Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA zuurstofloos bewaren foutje?!

MDMA zuurstofloos bewaren foutje?!

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
i
it1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Heey party people,

ik had vernomen dat de kwaliteit van MDMA achteruit gaat indien het niet goed afgesloten wordt bewaard. Er zou hierdoor zuurstof bij komen waardoor dan de kwaliteit achteruit gaat.

Nu heb ik via mijn werk zuurstofpacks gefixt. Deze absorberen zuurstof waardoor je in een afgesloten zak/buis producten zonder zuurstof kunt bewaren.

Nu heb ik dit gebruikt bij mijn voorraad. De kristallen bewaar ik in capsules. Nu wou ik een pil eruit halen voor vanavond en schrok nogal toen ik erachter kwam dat de capsules kei zacht zijn. De poeder heeft verder visueel geen verandering ondergaan.

Wat denken jullie? Zou er wat met de kristallen zijn gebeurd?
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet van heroine dat dat de laatste 10 jaar belachelijk snel heel erg zakt in kwaliteit wanneer het met de lucht in aanraking komt. Dit is zo extreem zelfs dat het met meer dan 50% kwalitatief kan zakken wanneer het ook maar 1 sec met lucht in aanraking komt.
(ondanks wat veel gebruikers denken, dat dit niet zo is is het helaas gewoon de kwaliteit).

Maar nu over naar jouw verhaal, vind t knap dat je zuurstofpacks hebt weten te fabriceren. Maar ik denk dat t, net zoals met heroine, al zakt wanneer je het in die packs doet. Denk dat wanneer je de XTC gewoon in plastic goed verpakt t dan ook wel goed is. Iedere keer wanneer je het open maakt zal de kwaliteit waarschijnlijk wel weer iets zakken, maar dat is met die zuurstof packs ook wanneer je die open doet.

Misschien moet je t even laten liggen voor een dag of wat, misschien worden die capsules dan weer hard?
i
it1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor je reactie. Nu een week later zijn de capsules inderdaad weer stevig. Beetje raar verhaal. Komende zaterdag ga ik één uit de stack halen. Benieuwd wat het gaat geven. Keep you informed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."