Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszyprexa+blowen

zyprexa+blowen

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#1
ronnai zei:
Dat zal ongetwijfeld door de zyprexa komen, ik weet niet wat de halfwaarde tijd van dat spul is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Klik om te vergroten...
ongetwijfeld.. ik hou t voortaan maar bij gwoon blowen :stoned:
T
T-menLid
01-01-2024, 00:00
#2
iraqio zei:
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is hier niet echt duidelijk wat de vraag/opmerking precies is... :confused:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#3
T-men zei:
iraqio zei:
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is hier niet echt duidelijk wat de vraag/opmerking precies is... :confused:
Klik om te vergroten...
je moet t stoned lezen :wink:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
iraqio zei:
T-men zei:
iraqio zei:
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.
Klik om te vergroten...

Ligt het aan mij of is hier niet echt duidelijk wat de vraag/opmerking precies is... :confused:
Klik om te vergroten...
je moet t stoned lezen :wink:
Klik om te vergroten...

Of je leert gewoon ABN te typen, in plaats van dit achterlijke taaltje.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
iraqio zei:
T-men zei:
Ligt het aan mij of is hier niet echt duidelijk wat de vraag/opmerking precies is... :confused:
Klik om te vergroten...
je moet t stoned lezen :wink:
Klik om te vergroten...

Of je leert gewoon ABN te typen, in plaats van dit achterlijke taaltje.
Klik om te vergroten...
of niet.
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#6
ronnai zei:
Dat zal ongetwijfeld door de zyprexa komen, ik weet niet wat de halfwaarde tijd van dat spul is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.
Klik om te vergroten...
Is de zyprexa wss ja, halfwaardetijd: 30 uur

Bron
A
Afghaan-GekLid
01-01-2024, 00:00
#7
cbd en zyprexa liggen elkaar niet

thc en zyprexa juist wel, maar je wordt echt minder high -- gewoon stoned en slaperig


zyprexa heeft halfwaardetijd van 27 uur geloof ik
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#8
maakt t de stone egt langer en lekkerder? hoeveel moet ik nemen om er iets van te voelen? ik heb helemaal nix btw.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#9
een dag later.. vandaag dus, weer een blow gedaan in de ochtend, viel bijna van me stoel van moeheid, na flink wat enerhgiedrank en donuts me toch maar aan de tweede blow gewaagd, maar ik voel me niet egt 100% meer.
p
pipodeclownLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb nooit iets gemerkt van een langere en lekkerdere stone.
Het gaat juist de psychedelische effecten tegen.
Misschien wordt je er moeier van.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb t geprobeerd en doe t nooit weer!! het was VERSCHRIKKELIJK. ik nam eerst een pilletje
voelde me een klein beetje rustiger
toen nog 1
toen nog 1
en deed toen een blow van een halve gram dynamite van 't keldertje in delft.
ik voelde me stoned.. mr heel stoned en k zat daar op een bankje allln mr voor me uit te staren, ik kon niet lopen niet opstaan. ik was doodmoe het enigste wat ik wilde was slapen en toen k thuiskwam kon ik niet eens mn bed induiken van moeheid.
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dat zal ongetwijfeld door de zyprexa komen, ik weet niet wat de halfwaarde tijd van dat spul is, maar ik denk dat het daar mee te maken heeft.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet voor herhaling vatbaar dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."