Dag iedereen
ik gebruik al een enkele jaren nu en dan eens ketamine. Tijdens de eerste lockdown heb ik dit een tijd (een paar maand) bijna dagelijks gebruikt.
ben dan stilaan weer beginnen afbouwen en nu bijna 3 weken clean
Ik ga nu ook op gesprek bij een psycholoog om hier zeker volledig mee te stoppen en ben ook al naar een uroloog geweest waar ze plas hebben afgenomen en naar het labo hebben gebracht.
Ik heb hier nog niks van gehoord maar ik heb af en toe een zeurend gevoel in mijn blaas ondanks ik al een tijd niks heb gebruikt.
Soms heb ik het vaker op een dag soms ook niet. Als ik het heb is het vooral als ik lang stilsta. Zodra ik beweeg gaat het gevoel weg.
Voor de rest heb ik eigelijk niks van last. Ik plas normaal etc. Toen de uroloog een echo nam zag alles er ook vrij normaal uit.
Ik slaap de laatste weken extreem slecht omdat ik hierover blijf piekeren.
Heeft iemand hier al ervaring mee gehad en gaat dit weg? Of moet ik me zorgen maken..?
heb wel de indruk dat het al een beetje verbeterd is sinds het begin
Zoals ik zei ben ik nu al bijna 3 weken clean en ben ook zeker niet meer van plan van het te gebruiken
bedankt alvast!
Hey,
Dat zeurende en stekende gevoel in je blaas kan best een tijd aanhouden, helaas. Je blaas heeft een enorme opdonder gekregen door de Ketamine.
Het heeft bij mij zeker 1-2 jaar geduurd voordat mijn blaas weer als normaal kon beschouwen.
Ik heb echt verschillende medicatie’s genomen, verschillende onderzoeken gehad, echo’s, plas trainingen. Urine testen en daar kwam vooral weinig uit. En dat is dus altijd zo met Ketamine verslaafde.
Ik heb destijds ook plas testen moeten doen. Ze gaan dan meten hoeveel je plast, hoeveel er achterblijft etc.
Mijn herstel was echt heel moeizaam. Dacht in het begin dat het nooit meer goed zou komen.
Nierpijn, blaas pijn, k-cramps, het huis niet uit kunnen omdat ik 40+ keer op een dag moest en zeker 10 keer per nacht.
Mijn leven was een ware hel.
Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij PTNS behandelingen. Zeker een aanrader om te bespreken met je uroloog.
Is een wekelijks behandeling in het ziekenhuis voor een bepaalde periode. 70% slagingspercentage.
Daarnaast waren de natuurlijke medicatie’s die ik slikte ook een super fijne toevoeging.
Ik slik nog steeds dagelijks; magnesium, pumpkinseed oil, green tea capsules en Aloë Vera pillen.
Dit ondersteunt ook het natuurlijke herstel van je blaas.
Geef jezelf genoeg rust, slaap, goed eten. En vooral geduld hebben.
Mocht ik iets gemist hebben, waar je graag antwoorden op wil, stel ze vooral! PB en hier staan altijd open.
Take care, je hebt maar 1 lijf en 1 blaas. 💜
Geef de moed niet op! Mijn blaas is weer zoals deze hoort te zijn. 🫶🏻