Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"gastondm zei: Dat is nu iets waar ik geen probleem mee heb ze Ik ben al verschillende jaren gebruiker van heroine, maar mijn zin in sex neemt niet af, ik heb er nog altijd evenveel zin in als toen ik nog clean was, en problemen tijdens de sex?? Ik denk niet dat ik het een probleem kan noemen, maar een voordeel :P Het enige dat er bij mij is, dat het langer duurt voor ik klaarkom tijdens de sex, maar ik kom wel.. Dus dat kan je nu niet echt een probleem noemen he Maar het lukt me keer op keer :P Grtz Klik om te vergroten... Dan gebruik je heroïne van wel zeer lage kwaliteit. HA HA HA !"
"Soulassasins zei: Er vanzelf ingerold ,het begon met speed op me 14e en jointjes en dat heb ik tot me 17e gedaan tot ik nog maar een paar ons woog haha. Daarna een stop gehad en verder op wiet wat ik nu al 40 jaar rook Ik verstopte me eigen achter de PTSS waar ik toen nog geen erg in had dus ik begon met heroine in 1990 ,waarom weet ik niet maar dat liep al aardig snel uit de hand. Speedballing kwam kijken en een OD lag altijd op de loer,ik was ook indd bezig aan zelfdestructie,ik was toen een jaar of 22 geloof ik. Ik dealde coke en bruin en soms wat speed om me habit in stand te houden,op een of andere manier was me haat groter dan ooit door de PTSS ( nog steeds een ziekte waar weinig tot geen begrip of verstand van is) Daarom heb ik ook huisgehouden in me stad Roosendaal en veel mensen pijn gedaan om het netjes te houden hier. In 1997 was het klaar met spitten naar meerdere malen te zijn neergestoken en 3 maal op me geschoten (raak!) slechte schutter trouwens haha,de maat was vol en ben gevlucht en afgekickt van alle rommel behalve me trouwe wietje waar ik nog steeds geen probleem mee heb. Nu vecht ik tegen staatsdrugs ,excitalopram en olanzapine en zo kan ik er nog genoeg opnoemen waar je bijna niet van af komt zo verslavend! Maar ik ben opnieuw aan het winnen van deze gevaarlijk drugs en ben me een beetje aan het inzetten voor de jeugd ,beetje de straat dealertjes aanspreken op hun gedrag en wat ze veroorzaken ,vaak laat ik mijn oorlogs trofee's zien en dat schrikt de meeste wel af. Mijn acties werpt wel vruchten af want waar altijd de jonge dealertjes stonden is het nu leeg ,of ze geluisterd hebben weet ik niet maar ze zijn verdwenen uit me wijk! Klik om te vergroten... "Nu vecht ik tegen staatsdrugs ,excitalopram en olanzapine (...)" - Heftig, vooral olanzapine. Ik hoop dat je van deze verslavende troep af kunt komen. Sterkte!"
"HGVDWET zei: Vandaag 0 mag pas beginnen als ik morgen op de kaus 13 score met afkick verschijnselen. Klik om te vergroten... Wat bedoel je met de "kaus"? Je zegt als ik morgen op de kaus 13 scoor. - Is dat een vragenlijst, iets meetbaars, wat is het?"
"inner_search zei: Dan hoef ik wel maar een halve dosis met boofen !. Ga hier 1 van de dagen wel eens een topic over starten want wil echt niet terug morfine en fenthanyl hebben.. Heb hier nog een ganse doos Fent pleisters liggen 🤮. De morfine heb ik bij de apotheek binnen gegeven. Klik om te vergroten... Aha, jij komt uit Vlaanderen ?"
"Bron zei: Ik meen 2 of 3 keer per dag en variërend van 100mg tot 300mg per keer. Kocht in t verleden weleens heroïne van heren die de heroïne mee smokkelden en er waren 3 tijden waarop ik een poging kon wagen wat te bemachtigen. 1, 2 trekjes en ik was weer "beter". Super sterk spul. Klik om te vergroten... Bijna een gram puur per dag. En dan waarschijnlijk ook nog methadon, want heroïne werkt maar max. drie uur. - Echt jammer dat je het meerdere keren per dag moet ophalen, anders..."
"Heeft er iemand ervaring met OxyContin? ( OC, oxy ) thx"
"Aan een k-patient in NL? Weet Lana dat zeker?? ( Of is Lana gewoon stoned? ) Ik heb gelezen ( meer niet ) dat het beter dan heroine is, inclusief de flash. In Amerika is het al jaren een hype, een rage. jim"
"Benzoboss zei: Ooit van Google gehoord? Klik om te vergroten... Volgens mij is één van de regels van het forum dat we mensen =vriendelijk= benaderen. - Je had ook kunnen zeggen: "Ik neem aan dat je Suboxone al opgezocht hebt op het Internet, en ik kan daar het volgende aan toevoegen: ..."."
"Krijg je die van de dokter?"
"Via de huisarts krijg ik methadon als onderhoudsbehandeling voor heroine verslaving. Ik heb hier twee vragen over. In de bijsluiter staat dat de maximale dosering 150mg is. Betekent dit dat de huisarts de dosering nooit boven 150mg kan verhogen? Een alternatief voor methadon dat ik ken is Buprenorphine. Elders in dit forum las ik dat ook Oxynorm ( Oxycodon ) ook een alternatief is. Klopt dit?? Dit middel is toch niet erkend als middel bij een onderhoudsbehandeling voor verslaving?"