Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsoxazepam

oxazepam

18 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Begin maar eens met 1 of 2 .... bij pakken kan altijd nog
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb 5x 10 mg oxazepam kunnen regelen. wil dit samen met een vriend gaan doen. wat moet ik weten?
hoeveel pilletjes moet ik nemen? wat gaat er gebeuren?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neem er gewoon allebij 2,5 zo heftig is het ook weer niet.
Je zult je heerlijk ontspannen voelen, je kunt dan bijvoorbeeld heerlijk zitten. :grin:

Er gaat niet zoveel gebeuren, je vind benzo's of heerlijk of je vind ze niet echt boeiend. Je gedachten komen tot rust. Je moet er niet te hoge verwachtingen van hebben.
Ik kan ze op zijn tijd iig zeer waarderen.

Laat nog even weten wat je er van vond.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja af en toe wel relax lekker lam op de bank of achter de pc tot je je eigen naar bed moet slepen hihih veel plezier
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#5
oh mijn god. dat was echt het beste wat ik ooit heb gedaan :openmouth:
ik vertel laer vanmiddag wel wat er allemaal gebeurde.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Later deze avond.....
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#7
have fun :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het zelf geen hol, heb ze vroeger ook op voorschrift gehad, 50 mg (dus dubbele wat jij had) toen het nogal slecht met me ging, en ze werkten wel goed om me rustig te krijgen en angst te remmen als ik psychotisch zat te doen, maar meer ook niet. Werkt prima als medicijn voor mij, maar recreatief vind ik het geen bal aan. Oh en, ze zijn heel relaxt om een slechte trip stop te zetten als je echt zwaar fout gaat. Ik heb ze nu al een tijd niet gehad en het gaat prima zo. Maar blij dat jij je ermee kan vermaken, heb hier nog 4 dozen liggen, je mocht ze van mij hebben als dat niet tegen de regels en zo was :P.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik vind het zelf geen hol, heb ze vroeger ook op voorschrift gehad, 50 mg (dus dubbele wat jij had) toen het nogal slecht met me ging, en ze werkten wel goed om me rustig te krijgen en angst te remmen als ik psychotisch zat te doen, maar meer ook niet. Werkt prima als medicijn voor mij, maar recreatief vind ik het geen bal aan. Oh en, ze zijn heel relaxt om een slechte trip stop te zetten als je echt zwaar fout gaat. Ik heb ze nu al een tijd niet gehad en het gaat prima zo. Maar blij dat jij je ermee kan vermaken, heb hier nog 4 dozen liggen, je mocht ze van mij hebben als dat niet tegen de regels en zo was :P.
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk als je ze als medicijn hebt gehad, zie je ze eerder als medicijn voor iets. Net als Ritalin en Dex niet boeiend, maar puur medicinaal, zijn voor ADHD patienten.
Ik vind een benzo-tje op zijn tijd best ontspannend, beter dan een jointje iig :grin:

Tip: Er zijn mensen die deze dozen via veilingsites verkopen en zomaar EU 30,- per doos vangen.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ga zowiezo een dealer zoeken voor dit :|
c
crullmeisLid
01-01-2024, 00:00
#11
:kots:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
iraqio zei:
ik ga zowiezo een dealer zoeken voor dit :|
Klik om te vergroten...

Hoe beviel het dan verder, wanneer nam je het wat merkte je en wat heb je gedaan?
Altijd wel interessant om te horen.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha oja..

nou, ik en mijn "blowbuddy" hadden geen geld meer voor n zesje, maar toch ongelooflijk veel zin in iets. Dus het idee kwam al snel om de pilletjes te proberen. We belde een andere vriend die nuchter zou blijven/alln blows zou doen, gewoon voor de zekerheid omdat we het nog nooit eerder hadden geprobeerd. We deden eerst 1 pil en meteen na inname voelde ik al "iets". dit was waarschijnlijk gewoon de spanning maar het was toch leuk. Toen gingen we naar een andere plek wachten tot we het echt "goed" begonnen te voelen (wat? dat wisten we niet) na een half uur toch nix sterks of boeiends namen we toch nog een halve pil per persoon. onze "tripsitter" moest naar huis en we zouden hem dan later op de avond weer zien. samen hadden we uiteindelijk al ons geld bij elkaar gesprokkeld en hadden we genoeg voor 1 voorgedraaide joint. Onderweg naar de Coffeeshop kwamen we op het idee de laatste 2 pilletjes in te nemen omdat we van 1 pil toch nix/weinig zouden voelen. Dan konden we beter die avond nog veel plezier beleven. we namen de pil en gingen naar de shop. Daar kochten we 1 polm (hash) joint. Door de pillen voelde we ons veel zelfverzekerder en minder angstig. We deden de blow toen. Op dat moment (na de blow) was het enige wat we dachten en voelden: chill. het woord chill spookte door onze hoofden. De blow voelde ook niet meer als n blow. hij versterkte alleen het gevoel van zelfvertrouwen, vrolijkheid, stressloosheid, angstloosheid,blijdschap. We bleven ongeveer een halfuur zitten op het zelfde bankje, helemaal rustig en chill en we praatten over alles, alles was leuk zelfs problemen die we hadden, opeens leek niets meer erg. Even later belde onze 'tripsitter' en nog een paar vrienden. ze hadden veel wiet gekocht en vroegen of we mee gingen. We liepen naar de tram, onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt) maar voor het eerst interesseerde mij dat niet, ik wist dat ik nu op n hoger niveau was en dat hij me niets kon maken. Ik lachte ook vriendelijk naar de agent. We namen de tram en stapten per ongeluk een halte te laat uit (vergeten op het stopknopje te drukken). het grappige was dat onze vrienden ons net wouden op halen bij de andere halte omdat het plan was veranderd en we naar de halte waar we zijn uitgestapt moesten komen. Toevallig kwamen we ze precies toen we uitstapte tegen en konden we meteen gaan toen. Geluk bij een ongeluk.
We gingen naar een soort park met een soort meertje en een brug. Op de brug hadden we het mooiste uitzicht op de maan tussen de bomen en zijn weerspiegeling op het water. Het was heerlijk rustig en de perfecte plek om een beetje uit te spacen. We rookten nog een 14zakje daar en liepen toen helemaal knetter en doodmoe naar huis. De volle maan verlichtte ons pad naar huis en het ging allemaal heel rustig en mooi. Ik heb erg veel genoten van de benzo's en ben erg teleurgesteld dat ik pas over drie maanden weer 5 pilletjes kan krijgen. Ik heb me vandaag (donderdag) voor het eerst sinds dinsdagmiddag egt zorgen gemaakt om iets. de stressvrije dagen waren heerlijk. nu terug naar de realiteit helaas :(
ik hoop dat mijn verhaal te begrijpen is en als je meer uitleg wil just ask me :wink: :stoned:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
iraqio zei:
haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer worden mensen met zwart haar aangekeken door de politie ?

Neem ze niet te vaak, je bouwt dan snel tolerantie op.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#15
DonnieDark0 zei:
iraqio zei:
haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer worden mensen met zwart haar aangekeken door de politie ?

Neem ze niet te vaak, je bouwt dan snel tolerantie op.
Klik om te vergroten...

al mijn hele leven, raar aangezien ik in Nederland ben geboren, een VWO opleiding geniet en nog nooit in aanraking met justitie ben gekomen maarja...

en ik neem ze eens per 2 weken ofso denkik.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
iraqio zei:
DonnieDark0 zei:
iraqio zei:
haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
Klik om te vergroten...

Sinds wanneer worden mensen met zwart haar aangekeken door de politie ?

Neem ze niet te vaak, je bouwt dan snel tolerantie op.
Klik om te vergroten...

al mijn hele leven, raar aangezien ik in Nederland ben geboren, een VWO opleiding geniet en nog nooit in aanraking met justitie ben gekomen maarja...

en ik neem ze eens per 2 weken ofso denkik.
Klik om te vergroten...

Aan je uiterlijk is niet af te leiden welke scholing je hebt genoten. Jij bedoelt dat ze je aankijken doordat het lijkt alsof je van buitenlandse komaf bent. Dit is wel te begrijpen gezien het feit de meeste problemen door bepaalde buitenlandse groeperingen veroorzaakt worden.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#17
DonnieDark0 zei:
Aan je uiterlijk is niet af te leiden welke scholing je hebt genoten. Jij bedoelt dat ze je aankijken doordat het lijkt alsof je van buitenlandse komaf bent. Dit is wel te begrijpen gezien het feit de meeste problemen door bepaalde buitenlandse groeperingen veroorzaakt worden.
Klik om te vergroten...
Dit is een drugsforum. Ik wil hier verder niet te diep op ingaan, het was ook niet zo'n groot punt uit het verhaal. het punt wat ik duidelijk wilde maken is dat ik om mijn haarkleur anders word behandeld. Ikzelf heb nog nooit mijn mening over iemand op zijn uiterlijk gebaseerd en vind het nergens op slaan dat ik constant word aangesproken door agenten zonder iets te doen. Het ging een keer zelfs zo ver dat ik en mijn vrienden werden weggestuurd terwijl we stonden te wachten op ons eten bij een frietkraam.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
iraqio zei:
DonnieDark0 zei:
Aan je uiterlijk is niet af te leiden welke scholing je hebt genoten. Jij bedoelt dat ze je aankijken doordat het lijkt alsof je van buitenlandse komaf bent. Dit is wel te begrijpen gezien het feit de meeste problemen door bepaalde buitenlandse groeperingen veroorzaakt worden.
Klik om te vergroten...
Dit is een drugsforum. Ik wil hier verder niet te diep op ingaan, het was ook niet zo'n groot punt uit het verhaal. het punt wat ik duidelijk wilde maken is dat ik om mijn haarkleur anders word behandeld. Ikzelf heb nog nooit mijn mening over iemand op zijn uiterlijk gebaseerd en vind het nergens op slaan dat ik constant word aangesproken door agenten zonder iets te doen. Het ging een keer zelfs zo ver dat ik en mijn vrienden werden weggestuurd terwijl we stonden te wachten op ons eten bij een frietkraam.
Klik om te vergroten...

Jij kan daar niets aan doen, het beeld van die agenten is vertroebeld door gedrag van anderen. Heb medelijden met ze dat ze zo dom zijn. :grin:

OT:
Je zou de oxazepam eens moeten proberen zonder erbij te blowen, het is al heerlijk op zich.
Ik merk trouwens dat je minder snel stoned wordt als je onder invloed van oxazepam bent.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
van oxa's + hasj word je sloom en misselijk
van alleen oxa's word je uber chill.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."