Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je moet de zoutwateroplossing mengen met de keta en dan optrekken met een spuit en injecteren met een .22 spuitfilter in een al steriele injectieflacon/vial om een steriele oplossing te krijgen Water koken en in een glazen/plastic flesje bewaren is nooit lang steriel en is vragen om infecties...gekkewerk Doe het goed of doe het niet"
"Ik heb pas na avond sos en drank 1.5 mg gepakt van bromazolam solution en ben 24+ uur een zombie geweest met complete black out"
"Hoeveel mg?"
"Mijn bedoeling was uurtje of 6 a 8 slaap te pakken niet meer dan 24 uur van de wereld te zijn 2mg etizolam liet mij 4/5 uurtjes slapen en werd ik helder en fit wakker"
"LucidLucy zei: Hmmm het zou in één van die twee zeker wel op moeten lossen. Waarom peg eigenlijk? Die heb ik nog niet veel vaker gehoord. Ik gebruikte zelf altijd PG en liet de alcohol ook altijd weg. Dit bevestigt des te meer mijn idee dat die pellets van 3mg, zéker geen 3mg bevatten haha Bromazolam is ècht sterk spul. Goed gemengd en gewacht. Dat zit dan zéker wel goed. Dus hotspots zou ik niet verwachten nee. Klik om te vergroten... Sorry bedoelde pg en alcohol doe ik meer voor houdbaarheid enz (bacterie)"
"Ze Herbs Mang zei: Heb je geen 1,5 ml ipv 0.15ml opgetrokken, vind het een nogal rare verhouding namelijk Klik om te vergroten... Spuit was maar 1ml fijn doseerspuit 0.15 kun je niet optrekken met een normale spuit en zeker niet bij zulke stoffen"
"PapaverMan zei: Nee is het korte antwoord. Niets dat je wil proberen iig. Temazepam is trouwens een van de meest euforische benzos IMO. Ga nooit slapen, veel te lekker. Nitrazepam was mijn go-to doorslaper of midazolam/brotizolam als inslaper (na verbod op triazolam ambulant voorschrijven, die was nog veel beter). RC inslapers zonder serieuse nadelen zijn er helaas niet. Flunitrazolam heeft potentieel hele heftige bijwerkingen en de rest zuigt gewoon. Etizolam varianten of bromonordiazepam kom je dan al gauw uit. Allemaal net niet. Klik om te vergroten... Nitrazepam welke dosering neem je dan"
"Heey ik gebruik soms benzos om te slapen na stims xtc coke of pep dit gemiddeld 1x per maand meestal na sos Nu heb ik gebruikt Temazepam werkt soms goed soms niet maar snel wakker Etizolam (2mg) gebruik ik het meeste erg snel werkend en maar ook hierbij na 4 uur wakker Pas pakte ik 20 tema en 50mg oxa zo hoopte ik in te slapen en door te slapen maar ook nu snel wakker weer Welke benzos vinden jullie fijn om te slapen na stims liefst snelle werking en uurtje of 6 zou fijn zijn Ik heb lorazepam maar nog niet gehad Deze zou ik kunnen evt kunnen regelen zoplicon (1x gehad vreselijk smaak dag erna in mijn mond) of zoplidem midazolam fluaprazolam flunitrazolam bromozolam of weten jullie betere opties Mitrazapine of quetiapine hoor ik soms Thanks!!"
"Ja altijd vrij dag erna Met tema of etizolam eigelijk nooit last van dag erna Alleen opletten met alcohol dan krijg ik blackouts dat ik erg vervelend vind"
"Neusje zei: Je hebt helemaal gelijk Fred! Ze raden ook af binnen 72 uur na inname auto te rijden, dat zal ook wel niet voor niets zijn. Maar dan nog is het voor mij echt een uitkomst. Als ik de keuze heb uit de hele nacht geen oog dicht doen en helemaal niets waard zijn de volgende dag, of een Xanax nemen en gewoon lekker een hele nacht slaap pakken, kies ik voor de Xanax. Scheelt echt aanzienlijk in de kater. Klik om te vergroten... Hoeveel mg pak je dan"