan natuurlijk wel wat van voelen. ook durf ik niet om hem in te nemen, ik sta steeds met die pil in me hand met een glas water maar ik durf het gewoon niet!"
"ik ben gister begonnen met een halfje, toen ik die begon te voelen heb ik de andere genomen. of het nou placebo was of niet, het was relaxt, zaterdagavond ga ik er 1 tegelijk doen. en ja, ik geloof wel dat dit spul verslavend kan werken, zaterdag neem ik mijn laatste en dan ben ik er van af. greatz, justin"
"heb ook nog nooit andere benzo's gebruikt dus ik heb geen gewenning end. 1x tetrazepam maar die is absoluut niet sterk. maar je gaat er dus geen rare dingen van doen?:P"
"ik wil van het weekend voor het eerst oxazepam gaan doen. pilletje van actavis van een vriend gekregen. ik wil het gewoon doen als mijn moeder thuis. is er wat aan je te zien als je opam gebruikt? hoe kan ik mijn avond het best doorbrengen? zelf vind ik het altijd lekker om op bed te gaan liggen en tv te kijken. ik hoor het graag. greatz, justin"
"gisteravond 100mg geslikt, ik dacht: ik blijf nog even computeren, toen ineens, werd ik een een beetje duizelig, voelde m'n hoofdpijn wegtrekken, ik werd ineens moe, normaal ben ik een gigantisch avondmens,in het weekend is 1 uur niet abnormaal maar nu voelde ik me om 21:00 al moe. ik had eerst de ene genomen en toen10 minuten later de tweede, na die eerste heb ik m'n bed omhoog gezet en ben gaan liggen toen ik die andere ook begon te voelen, werd heel duizelig, ineens beetje misselijk(was na 2 minuten helemaal weg) en alles begon even te golven. dit hield even 3 minuten aan toen ik weer normaal tv kon kijken. toen voelde ik om 23:00 een gigantisch suf en relaxt gevoel opkomen. ik vond het heerlijk maar om 0:00 was ik het gewoon zat en werd het iets te heftig eigelijk, toen ben ik maar gaan slapen. als je het gaat doen, doe het dan 's avonds, het is heerlijk om op bed tv te kijken ofzo. succes, jussie"
"ook in spanje gehaald zeker? wij ook, heb er 2 gejat maar wil eerst meer weten voor ik er 1 inneem, hoelang werkt ie precies?"
"wat moet ik er nou van verwachten? ik raak een beetje in de war, de 1 zegt: je zal er niet veel van voelen en de ander zegt dat ik het wel zal voelen. wat moet ik nou?"
"ik slaap van nature slecht en nu heeft de dokter me een potje melatonine 5mg meegegeven. heb nog nooit zó goed geslapen, na 20 na inname voel je je ogen een beetje branden en na een uur ben je bekaf. wel een natuurlijke slaap, alsof je kilometers hebt gerend en je je ogen bijna niet open kan houden. supermiddel! verslavend is het ook niet. gewoon doen dus. greatz, justin"
"ik ga het zaterdagavond proberen ik zie wel wat er gebeurd, gewoon takeshi's castle enzo kijken:P ik laat nog wel horen hoe het was. greatz"