#1
Heel raar dat je 4.5 mg niet voelt
Ik ben van 1.5 mg meer dan 24 uur van de wereld geweest
Ik ben van 1.5 mg meer dan 24 uur van de wereld geweest
Ik ook.Heel raar dat je 4.5 mg niet voelt
Ik ben van 1.5 mg meer dan 24 uur van de wereld geweest
Ik heb de naam van de vendor uit je post verwijderd. Bij deze een officiële waarschuwing. Lees de forumregels goed door, staan levensgroot in je beeld.ik heb twee uur geleden een halve bromazolam in genomen van 3mg voelde na een uur niks vervolgens uurtje geleden een hele van 3mg genomen nog steeds geen effect de pillen komen van *modknip* is dit nep?
Inmiddels zul je wel slapen vermoed ik. aangezien het KO benzos zijn. 4.5mg is met tolerantie al (meer dan) genoeg om te slapen, laat staan zonder tolerantie, geen idee wat jij hebt.ik heb twee uur geleden een halve bromazolam in genomen van 3mg voelde na een uur niks vervolgens uurtje geleden een hele van 3mg genomen nog steeds geen effect de pillen komen van *modknip* is dit nep?
Pas maar op met Bromazolam, de avond voor mijn zus haar trouw was ik super nerveus voor mijn speech, en ik struggelde al met angststoornissen en insomnia, uit paniek had ik eem bromazolam genomen en bleef wakker en in paniek, uiteindelijk na nog 2 uur had ik er in totaal 4 genomen. Mijn ouders zijn me moeten komen wakker maken via een ladder naar mijn slaapkamer, ik kon niet op mijn benen staan en pas in de avond naar mijn zus haar trouw kunnen gaan. het is ongelooflijk verslavend en ik moet nu leven met het feit dat ik mijn zus haar trouwfeest heb verpest door een ongelooflijk stomme keuze te maken. dit had nog veel erger kunnen aflopen ook
Pas maar op met Bromazolam, de avond voor mijn zus haar trouw was ik super nerveus voor mijn speech, en ik struggelde al met angststoornissen en insomnia, uit paniek had ik eem bromazolam genomen en bleef wakker en in paniek, uiteindelijk na nog 2 uur had ik er in totaal 4 genomen. Mijn ouders zijn me moeten komen wakker maken via een ladder naar mijn slaapkamer, ik kon niet op mijn benen staan en pas in de avond naar mijn zus haar trouw kunnen gaan. het is ongelooflijk verslavend en ik moet nu leven met het feit dat ik mijn zus haar trouwfeest heb verpest door een ongelooflijk stomme keuze te maken. dit had nog veel erger kunnen aflopen ook
Ja, ik gebruik nooit van mijn leven nog bemzo's of slaappillen. Het is te gemakkelijk om bij te nemem maar zeer gevaarlijkSow wat een verhaal.
Dan zie je maar hoe gevaarlijk het spul is. Zeker bij stapelen.
Geen spycholoog maar een psycholoog denk ik dat je bedoeltspycholoog en
Ik heb al jaren lang last van zware insomnia (met periodes), nu krijg ik hiervoor op voorschrift Trazodone waarvan mijn inname ook gecontroleerd wordt door de spycholoog en huisdokter. Wanneer ik van plan ben om partydrugs te gebruiken stop ik hier tijdelijk mee om geen serotonine vergiftiging te krijgen want Trazodone heeft ook een hele lichte antidepressive werking.Mijn moeder merkte ook dat ik met twee Bromazolam de hele dag in bed bleef liggen.
En bij mijn vriend in Parijs met Etizolam, toen ik 's avonds pas wakker werd.
Ook heb ik me een keer voor mijn werk verslapen door benzo's (denk ik achteraf).
Nu geef ik de voorkeur aan Pyrazolam, maar RC-benzo's als slaapmiddelen zijn niet de weg.
Het spijt me dat je zo'n verdriet hebt van het RC-gebruik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."