Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Delerium zei: Hallo allen, Ik was laatst op een feestje waar mensen uit een soort buisje hun coke snoven. Het was +/- 7 cm lang en er zat een soort draaiknopje aan waarbij een dosering vrijkwam. Dus draaien, onder je neus en snuiven maar. Kent iemand deze dingen en weten jullie ook waar die dingen te koop zijn? Ik neem aan niet bij de Bijenkorf... Thanks! Klik om te vergroten..."
"Delerium zei: Hallo allen, Ik was laatst op een feestje waar mensen uit een soort buisje hun coke snoven. Het was +/- 7 cm lang en er zat een soort draaiknopje aan waarbij een dosering vrijkwam. Dus draaien, onder je neus en snuiven maar. Kent iemand deze dingen en weten jullie ook waar die dingen te koop zijn? Ik neem aan niet bij de Bijenkorf... Thanks! Klik om te vergroten... Ik heb er nog wel een of twee liggen... ik gebruik ze niet, ik vind ze niet fijn, ik gebruik een soort stalen buisje, met een verdikking aan een kant om je neusgat een beetje af te sluiten..."
"verslaafd "geweest" heb 2 jaar lang meerdere grammen per dag naar binnengewerkt, tot ik zo diep in de schulden zat dat ik niets meer kon kopen, dat was voor mij pas het moment waarop ik kon (omdat het moest) stoppen, de drang is er nog steeds, ben nu anderhalf jaar clean, gebruik nu af en toe alleen een pilletje, de coke durf ik me niet makkelijk aan te wagen... bang voor een terugval... Ik heb het wel helemaal zelf gedaan... en ben er ook helemaal zelf uitgekomen (mede dankzij geldgebrek). Mijn schulden zijn nu ook betaald en voel me super, maar zoals hierboven ook al wordt gezegd... de drang blijft... en dan moet je heel sterk zijn... als het voor je neus ligt... om het dan te weigeren ... en dat zal altijd moeilijk blijven... Als ik iets voor je kan doen... let me know! Good luck..."
"space scientist zei: ik walg van me zelf, ik trap mezelf naar beneden. Vrienden die ik minder ga zien, familie waar ik alleen nog maar ruzie mee maak. Mijn geld gaat alleen op aan dat en ik zit in de schulden. Het moet eens afgelopen zijn, ik ben het zat, ik stop er mee. Het is al ver genoeg gegaan. alles wat ik had heb ik weg gegooit, mijn snuifkitje geef ik aan iemand anders. De mensen die het doen probeer ik te vermijden, telefoon nummer van dealers verwijderd. nu rest alleen mijn eigen kracht om het niet te doen nog......... Klik om te vergroten... Dit klinkt heel bekend... Ik had werkelijk precies hetzelfde... Ook meerdere terugvallen gehad... Ben er nu helemaal van af... al blijft de verleiding groot... af en toe blijft het moeilijk maar ik kan het aan nu... Enige wat ik af en toe nog doe is een pilletje op een feestje... That's it... Ben er helemaal zelf vanaf gekomen en ben daar best wel trots op... If I can help you in any way... (ik was ook echt een junk... al mijn geld ging daarheen) liefs xx"
"space scientist zei: voel me achteraf er schuldig over. er komt zometeen iemand langs om wat te kopen van me, in ieder geval 50 euro terug, maar heb gisteravond binnen 1 1/2 uur bijna 3 packy's opgemaakt. Klik om te vergroten... Hoop dat je eruit komt... hou je taai... het is mij ook gelukt... liefs *knuffel*"
"space scientist zei: en dan nog wel dat ik heb gelogen om aan een telefoon nummer te komen, had alles verwijderd. Maar ik had gezegt dat ik het nummer nodig had voor een vriend, omdat die dealer van hem niet opnam. Hij vertrouwde mij Klik om te vergroten... Probeer sterk te zijn... geloof me... ik weet hoe moeilijk het is... maar je kunt het... echt waar! *knuffel*"
"SperSIZEboon zei: beter teveel als te weinig Klik om te vergroten... Bij mij was het gemiddeld op een avond in het weekend een gram of 6 en doordeweeks 1 of 2 per dag... Je gaat er dus niet heel snel aan dood blijkt wel... En het gevoel is super... alleen hou het in toom... als je verslaafd raakt ga je steeds dieper in de Sh*t ... ik kan het weten... Be carefull... but try everything..."
"Bij mij was het denk ik een psychische verslaving... dat gevoel willen blijven houden en dan dus steeds meer nodig hebben... en als iemand het me nu aanbied neem ik het nog steeds.... maar dan is dat echt maar een keertje... ik ga geen grammen meer inkopen voor de weekenden enzo... Dat durf ik niet omdat ik dan weer in het zelfde gat ga vallen denk ik..."
"juuleke zei: jael_XX zei: Bij mij was het denk ik een psychische verslaving... dat gevoel willen blijven houden en dan dus steeds meer nodig hebben... en als iemand het me nu aanbied neem ik het nog steeds.... maar dan is dat echt maar een keertje... ik ga geen grammen meer inkopen voor de weekenden enzo... Dat durf ik niet omdat ik dan weer in het zelfde gat ga vallen denk ik... Klik om te vergroten... dus jij bent best wel verslaafd aan coke geweest? vond je goede xtc dan niet veel beter omdat je er voor minder geld tog meer voor terug krijgt dan coke? en dan nog een vraagje. hoelang ben je verslaafd geweest en wat zijn de gevolgen daar van geweest?. zoals schade aan lichaam ofzo? want vrienden van me zitten ook best vaak aan de coke en ik wil graag kijken als ik sommige dingen hierin herken zodat ik op tijd kan ingrijpen als het nodig is snap je? want ik wil niet dat ik mn vrienden hier allemaal volgend jaar onder de grond zie dat zie ik niet zo zitten. Maar alvast bedankt voor je antwoord! Klik om te vergroten... ik ben er twee jaar echt verslaafd aan geweest, en dan heb ik het echt over meer dan 2 gram per dag en in het weekend 5 of 6 per dag... ik heb er (voor zover ik nu weet) lichamelijk niets mee geleden... het ergste is alleen dat de drang niet weggaat... je moet erg sterk in je schoenen staan wil je geen terugval hebben... en geloof me... ik ben echt blij dat ik het nu niet meer doe... heb wel soms heel erg de neiging om weer te nemen maar dan weet ik dat het einde weer zoek is... heb alle contacten met mijn dealers moeten verbreken pinpas afgegeven aan een vriendin en dat soort dingen... bij mij was de enige reden dat ik stopte dat ik het geld niet meer bij elkaar kon krijgen... XTC is idd zeker zo leuk... en voor mij minder gevaarlijk... en idd minder duur... als je nog meer wil weten hoor ik het wel... xx"
"Ik heb destijds voor mezelf alle mogelijkheden om eraan te komen afgekapt... alle mensen om me heen via wie ik eraan kon komen van me weggehouden, telefoonnummers weggedaan van mijn dealers, en mijn geld afgegeven aan een vriendin om te beheren... Pinpas, creditcards... alles... Sterkte lieverd... Ik weet wat je doormaakt... Liefs... PS: @ pure spiritual force: bij mij heeft het me meer dan € 45.000 gekost... maar ik heb geluk gehad, ik heb er geen gevolgen van hoeven ondervinden (behalve het geld) Good luck in Court..."