Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sjah, Ik ben ongeveer 3,5 jaar gelede gestopt met blowe, maar dit had meer de rede dat ik er geen reet meer aan vond en vooral dat ik door het blowe niet lekker in mun vel zat (beetje depresief). Ik vraag me af wat jij voor joint hebt gerookt. Wassie van de cofeeshop? en hoeveel zat er in? Misschien dat je die dag slecht gegete of geslape had en een veel te sterke joint hebt rerookt. Wat betreft het terug keren van enge gevoelens van een ''bad trip'' heb ik wel ervaring maar niet van wiet. Kun je je afvrage wie er nou zo stom is om de eerste keer veel te veel LSA zaadjes te ete. hier heb ik ook nog maanden nare gevoelens aan over gehouden, vaak zo sterk dat ik egt dacht dat het terug zou kommen. iig kun je beter van de wiet af blijven, altijd beter voor je geheugen en geen kans om nare ervaringen hierdoor. Maja, dit word dan ook gezegt door iemand die er al 3,5 jaar mee gestopt is."
"Als je ut egt voor ut sporte wil gebruike, gebruik dan gewoon GABA. Daar is makkelijker aan te kome en tis veiliger."
"Ik heb wel uns retalin gehad voor de lol en ik kan wel gelove dat je er heel goed van kan lere, je bent egt heel geconcentreed."
"baarsjesbewoner zei: ik heb eerder het probleem dat roken te lekker is en ik de een naar de ander opsteek Klik om te vergroten... Dat ken ik, heerlijk, roke tijdens het knalle. en de dag erna un flinke zoab weg naar je longe hebbe."
"- Volg eerst een chemische opleiding. - Ga naar http://home.conceptsfa.nl/~boogaar1/pihkalpagina.htm - Zoek uit wat je wil maken. - Regel het materiaal en gereedschap. - Richt een kelder in. - Volg het uitgekozen Recept. - Test je product. - Indien alles goed is gegaan -> laat ff wat wete."
"flashkop zei: maak ghb... Klik om te vergroten... GHB is niet moeilijk te make. daar heb je niet een hele studie voor nodig. Ik kan het niet met zekerhijd zege maar vogesmij was het sowiets van: - Pak un dik blok boter. - Laat dit een paar dagen in de zon verzuren. - Laat het reageren met NaOH (wc ontstoper (moet wel zuiver zijn)) Sowiets ongeveer, maar voor je ut uitprobeert met je wel eers ff kijke hoe het psies zit. was iig niet moeilijk. denk dat die laatste stap niet helemaal zal kloppe trouns. En sowieso moet je ook alles zuiver krijge, denk gewoon oplosse in water overtollige boter eraf hale en de rest neutralisere met een zuur. Suc6"
"Jah, dit is ook maar un forum heh. De betrouwbaarhijd van wat iemand zegt moet je ook niet te hoog neme. Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend. Dus met verzuurde boter kom je al een heel eind."
"Boogie! zei: jopsa! zei: Kweet iig wel dat GHB, gamma-hydroxy-boterzuur betekend. Klik om te vergroten... volgens mij heeft iemand jou in de zeik zitten nemen het betekent gammahydroxybutyraat Klik om te vergroten... Ja, weet ik, en butyraat was dacht ik psies ut zelfde als boterzuur."
"flashkop zei: gbl kan je bestellen als je goed zoekt Klik om te vergroten... Maar GBL wordt in ut lichaam tog omgezet tot GHB? waarom zou je dat dan wel kunne krijge? Je hebt er juist veel minder van nodig voor ut zelfde effect."
"ey vet! Ik wist wel dat (oud verhaaltje) vroeger in het ooste koninginne soms het dure saffraan in het ete deden van hun zoon, omdat ze dan sneller verliefd zoude worde en eindelijk uns een keer onder de plak zoude rake. Ik weet dat in de supermarkt bij mij in het dorp dat ''dure'' saffraan voor un paar cent te koop is. Ga ik zeker eens probere, maar dan hoop ik wel dat ut geen nepsaffraan is, die is er ook, van een makkelijker te kweke plant. groetjes"