Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik merk dat ik best wel verlangen heb naar deze beruchte batch als liefhebber van 6-APB. Maar omdat er geen vendors genoemd mogen worden ga ik ook niet zomaar bij allerlei verschillende vendors bestellen en maar van alles uitproberen. Is er niet een zoekterm die gebruikt mag worden op het internet om hier achter te kunnen komen?"
"Hi, Op 8 juni is het weer zover en mag ik na een wat langere pauze weer aan de 6-apb! Na een lange zoektocht naar de "beruchte" 6-apb batch heb ik het opgegeven en op de gok bij 2 verschillende vendors besteld. Ik ga hier dus dan ook niet vragen naar vendors. Maar ik ben nu wel benieuwd nu ik 2 verschillende batches heb, hoe ik deze kan testen op percentage zuiverheid. De meeste claimen natuurlijk allemaal 99% zuiver te zijn. Maar ik was benieuwd of ik hier als leek zelf achter kan komen. Ik heb al eens 6-apb laten testen bij een testcentrum in Utrecht. Maar dan krijg je alleen te horen welke stoffen erin zitten. Ik wil dus graag weten of er manier is om te testen hoe zuiver deze is. Zijn hier manieren voor? Is er iemand die kan helpen?"
"Als ik het zo lees en hoor dan wordt het een lastig verhaal. Ik heb er best wat voor over tegen betaling bij een valide testpunt maar het moet geen godsvermogen kosten. Dank in ieder geval voor jullie snelle reacties. Mochten er nog suggesties zijn hoor ik het graag."
"Proxima zei: Energy Control of Kykeon Analytics (ik stuur het zelf tegenwoordig altijd naar Kykeon Analytics). Dit kost je zelf wel wat geld, het bedrag is dan afhankelijk van hoe grondig je het getest wilt hebben (ik ga zelf altijd voor de Full Quantitative + Qualitative Analysis omdat ik hierin echt een nerd ben 😁). Bijgesloten in deze post zijn twee voorbeelden van een uitslag zoals je die van Kykeon Analytics kan ontvangen, het blijft altijd anoniem zolang je niet jezelf doxed, zo zie je jouw sample vanzelf bij de test-resultaten verschijnen, ook geven ze altijd extra uitleg over een uitslag als je daar om vraagt. Verstuur het precies zoals hier aangegeven. Gebruik géén lege ziplock van een ander middel om vervuiling (contaminatie) te voorkomen! Bekijk bijlage 65246 Klik om te vergroten... Wauw, dank voor de uitgebreide reactie. Hier kan ik wel wat mee! Ik heb even op de website gekeken en ik vind het wel erg prijzig. Ben nog een beetje in twijfel. Maar dit is wel wat ik zocht!"
"OtherShore zei: Ja, zo zou het er uit moeten zien. Het maakt volgens mij niet uit dat er ook een beetje 4-APB in het monster zat. Dus de vendor heeft niet gelogen. Of nou ja, een beetje dan 🙂 want het was niet helemaal zuiver. Voor een even mooie ervaring kun je de volgende keer ook gewoon succinaat gebruiken 😉 Klik om te vergroten... Dank voor je reactie! Ik heb zojuist ook succinaat besteld om eens te kijken hoe die reageren op zilvernitraat. Had nog genoeg over en ook nog wat buisjes, dus vond ik wel interessant om te zien. Zal hier ook nog wel even een reactie posten hoe het er dan uitziet."
"Hebbenzekezine? zei: Ik heb zojuist pellets van een andere vendor, zouden 130mg moeten zijn. Ga voor zekerheid laten testen. Als ik er op t oog naar kijk kan ik me niet voorstellen dat hier 130mg in zit. Het poeder dat ik thuis heb liggen heb ik nog niet geconsumeerd want als ik daar bijv 130mg van afweeg is de berg zo groot dat ik het niet aan durf. Ik ga vooralsnog een duurdere precisie weegschaal aanschaffen om voor t feest in januari de poedervorm te proberen. Klik om te vergroten... Vooral laten testen! Ben benieuwd wat eruit komt. Denk dat poeder in combinatie met zelf capsules maken toch het meest betrouwbaar is!"
"jonnaowns zei: hier nog wat nieuws over? Klik om te vergroten... Sorry, er komt deze week een update! Was even inactief. Maar dit weekend ga ik weer 6-apb proberen op een indoor feest na een paar maandjes pauze. Ik wil dus ook nog even de succinaat testen met het zilvernitraat. Ik heb ook de berichtjes gelezen omtrent de giftigheid van zilvernitraat en ga het reageerbuisje proberen in te leveren bij de mileustraat na afloop. Ik denk dat het juist wel goed is dat het hier wordt benoemd en besproken, nu worden ik en eventueel andere die dit lezen er bewust van en wordt er misschien wat mee gedaan. Ik ga hoe dan ook testen, maar nu weet ik in ieder geval weer wat meer. Dus dank voor de info!"
"Excuses voor de late reactie, door een operatie is het even blijven liggen. Gisteren dan alsnog de test gedaan. Het vreemde vond ik dat de succinaat ook de witte neerslag gaf. Net zoals de vernoemde HCL variant. Ik heb foto's toegevoegd in de bijlage. Hierdoor twijfel ik weer of ik wel echt de HCL variant heb? (Neemt overigens niet weg dat het spul gewoon heerlijk werkt). Wat ik wel heb gemerkt is dat de succinaat variant na de witte neerslag na ongeveer 10 minuten wel is opgelost in het water en er onderop in het reageerbuisje geen ophoping ontstaat. Bij de HCL variant duurde dit een stuk langer en bleef er wel een beetje opgehoopt onderin zitten. Dit zie je ook op de foto, waarbij het linkerbuisje aan de onderkant nog wat opgehoopt ziet en bij het rechterbuisje is dat volledig opgelost. Op de foto's is elke keer het linkerbuisje met HCL. Rechterbuisje met succinaat. Is er nog iemand met expertise die kan verklaren waarom er met zilvernitraat ook bij succinaat een witte neerslag ontstond?"
"Ik zie je ook zeggen dat er meestal weken tussen zit. Vaak zelfs 4 benoemde je. Nog een kleine tip: houd wat langere pauzes tussen serotonine slurpers zoals 6-apb, 5-mapb, Mdma, Xtc. Zelf houd ik bijna 3 maanden aan, maar volgens mij is 6 weken wel het mininum om alle stofjes weer aan te vullen."
"Vandaag na jarenlang anoniem lezen een accountje aangemaakt. Dankzij verschillende tripreports erg geïnteresseerd geraakt in 6-APB. Maar vooral in de Hcl variant, omdat deze wat potenter is. Ik heb dan ook het gevoel dat als ik de tripreports lees dat de Hcl versie voor betere trips zorgde dan de Succinaat variant. Of is er met een hogere dosis Succinaat hetzelfde effect te bereiken? Ik wil in ieder geval dan ook heel graag de Hcl variant proberen. Nu zie ik dat deze zo goed als nergens meer te verkrijgen is en bijna bij elke vendor de Succinaat variant verkrijgbaar is. En als ik het goed begrijp mag er op het forum ook geen vendor naam genoemd worden waar de Hcl variant nog wel te koop is (balen). Ik heb na even zoeken toch een vendor gevonden die beweerd de Hcl variant te hebben en heb hem hierover gemaild. Hij heeft gereageerd dat die gratis 0.25G op zal sturen zodat ik deze kan testen. Vind ik toch wel erg netjes. Nu wil ik deze naar een testcentrum gaan brengen, maar mijn vraag is: Kan het testcentrum zien of het de Hcl variant is of de Succinaat variant? En zo niet, is er voor mij een manier om te testen of ik de Succinaat variant heb of de Hcl variant? Ik ben niet heel erg scheikundig aangelegd, maar wil dan graag een poging wagen haha. Alvast bedankt!"