Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"T.I. - My life your entertainment (feat. usher) duidelijk nuchter dus :P zou die troep nooit luistern anders :P"
"van die sletjes die te durk zijn en te vrolijk."
"neem een overdosis ben je er ook vanaf"
"M-etje meestal gwoon tip uit de shop anders van het vloepakje, foldertje, treinkaartje of iets stevigs."
"halve gram whitewidow om tot rust te komen na een hele erge ruzie met mijn afdelingsleider."
"TrippyShit zei: cropp zei: chocolope hase met samson shag gisteravond, stikkie voor mezelf Klik om te vergroten... Waarom roken mensen weed/hasj met shag. Walgelijk vind ik dat Klik om te vergroten... omdat ik ben gestopt met roken en het is nou eenmaal moeilijker van je blowpeuken te roken als 't sha is. dat gcombineerd met het feit dat 't veel goedkoper is(2,90 voor L&M shag) maakt een shagblow oor mij leuk"
"je ongeacht je knieblessure op volle snelheid naar de coffeeshop fietst, doodmoe aankomt, een apar vloetjes vraagt en weer op volle snelheid terugfietst zodat je je joint kan draaien. er dan achter komt dat je het tipboekje vergeten bent weer terugfietst op volle snelheid tippies haalt en nog n zakje wiet, terugfietst het hele zakje leegblowt en je de volgende ochtend wakker word en je afvraagt waarom je zo'n pijn in je knie hebt."
"je elke dag zegt dat je gaat minderen... als je stoned bent."
"je je blow aanstampt met een andere blow en vervolgens geen plek meer achter je oren hebt voor nog 'n blow."
"stoned in de shop kan nog wel.. maar niet knetter.. maar wtf. ze lachte je uit? was t echt serieus uitlachen of deenze 't vriendelijk dat je t verkeerd heb begrepen :P ik werd bij mijn vaste shop ook uitgelachen toen ik een zesje kwijt was 3 minuten nadat ik hem had gekocht."