Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZeurend gevoel blaas

Zeurend gevoel blaas

42 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga je zo even een uitgebreid berichtje sturen. Zal ik dat hier doen of in je PB?

Als ik het hier doe, heeft misschien iemand anders en nog wat aan, die misschien in een soortgelijke situatie zit.

Let me know!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Oke, oke, excuse me!
Sterkte vandaag!
Klik om te vergroten...
Is niet erg! Neem daarna even rustig de tijd. Komt goed. 💕
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dag iedereen

ik gebruik al een enkele jaren nu en dan eens ketamine. Tijdens de eerste lockdown heb ik dit een tijd (een paar maand) bijna dagelijks gebruikt.
ben dan stilaan weer beginnen afbouwen en nu bijna 3 weken clean

Ik ga nu ook op gesprek bij een psycholoog om hier zeker volledig mee te stoppen en ben ook al naar een uroloog geweest waar ze plas hebben afgenomen en naar het labo hebben gebracht.
Ik heb hier nog niks van gehoord maar ik heb af en toe een zeurend gevoel in mijn blaas ondanks ik al een tijd niks heb gebruikt.
Soms heb ik het vaker op een dag soms ook niet. Als ik het heb is het vooral als ik lang stilsta. Zodra ik beweeg gaat het gevoel weg.

Voor de rest heb ik eigelijk niks van last. Ik plas normaal etc. Toen de uroloog een echo nam zag alles er ook vrij normaal uit.
Ik slaap de laatste weken extreem slecht omdat ik hierover blijf piekeren.
Heeft iemand hier al ervaring mee gehad en gaat dit weg? Of moet ik me zorgen maken..?

heb wel de indruk dat het al een beetje verbeterd is sinds het begin

Zoals ik zei ben ik nu al bijna 3 weken clean en ben ook zeker niet meer van plan van het te gebruiken

bedankt alvast!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
@Spyro
oblige him
Klik om te vergroten...
Hahaha ik wilde ook al @Spyro !! Roepen 😂😂😂

Spyro zei:
Ik ga je zo even een uitgebreid berichtje sturen. Zal ik dat hier doen of in je PB?

Als ik het hier doe, heeft misschien iemand anders en nog wat aan, die misschien in een soortgelijke situatie zit.

Let me know!
Klik om te vergroten...

Wederom behulpzaam onze ghb expert!
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#5
@Spyro Heb ook al veel gehad aan andere comments op posts dus mag zeker hier!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Hahaha ik wilde ook al @Spyro !! Roepen 😂😂😂



Wederom behulpzaam onze ghb expert!
Klik om te vergroten...
GHB & Ketamine ervaringsdeskundige 😅

Wil hier echt wat mee gaan doen later. Even uitzoeken hoe en wat, ik help mensen graag!

Ik moet nu naar Den Haag voor een minder fijne reden, maar daarna ga ik even de tijd nemen voor je! @Zwartekat
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#7
Spyro zei:
GHB & Ketamine ervaringsdeskundige 😅

Wil hier echt wat mee gaan doen later. Even uitzoeken hoe en wat, ik help mensen graag!

Ik moet nu naar Den Haag voor een minder fijne reden, maar daarna ga ik even de tijd nemen voor je! @Zwartekat
Klik om te vergroten...
Top dankjewel! Appreciate it 😁 @Spyro
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
GHB & Ketamine ervaringsdeskundige 😅
Klik om te vergroten...

Oke, oke, excuse me!
Sterkte vandaag!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zwartekat zei:
Dag iedereen

ik gebruik al een enkele jaren nu en dan eens ketamine. Tijdens de eerste lockdown heb ik dit een tijd (een paar maand) bijna dagelijks gebruikt.
ben dan stilaan weer beginnen afbouwen en nu bijna 3 weken clean

Ik ga nu ook op gesprek bij een psycholoog om hier zeker volledig mee te stoppen en ben ook al naar een uroloog geweest waar ze plas hebben afgenomen en naar het labo hebben gebracht.
Ik heb hier nog niks van gehoord maar ik heb af en toe een zeurend gevoel in mijn blaas ondanks ik al een tijd niks heb gebruikt.
Soms heb ik het vaker op een dag soms ook niet. Als ik het heb is het vooral als ik lang stilsta. Zodra ik beweeg gaat het gevoel weg.

Voor de rest heb ik eigelijk niks van last. Ik plas normaal etc. Toen de uroloog een echo nam zag alles er ook vrij normaal uit.
Ik slaap de laatste weken extreem slecht omdat ik hierover blijf piekeren.
Heeft iemand hier al ervaring mee gehad en gaat dit weg? Of moet ik me zorgen maken..?

heb wel de indruk dat het al een beetje verbeterd is sinds het begin

Zoals ik zei ben ik nu al bijna 3 weken clean en ben ook zeker niet meer van plan van het te gebruiken

bedankt alvast!
Klik om te vergroten...
Hey,

Dat zeurende en stekende gevoel in je blaas kan best een tijd aanhouden, helaas. Je blaas heeft een enorme opdonder gekregen door de Ketamine.

Het heeft bij mij zeker 1-2 jaar geduurd voordat mijn blaas weer als normaal kon beschouwen.

Ik heb echt verschillende medicatie’s genomen, verschillende onderzoeken gehad, echo’s, plas trainingen. Urine testen en daar kwam vooral weinig uit. En dat is dus altijd zo met Ketamine verslaafde.

Ik heb destijds ook plas testen moeten doen. Ze gaan dan meten hoeveel je plast, hoeveel er achterblijft etc.

Mijn herstel was echt heel moeizaam. Dacht in het begin dat het nooit meer goed zou komen.

Nierpijn, blaas pijn, k-cramps, het huis niet uit kunnen omdat ik 40+ keer op een dag moest en zeker 10 keer per nacht.

Mijn leven was een ware hel.

Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij PTNS behandelingen. Zeker een aanrader om te bespreken met je uroloog.

Is een wekelijks behandeling in het ziekenhuis voor een bepaalde periode. 70% slagingspercentage.

Daarnaast waren de natuurlijke medicatie’s die ik slikte ook een super fijne toevoeging.

Ik slik nog steeds dagelijks; magnesium, pumpkinseed oil, green tea capsules en Aloë Vera pillen.

Dit ondersteunt ook het natuurlijke herstel van je blaas.

Geef jezelf genoeg rust, slaap, goed eten. En vooral geduld hebben.

Mocht ik iets gemist hebben, waar je graag antwoorden op wil, stel ze vooral! PB en hier staan altijd open.

Take care, je hebt maar 1 lijf en 1 blaas. 💜

Geef de moed niet op! Mijn blaas is weer zoals deze hoort te zijn. 🫶🏻
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Hey,

Dat zeurende en stekende gevoel in je blaas kan best een tijd aanhouden, helaas. Je blaas heeft een enorme opdonder gekregen door de Ketamine.

Het heeft bij mij zeker 1-2 jaar geduurd voordat mijn blaas weer als normaal kon beschouwen.

Ik heb echt verschillende medicatie’s genomen, verschillende onderzoeken gehad, echo’s, plas trainingen. Urine testen en daar kwam vooral weinig uit. En dat is dus altijd zo met Ketamine verslaafde.

Ik heb destijds ook plas testen moeten doen. Ze gaan dan meten hoeveel je plast, hoeveel er achterblijft etc.

Mijn herstel was echt heel moeizaam. Dacht in het begin dat het nooit meer goed zou komen.

Nierpijn, blaas pijn, k-cramps, het huis niet uit kunnen omdat ik 40+ keer op een dag moest en zeker 10 keer per nacht.

Mijn leven was een ware hel.

Na veel onderzoek gedaan te hebben ben ik terecht gekomen bij PTNS behandelingen. Zeker een aanrader om te bespreken met je uroloog.

Is een wekelijks behandeling in het ziekenhuis voor een bepaalde periode. 70% slagingspercentage.

Daarnaast waren de natuurlijke medicatie’s die ik slikte ook een super fijne toevoeging.

Ik slik nog steeds dagelijks; magnesium, pumpkinseed oil, green tea capsules en Aloë Vera pillen.

Dit ondersteunt ook het natuurlijke herstel van je blaas.

Geef jezelf genoeg rust, slaap, goed eten. En vooral geduld hebben.

Mocht ik iets gemist hebben, waar je graag antwoorden op wil, stel ze vooral! PB en hier staan altijd open.

Take care, je hebt maar 1 lijf en 1 blaas. 💜

Geef de moed niet op! Mijn blaas is weer zoals deze hoort te zijn. 🫶🏻
Klik om te vergroten...
Klinkt echt verschrikkelijk.. Ben al blij (en gerustgesteld) dat ik gelukkig geen 40x op een dag moet en al de nodige stappen ben aan het ondernemen..

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo te leven, ik wordt nu mentaal al zot en depressief dus ik denk dat ik er in zo een situatie al lang een eind aan gemaakt zou hebben 😅

Over die zeurende/soms stekende pijn;
Weet je moet ik me zorgen maken als dit opkomt? Zoals ik al zei is het vaak als ik bv lang rechtsta in dezelfde positie maar vanaf ik beweeg ofzo betert dit weer
Heb ook jaren keta genomen en ben nu zelfs bang om pijnstillers te slikken of veel suiker te eten uit angst dat dit mn blaas verder aantast hahaha, beetje dubbel

Zal zeker die behandeling ook eens opzoeken en bespreken met mn uroloog. Alleen werk ik in het buitenland dus weet niet of ik dit wekelijks zou kunnen doen..

En nog een vraagje, zag op de echo bij jou alles er ook normaal uit? Want bij mij was dit dus wel het geval maar het voelt niet altijd zo hahah, gelukkig heb ik buiten dat niet echt last van iets anders

En echt bedankt!! Ben al veel meer gerustgesteld, denk dat ik al wat beter ga kunnen slapen ondanks alles hahah, op internet vindt je meestal enkel de rampscenarios 😅 @Spyro
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zwartekat zei:
Klinkt echt verschrikkelijk.. Ben al blij (en gerustgesteld) dat ik gelukkig geen 40x op een dag moet en al de nodige stappen ben aan het ondernemen..

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo te leven, ik wordt nu mentaal al zot en depressief dus ik denk dat ik er in zo een situatie al lang een eind aan gemaakt zou hebben 😅

Over die zeurende/soms stekende pijn;
Weet je moet ik me zorgen maken als dit opkomt? Zoals ik al zei is het vaak als ik bv lang rechtsta in dezelfde positie maar vanaf ik beweeg ofzo betert dit weer
Heb ook jaren keta genomen en ben nu zelfs bang om pijnstillers te slikken of veel suiker te eten uit angst dat dit mn blaas verder aantast hahaha, beetje dubbel

Zal zeker die behandeling ook eens opzoeken en bespreken met mn uroloog. Alleen werk ik in het buitenland dus weet niet of ik dit wekelijks zou kunnen doen..

En nog een vraagje, zag op de echo bij jou alles er ook normaal uit? Want bij mij was dit dus wel het geval maar het voelt niet altijd zo hahah, gelukkig heb ik buiten dat niet echt last van iets anders

En echt bedankt!! Ben al veel meer gerustgesteld, denk dat ik al wat beter ga kunnen slapen ondanks alles hahah, op internet vindt je meestal enkel de rampscenarios 😅 @Spyro
Klik om te vergroten...
Een fijn vooruitzicht is misschien ook dat het nu in ieder geval niet meer erger wordt omdat je gestopt bent met gebruiken 😊. Je bent ook nog niet super lang clean dus je hebt nog een lange weg van blaas herstel voor je.
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Alles is sowieso online te vinden.
Klik om te vergroten...
Ga ze dan gewoon al bestellen dat ik ze zeker maandag heb 😊
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zwartekat zei:
Klinkt echt verschrikkelijk.. Ben al blij (en gerustgesteld) dat ik gelukkig geen 40x op een dag moet en al de nodige stappen ben aan het ondernemen..

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo te leven, ik wordt nu mentaal al zot en depressief dus ik denk dat ik er in zo een situatie al lang een eind aan gemaakt zou hebben 😅

Over die zeurende/soms stekende pijn;
Weet je moet ik me zorgen maken als dit opkomt? Zoals ik al zei is het vaak als ik bv lang rechtsta in dezelfde positie maar vanaf ik beweeg ofzo betert dit weer
Heb ook jaren keta genomen en ben nu zelfs bang om pijnstillers te slikken of veel suiker te eten uit angst dat dit mn blaas verder aantast hahaha, beetje dubbel

Zal zeker die behandeling ook eens opzoeken en bespreken met mn uroloog. Alleen werk ik in het buitenland dus weet niet of ik dit wekelijks zou kunnen doen..

En nog een vraagje, zag op de echo bij jou alles er ook normaal uit? Want bij mij was dit dus wel het geval maar het voelt niet altijd zo hahah, gelukkig heb ik buiten dat niet echt last van iets anders

En echt bedankt!! Ben al veel meer gerustgesteld, denk dat ik al wat beter ga kunnen slapen ondanks alles hahah, op internet vindt je meestal enkel de rampscenarios 😅 @Spyro
Klik om te vergroten...
Met mij is echt alles goed gekomen. Ik snoof zelf makkelijk 5-10 gram per dag in mijn ergste periodes. Toch ook enorm wat jaren Ketamine genuttigd.

Vermijd eventjes dingen die je blaas kunnen prikkelen.
Drank, energy, frisdrank etc.

Mijn blaas was niets mis mee aan de binnenkant!

Waarschijnlijk gewoon zwaar geïrriteerd en wat beginnende litteken vorming. Daarom kan het soms ook krampen. Omdat je blaas niet goed meer kan rekken. Maar daar heb je wel wat oefeningen voor.

Ik heb hedendaags helemaal geen klachten meer. Kan gewoon weer alles!
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#14
Spyro zei:
Met mij is echt alles goed gekomen. Ik snoof zelf makkelijk 5-10 gram per dag in mijn ergste periodes. Toch ook enorm wat jaren Ketamine genuttigd.

Vermijd eventjes dingen die je blaas kunnen prikkelen.
Drank, energy, frisdrank etc.

Mijn blaas was niets mis mee aan de binnenkant!

Waarschijnlijk gewoon zwaar geïrriteerd en wat beginnende litteken vorming. Daarom kan het soms ook krampen. Omdat je blaas niet goed meer kan rekken. Maar daar heb je wel wat oefeningen voor.

Ik heb hedendaags helemaal geen klachten meer. Kan gewoon weer alles!
Klik om te vergroten...
Ben echt blij om dat te horen! Zowel voor jou als veel mensen die ik ken die ook struggelen met deze problemen..

En wow echt crazy dat er langs binnen niks was! Want zoals ik zei staat er op internet meestal niks goed hahah

Heb ondertussen al een mail gestuurd naar een kliniek in mn buurt waar ze die behandelingen doen en ga ook snel nog een afspraak plannen bij m’n uroloog!

Heb echt eindelijk de moed om te leven weer wat teruggevonden hahaha, echt bedankt!!!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zwartekat zei:
Ben echt blij om dat te horen! Zowel voor jou als veel mensen die ik ken die ook struggelen met deze problemen..

En wow echt crazy dat er langs binnen niks was! Want zoals ik zei staat er op internet meestal niks goed hahah

Heb ondertussen al een mail gestuurd naar een kliniek in mn buurt waar ze die behandelingen doen en ga ook snel nog een afspraak plannen bij m’n uroloog!

Heb echt eindelijk de moed om te leven weer wat teruggevonden hahaha, echt bedankt!!!
Klik om te vergroten...
Geen probleem! Als je nog vragen hebt, stel ze maar! Een spoedig herstel gewenst. Hou vol, het komt goed!

Het herstel van de blaas is redelijk traag, maar jouw dag komt ook. ✨
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#16
Geneesmiddel zei:
Een fijn vooruitzicht is misschien ook dat het nu in ieder geval niet meer erger wordt omdat je gestopt bent met gebruiken 😊. Je bent ook nog niet super lang clean dus je hebt nog een lange weg van blaas herstel voor je.
Klik om te vergroten...
Ja dat was ik ook aan het denken, alleen is het met ups en downs dat het wel en weer niet beter gaat natuurlijk
En als ik in een down zit denk ik echt aan rampscenarios 😅
En neen inderdaad, een blaas zal natuurlijk veel tijd nodig hebben om te herstellen.. Maar hoe sneller hoe liever natuurlijk hahaha
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#17
In één van mijn bovengenoemde posts heb ik een aantal natuurlijke middeltjes geplaatst die je enorm kunnen helpen.

Goed voor je nieren en blaas!
Z
ZwartekatLid
01-01-2024, 00:00
#18
Spyro zei:
In één van mijn bovengenoemde posts heb ik een aantal natuurlijke middeltjes geplaatst die je enorm kunnen helpen.

Goed voor je nieren en blaas!
Klik om te vergroten...
Yess had het gezien! Ga er maandag omgaan of eens kijken online moest ik ze niet vinden 😄
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zwartekat zei:
Yess had het gezien! Ga er maandag omgaan of eens kijken online moest ik ze niet vinden 😄
Klik om te vergroten...
Alles is sowieso online te vinden.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#20
@Zwartekat

Dit waren mijn toppers om erbij te slikken. Voornamelijk de eerste is bewezen bij blaas problemen. Over alle middeltjes is wel wat te vinden tot betrekking van je herstel.

Dit was effectiever voor mij dan medicatie vanuit het ziekenhuis.
E02D7B6F-A3FB-444F-94F8-FAE5FAAE15DE.jpeg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."