Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn drugs jaar overzicht Een keer per 2 weken 3g ket met uitschieters van 10 tot 15g ket tijdens het festival seizoen en toen ik net op mezelf woonde in de periode van juni tot september en van oktober tot november. 1 keer per maand 1g sos en 1 keer per 1,5 maand speed. 1 keer per 6 maanden xtc of mdma 1 keer per jaar lsd 1 keer per 2,5 maand 2cb 1 keer per 6 maanden 2g 3mmc 1 keer research ket Ik verloor mezelf enkele keren dit jaar in ketamine door de tegenslagen die ik had meegemaakt en weet dat ik een probleem heb. Ik ben hier ook voor naar de huisarts geweest toen ik problemen begon te ondervinden met mijn mentale en fysieke staat. Daarom is mijn 2023 vooruitzicht om mijn gebruik onder controle te krijgen!"
"Ik heb ongeveer hetzelde probleem wanneer ik keta doe. ik heb het de laatste tijd dit probleem een beetje erger gehad omdat ik 8 gram gespreid heb gedaan over een periode van 7 dagen dit kwam omdat ik mezelf wou belonen omdat ik mijn opleiding heb afgerond en door deze omstandigheden begon op de laatste dag alles te branden. gelukkig begon de de pijn af te nemen na een paar dagen en ben ik al een paar dagen nuchter van de ket maar de pijn in mijn blaas en plasbuizen en ondernieren bleef aan voor een paar dagen en nu drink ik veel koppen groene thee en dit helpt voor mij. Ik zal eigenwijs blijven en keta blijven gebruiken maar ik neem nu wel veel meer pauze's door deze klachten."
"update: ik heb weer ketamine na 1 maand gebruikt en ik begon bloedklonters te plassen in de ochtend de rest van de dag was normaal en er zit nogsteeds 3 a 4 uur tussen het plassen en snachts slaap ik gewoon goed door ook heb pijn achter in mijn rug bij mijn nieren. Ik ga morgen naar de doktor ill keep everyone updated!"
"jonkotemmer zei: update: ik heb weer ketamine na 1 maand gebruikt en ik begon bloedklonters te plassen in de ochtend de rest van de dag was normaal en er zit nogsteeds 3 a 4 uur tussen het plassen en snachts slaap ik gewoon goed door ook heb pijn achter in mijn rug bij mijn nieren. Ik ga morgen naar de doktor ill keep everyone updated! Klik om te vergroten... ik moet ik hier nog bij zeggen dat ik niet iedere week gebruik en dat ik het 1 keer per 1 a 2 maanden gebruik maar mijn doseringen zijn wel hoger maar ik ;aat de uitslag morgen weten grote kans dat het een nierbekken onsteking is!"
"ik had vorig weekend met wat vrienden lsd gedaan ik had 3 tabs gebruikt en twee vrienden van mij 5 een er van ging bad en zei dat hij even alleen wou zitten later kwam hij terug en zei dat hij naar huis wilde terwijl hij zat te pieken daarna kwam hij weer terug en zei hij hoe kan ik stoppen met leven daarna liep hij naar balkon en we hebben meerdere keren tegen moeten houden en daarna hebben we iemand nuchter gebeld en het was ook echt stom van ons dat we geen tripzitter hadden toen hadden we iemand nuchter gebeld heeft hem kunnen kalmeren toen zijn we naar buiten gegaan en een rondje in het park gelopen en toen hebben gepraat over zijn problemen en toen cheerde hij weer op en toen was alles redelijk goed toen zijn we weer terug naar het huis gelopen en was alles weer goed. ik heb mijn les geleerd dat er altijd een tripzitter bij moet zijn."
"De Dunne zei: Wat een rot ervaring @jonkotemmer . Lijkt me eng om dat mee te maken. Gelukkig is het toch goed gekomen en hebben jullie hem kunnen helpen. Volgende keer idd een tripsitter erbij nemen, je ziet hoe trippen kan āmisālopen. Sterkte man! Klik om te vergroten... thx voor reply"
"bedankt voor al jullie reactie ik heb deze post ook gemaakt als iets wat mensen kunnen lezen en kunnen nadenken wat een goed moment is om lsd te nemen"
"Roze olifant zei: Volgende keer beter? Ik denk dat er voor deze jongen beter even helemaal geen volgende keer komt, in ieder geval niet de komende tijd, duidelijk niet klaar hiervoor nu. Sterkte @jonkotemmer, geen leuke ervaring. Enig idee van de sterkte van die zegels? En had een van jullie al wat tripervaring? Hoe hadden jullie je precies voorbereid en wat waren de verwachtingen? Een nuchtere tripsitter erbij hebben kan handig zijn als iemand voor het eerst tript, maar de dosis die eerste keer laag houden is eigenlijk nog belangrijker (en dan is het meestal genoeg als er een ervaren tripper - die meetript op bescheiden dosis - bij is). Ik kan niet uit dit weinig gedetailleerde verhaal opmaken hoe jullie het allemaal aangepakt hebben, maar ādrie tabsā en āvijf tabsā is nogal algemeen/vaag en het komt allemaal wel een beetje ondoordacht over. Klik om te vergroten... deze jongen had al veel ervaring met psychedelic en heeft al zwaardere dingen gebruikt zoals changa maar zijn mindset die dag was slecht en daar bovenop waren de 100 ug per zegel en had hij 5 zegels maarja iedere trip is anders en we hadden geen tripzitter we hebben onze les geleerd"
"Roze olifant zei: Eh goh ja. 500 ug LSD gebruiken met een slechte mindset is... zacht uitgedrukt... niet handig. Dan heeft hij deze gebeurtenis toch aardig aan zichzelf te danken en heeft het weinig te maken met het feit dat er geen tripsitter aanwezig was. * Overigens lijkt het me sterk. 300 ug en 500 ug. Dat zijn enorme hoeveelheden. Jullie zegels zijn in werkelijkheid met grote kans een stukje lager gedoseerd. Maar alsnog: dit is geen verantwoord drugsgebruik. Vijf zegels van 50 ug is alsnog geen grapje, zoiets moet je gewoon nooit doen als je slecht in je vel zit. Klik om te vergroten... bij de vendor stond 100 ug per tab"
"Roze olifant zei: Zeker belangrijk om hier altijd goed over na te denken! Set en setting zijn niet te onderschatten. Klik om te vergroten... ik ga wachten tot lente/zomer dat het 25 graden buiten is en dan buiten zitten in het park maar thanks voor je informatie"