Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"drientje, wat heb jij een uitgesproken mening over heroverslaafden en dat terwijl je er zelf totaal geen ervaring mee hebt, niet alle heroverslaafden zijn het zelfde hoor. waar haal je het lef vandaan om zo over anderen te oordelen, je zegt dat je links bent maar ik bespeur hier toch een grote geert wilders mentaliteit, " die groep deugt niet, alles over 1 kam scheren en er vervolgens flink tegenaan trappen" en dat terwijl jij zelf grote moeite had/hebt om te stoppen met sigaretten. je trapt als herogebruiker geen mensen de grond in, dat doe jij wel en over het liegen en bedriegen, ben jij overal eerlijk over geweest hoe kom je erbij dat alle junks zielig doen, wat weet jij er nou helemaal van? ik had al totaal geen respect voor je maar ik vind je nog onozel ook. over het algemeen gaan mensen niet gebruiken omdat ze hun problemen niet aankunnen, het is vaak dezelfde reden als beginnen met roken, nieuwsgierig, stoer doen of mee willen doen met de rest, je komt er pas na verloop van tijd achter dat het veel onderdrukt, je denk niet aan verslaafd raken of de ellende die anderen ermee hebben gehad, leren doe je van je eigen fouten en niet van die van anderen, dus het begint niet als een vlucht, dat wordt het gaanderweg. giorgi, ik had er nog nooit van gehoord afkicken met ghb, ik moet wel eerlijk zeggen dat 4 gram bruin per dag rijkelijk veel is hoor, zeker voor een beginnend gebruiker( zeker niet lullig bedoelt hoor, maar daar twijfel ik sterk aan) ondanks dat hij een ruime ervaring heeft met ghb vind ik het persoonlijk niet verstandig, ik denk dat hij beter af is bij een goede hulpverlener( dat hoeft geen verslavingstherapeut te zijn) dan naar iets te grijpen wanneer hij trek heeft, ik snap dat je denkt, beter dit dan bruin maar het lost niets op, zeker niet op de lange termijn. iig veel suc6"
"jochie plan jij maar lekker je leven en ga herione gebruiken, jij bent natuurlijk wel de enige die wel sterk in z´n schoenen staat, er valt nl. niks meer te plannen maar jij als grote planner op jouw indrukwekkende leeftijd zal het allemaal WEl redden, niet? er is geen leeftijd voor heroine jochie, er is alleen ellende na !"
"uiteraard zijn er mensen die recreatief kunnen gebruiken, al zijn het er verdomde weinig! ik was er op mn 17 ook 1 op mijn 18de sloeg het recreatieve helaas om in het creatieve, dan wel in de zin om aan geld te komen( en ik was zeer creatief ) dat heeft toch bijna 24 jaar geduurd, das dan toch minder he? helaas leer je alleen van eigen fouten en niet van die van anderen."
"hoi nina, ik heb net je dagboek gelezen en ik vind het echt knap van je dat je zo door hebt gezet!! zelf gebruik ik vanaf mijn 18de( ben nu 42) al methadon, de eerste jaren vaak alleen 's morgens omdat ik de rest van de dag gewoon bruin had maar sinds 22 mei 2005( verjaardag)alleen meet. veel te lang op 5 pillen blijven hangen maar goed, ik zit nu sinds vandaag op 1 pil, ben de afgelopen week met om de dag een kwart pil naar beneden gegaan en vanaf morgen ( ik slik nu 's morgens en 's avonds een halve)brokkel ik er gewoon wat af, wil eind van de week er klaar mee zijn. uiteraard ben ik brak, slaap klote ed maar waar een wil is, is een weg! ben wel heel benieuwd hoe je je voelt, hoelang je al op 0 staat, vanaf hoeveel ed. ik had deze site veel eerder moeten ondekken, ik heb er echt wat aan aangezien ik verder een heel normaal leven leid weet bijna niemand wat er met me aan de hand is en kan ik er behalve met familie niet over praten en de fam. weet natuurlijk niet hoe het voelt. ik wens jou en iedereen die hiermee worstelt heel veel suc6 toe"
"vandaag precies 1 jaar van de meet af ! @ jimcp ; accepteer dat je erg onnozel bent, wat een ontzettend b s verhaal zeg, het is geen ongeneeslijke ziekte maar een opeenvolging van foute keuzes, misschien lastig uit te komen maar zeker niet onmogelijk !!! antidepressieva is helemaal niet schadelijker dan opiaten, wat een onzin, het wordt vaak te snel voorgeschreven maar er zijn talloze mensen,waaronder ik zelf, er veel baat bij hebben of hebben gehad. ga wat anders doen dan proberen mensen te demotiveren, de t s heeft haar leven goed op orde! dag artwork, het jaar is omgevlogen."
"hoi nina( en reiziger) ik vind het echt fijn om te horen dat het goed gaat met jullie, ik denk vaak: " als ik het kan, kan een ander het ook" nu moet ik de rollen omdraaien en denken,als een ander het kan, kan ik het ook! ben absoluut niet meer bang om terug te vallen naar heroine, ik vind het leven zonder veel te leuk, ik heb een hele leuke dochter (22) en al zijn haar vader en ik sinds een jaar niet meer bij elkaar,zijn we nog steeds elkaars beste vrienden. ik woon ondertussen weer samen met een nieuwe man, die nota bene rechercheur bij de politie is, kan ik als er ooit weer aan me gevraagd wordt of ik met politie in aanraking ben geweest, zeggen:" ja, ik woon ermee samen " heb een lekkere auto en ga over een paar maanden eindelijk een motor kopen, de laatste dingen zijn natuurlijk puur luxe maar wel mijn hobby, dus al met al hou ik van mijn leven! maar goed, ik ben de afgelopen week erg hard naar beneden gegaan met mijn pillen, beb nu 28 uur geleden mijn laatste kwart pil op, aangezien ik daar al nix van merkte dacht ik, nu stop ik maar helemaal. voel me waaaaaaardeloos maar ook trots want er liggen hier nog wel 200 pillen in huis! mijn vriend is heel lief voor me maar weet niet wat ik doormaak, jullie wel, dus ik vind dit een uitkomst. ik vind het echt goed van jullie, ik ben ook vaak ziek geweest toen mijn dochter nog klein was. en Nina, ik heb er geestelijk ook geen last van, ben er ook helemaal klaar mee, maar daar zit het hem ook in, als je het maar echt wilt, dan lukt er erg veel! groetjes Joolie"
"ha speeseend ! dank je wel, ik ben er ook best trots op hoor. ik slik sinds 21-08-2010 ook geen ssri's meer, toen ik met heroine stopte 22-05-2005 ( na 20 jaar)kwam ik er pas achter dat het een enorme gevoelsonderdrukker was, dus ik stuiterde alle kanten op om vervolgens weg te zakken in een depressie en bij mij heeft het echt goed geholpen, ik ben ook naar een psychotherapeut gegaan hoor( geen dopegerelateerde) verder gebruik ik niks meer, heb wel een aantal maanden zolpidemtartraat gehad vanwege slaapproblemen maar die slik ik al een tijd niet meer, soms een biertje en als ik met mijn vriendinnen op stap ben wil ik wel eens doorzakken maar dat ik eens in de 5 weken ofzo. het bevalt me prima, kop op orde en geen ( grote ) problemen meer. met jou ook alles goed ? ssri's zijn seroronine heropname remmers,ze zijn op zich vrij mild en je hebt nauwelijks tot geen afkickverschijnselen, dat is helaas niet bij alle antidepressieva's het geval."
"hoi Nina en reiziger, ik ga nu dag 4 op 0 in, ik zat in oktober nog op 4 pillen, begin maart 2 en half, de laatste week van maart en de 1ste van april heel snel gaan afbouwen, dus ik voel me al een paar weken niet zo geweldig. maar goed, ik ga door, nooit geweten overigens dat er zoveel uren in een dag zitten, vannacht helemaal niet geslapen, de nachten ervoor weinig en lig ik eindelijk in een houding waarvan ik denk dat hou ik wel ff vol, moet ik weer plassen. ik bel straks wel de arts op om haar op de hoogte te brengen en of het verstandig is om evt. voor de nacht iets te krijgen( hoewel ik dat liever niet heb) maar ik begin een beetje uitgeput te raken, ik hoor dat je vrij snel aan benzo's verslaafd raakt en dat wil ik echt niet!!!!! ik heb ondertussen al een hele pot melatonine op waar ik ook nix aan heb. hoe heb jij dat 's nachts gedaan nina, uitzingen of toch iets van een slaappil ? gek genoeg heb ik soms wel honger en kan ik op een enkele x na alles binen houden. het gammele brengt ook veel flashbacks uit de tijd dat ik nog veel bruin gebruikte, ook niet allemaal even leuk, maar ja het hoort er allemaal bij denk ik. op naar betere dagen, maar ik zet door! joolie"
"weer ik, ligt het aan mij of is het toch mogelijk dat je de 4de dag nog beroerder bent dat de voorgaande dagen? ik heb van mijn arts zopiclon a 7.5 tabletten, 1 zonodig 2, ik heb er 2 op, viel op de bank inslaap, vriend heeft me naar bed gehesen, enmal in bed kregen voor mijn idee, hoofd en benen ruzie, dus zit ik hier werderom op de bank me kut te voelen. ik ben ff bang dat na regen het gewoon wee gaat regenen, maar ik ben halverwege in week 1 en zet door"
"ik weet het.....je hebt helemaal gelijk. ik moet m´n mond af en toe houden , vooral als het geen zin heeft"