Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stratora zei: Keuzes keuzes, daar loop ik ook tegen aan… Over 2,5 week de aftrap seizoen voor mij op Lake Dance en ik twijfel tussen de eerste keer 6-apb (130mg) proberen of toch maar met X aftrappen.Heb net een nieuwe pil van X (170mg) te pakken en ben benieuwd naar de kwaliteit van deze . 3 weken later Intents dus ik moet kiezen waar ik me zelf ga lanceren…..of voor 1 x zondigen door op beiden op zweef te gaan. Wel afhankelijk van het weer want als de sluizen open gaan vind ik het echt zonde. Klik om te vergroten... Dat is inderdaad een lastige. Ik moet zeggen dat ik Lake Dance niet echt geschikt vond om iets te pakken. Qua sfeer vond ik het meer op een kroeg lijken uiteindelijk dan een leuk feestje. Ik zou als ik jou was dus lekker pieken op Intents en goed rond kijken want ik zal naar je zwaaien, haha"
"HappyMind zei: Echt een festival stalker jij Klik om te vergroten... zo jij hebt mij snel door.. en ik moet wel doorschakelen want jij wilt niet mee met mij/ons We hadden al speciaal voor jou een logeerkamer ingericht haha"
"I'm lost, wat ben ik dan.. Ik heb snorharen en ik maak het eten klaar... is mijn vrouw dan stiekem de man ondanks het feit ze vrouwenkleding draagt en geen snorharen heeft en ben ik dan de vrouw"
"Vroeger moesten we na avond openstelling de kas tellen. Dit gebeurde altijd a.d.h.v. een biertje, een sigaretje en borrelnootjes. Bij huidige werkzaamheden is het alleen de VrijMiBo die om 16h begint. Meestal drink ik dan twee Erdingers of twee honing trippel biertjes voor het eten gaan."
"ljuv zei: Ik ben zo benieuwd hoe deze discussie zou gaan op het viva forum😂 Klik om te vergroten... ik kan u als enige mannelijke viva forum moderator aangeven dat wij niet negatief staan t.a.v. het voeren van een discussie hierover. Immers we hebben 31335 posts met tag "Drugs" 4510 met tag " XTC" en 1042 met tag "Cocaine". Dit verbaasd u misschien maar we zijn meer dan suffe huismoedertjes en in midlife crises verkerende kalende bierbuik mannen. Kom gerust eens kijken en laat u verbazen"
"Hi, zoals sommige van jullie wel weten hebben wij twee jonge tieners in huis. Dit maakt het natuurlijk niet makkelijk om een leuke omgeremde papa en mama avond te hebben, Om deze reden willen we ook graag een nachtje samen weg. Heeft iemand ervaring met een leuke locatie om naar toe te gaan (vakantiehuisje of airbnb ) waar we een leuke avond kunnen beleven en waar het niet zo problematisch is als er een muziekje wat harder staat en wat disco lampjes branden? Of andere tips en tricks?"
"Zeehond zei: Oh ja: op de wishlist staat een rookmachine Klik om te vergroten... haha ben benieuwd hoe je die wilt gaan gebruiken bij een vd Valk Hotel. We hebben wel een kleintje staan, dus als je een keer wilt proberen"
"SneeuwStorm zei: Geweldig uitzicht. O ja, als je gaat seksen, met open gordijnen ben je vanaf de straat zichtbaar; de ramen spiegelen niet. Ons verhaal doet het altijd goed op verjaardagen. Klik om te vergroten... haha ik kan niet uitsluiten dat dit soort activiteiten dan plaatsvinden, maar goed dat je het zegt.. `Vanuit beneden zal het een interessant schouwspel zijn geweest. Ben wel benieuwd hoe dit dan op een verjaardag uitkomt. Neem dat je er zelf niet over bent begonnen? Net even gekeken maar die suites met jacuzzi zien er wel relaxed uit.. Dank voor de tip"
"Wij maken regelmatig gerechten uit de slow cooker. Voor de winter: Belgisch stoofvlees met bier 750-800 gram mager runderlappen 30 gram (room)boter snuf gemalen peper 2 sjalotten 3 kruidnagel 1-2 laurier blaadjes 1 flinke eetlepel moster 80 gram ontbijtkoek 250ml belgische dubbel bier of trippel 250 ml runder bouillion 3 a 4 vuur op standje hoog. Vlees is klaar als het uit elkaar valt, dus zelf ff checken wanneer dat precies is. Indien onvoldoende ingebonden even aanleggen met wat Maizena. Erbij: frietjes en salade (of andere winter groente) happy slow cooking !!! ps als je het een dag van te voren maakt dan smaakt het nog beter"
"HappyMind zei: Een raketje Klik om te vergroten... Komend weekend is het weer zover, lekker raketjes eten"