Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wel als je de goeie vrouw ervoor vindt!! heheheheh grapje!"
"wat dan?"
"Was vroeger gek op Escape maar dat is nou zo koud geworden vind ik zelf! Echt een zombie wereld of zo! The Mansion in de P.c. Hooftstraat in Amsterdam is geweldig en de Zebra lounge bij het Leidseplein (alle twee van dezelfde eigenaar). Marcanti is ook erg leuk. Expornstar vind ik ook geweldig!"
"Nou, mijn vriend had het vaak op feesten als die pillen slikte dat die opeens ergens in een hoekje stond te kotsen. Dat was ook maar even en daarna voelde die zich weer helemaal ok. Later kwam het ook voor dat die al moest kotsen voordat hij binnen was en voordat hij wat geslikt heeft. Hij zegt zelf dat het door de spanning komt, hij geniet ontzettend van feesten en de spanning dat die ernaartoe gaat is al genoeg voor hem om te spugen. Ik denk zelf dat het een soort herkenning is van het lichaam. Het lichaam weet dat die wat binnen gaat krijgen van die troep en reageert er al op."
"is dit zo dat je onvruchtbaar kan worden? Onvruchtbaar worden van coke lijkt me wel mogelijk maar dan zou je een junk voor moeten zijn. Kijk maar naar vrouwen die junk zijn. Worden ook opeens niet meer ongesteld. Volgens mij kan drugs wel je spermacellen beinvloeden, dat ze dan niet helemaal honderd procent goed meer zijn, afwijkingen vertonen of zo. herstelt t zich allemaal als je gestopt bent? Je weet niet altijd wat er in je coke zit. Er kunnen stoffen in zitten die schadelijk kunnen zijn voor van alles aan je lichaam. Daarom denk ik dat je er nooit zeker van kunt zijn en niet uit moet gaan van coke gebruik maar van alles. Nogmaals, je weet nooit 100 procent wat je aan het nemen bent. wanneer moet je stoppen als je met kinderen begint? Ik ging ieder weekend feesten met pillen, speed en coke en opeens was ik zwanger van een man die ook gebruikte op feesten. Daarna ben ik meteen gestopt en als ik naar mijn kindje kijk nu, zie ik een gezonde kleuter. Het blijft altijd een risico want wat mij overkomen is kan voor jou anders uitpakken. En ik kan nog niet opgelucht ademhalen want misschien heeft ze er wel iets van mee gekregen die alleen op latere leeftijd te zien zal zijn. wanner merk je dat je schade op hebt gelopen aan bijv hart, hersenen enz Meestal merk je het als het te laat is. Je kan een snuif coke nemen waar een of andere troep bij zit en met dat snuifje van je stoel vallen en nooit meer opstaan. Het kan ook zijn dat het op latere leeftijd pas te zien is. Ik kan een voorbeeld geven van een man die op dit moment in het huis woont waar ik werk. Het was een dealer die soms ook een lijntje nam. Heel veel geld, heel veel vrouwen, mooie man, mooie huis, mooie auto. Neemt een aantal lijntjes thuis, dat slaat opeens zo in op zijn hersenen dat die zichzelf uit het raam gooit. Niemand zag dat aankomen anders hadden ze hem tegen kunnen houden en hij zelf zag het ook niet aankomen. Als ik nu naar hem kijk is het een Debiel. Een vent waar niemand een dubbeltje voor geeft. Loopt met kromme benen, praat met zijn tong tussen zijn tanden. Maar was vroeger wel een usher look a like! Kan iedereeen overkomen. Opeens!! En opeens houdt in dat je het niet ziet aankomen en er niets meer aan kan doen!"
"Toen ik erachter kwam dat ik in verwachting was ben ik radicaal gestopt. Mijn angst is dat mijn kind slaapt en ik besluit dus iets te gaan gebruiken. Ze wordt dan opeens wakker en ik ben niet in staat om haar goed te verzorgen. Het verantwoordelijkheidsgevoel is inderdaad erg groot en je permiteert jezelf niet om voor een lekker gevoel van enkele uren, je kind op de tweede plaats te zetten."
"Zelf zou ik nooit rijden na het blowen! Volgens mij zou ik veel dingen over het hoofd zien en swingend over de weg slingeren."
"ik snuif zeg ongeveer 5 a 6 gram op een nacht Klik om te vergroten... Gabber! Steek je neus niet meer zo in de waspoeder! Krijg je bubbels uit je je mond."
"Speed is zeker wel verslavend, kijk maar naar Herman Brood. Was ook verslaafd aan Speed. Ik vind dat als jij een probleem hebt je naar je huisarts moet gaan. Hij houdt zich aan zijn beroepsgeheim en het blijft tussen jullie. Het kan zo zijn dat je met pillen (wat de arts je voorschrijft en dus geen xtc pillen!!!) er vanaf kunt komen. Had je eigenlijk eerder moeten doen, hulp vragen aan een arts ipv vrienden die eigenlijk helemaal geen verstand ervan hebben. Je hebt duidelijk een groot probleem en hoe sneller je er wat aan doet hoe meer kans je hebt om je eruit te redden. Zeg niet dat je over een jaar wilt stoppen want dan kan het al te laat voor je zijn. Als je wilt stoppen moet je het NU doen. Morgen afspraak maken met je huisarts en hulp zoeken want alleen kom je er niet vanaf."
""