#1
Begin maar eens met 1 of 2 .... bij pakken kan altijd nog
Angramar Temenos zei:Ik vind het zelf geen hol, heb ze vroeger ook op voorschrift gehad, 50 mg (dus dubbele wat jij had) toen het nogal slecht met me ging, en ze werkten wel goed om me rustig te krijgen en angst te remmen als ik psychotisch zat te doen, maar meer ook niet. Werkt prima als medicijn voor mij, maar recreatief vind ik het geen bal aan. Oh en, ze zijn heel relaxt om een slechte trip stop te zetten als je echt zwaar fout gaat. Ik heb ze nu al een tijd niet gehad en het gaat prima zo. Maar blij dat jij je ermee kan vermaken, heb hier nog 4 dozen liggen, je mocht ze van mij hebben als dat niet tegen de regels en zo was :P.

iraqio zei:ik ga zowiezo een dealer zoeken voor dit :|

iraqio zei:haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
DonnieDark0 zei:iraqio zei:haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
Sinds wanneer worden mensen met zwart haar aangekeken door de politie ?
Neem ze niet te vaak, je bouwt dan snel tolerantie op.
iraqio zei:DonnieDark0 zei:iraqio zei:haha oja..
onderweg werden we nog een aantal maal aangekeken door de politie (krijg je als je zwart haar hebt)
Sinds wanneer worden mensen met zwart haar aangekeken door de politie ?
Neem ze niet te vaak, je bouwt dan snel tolerantie op.
al mijn hele leven, raar aangezien ik in Nederland ben geboren, een VWO opleiding geniet en nog nooit in aanraking met justitie ben gekomen maarja...
en ik neem ze eens per 2 weken ofso denkik.
Dit is een drugsforum. Ik wil hier verder niet te diep op ingaan, het was ook niet zo'n groot punt uit het verhaal. het punt wat ik duidelijk wilde maken is dat ik om mijn haarkleur anders word behandeld. Ikzelf heb nog nooit mijn mening over iemand op zijn uiterlijk gebaseerd en vind het nergens op slaan dat ik constant word aangesproken door agenten zonder iets te doen. Het ging een keer zelfs zo ver dat ik en mijn vrienden werden weggestuurd terwijl we stonden te wachten op ons eten bij een frietkraam.DonnieDark0 zei:Aan je uiterlijk is niet af te leiden welke scholing je hebt genoten. Jij bedoelt dat ze je aankijken doordat het lijkt alsof je van buitenlandse komaf bent. Dit is wel te begrijpen gezien het feit de meeste problemen door bepaalde buitenlandse groeperingen veroorzaakt worden.
iraqio zei:Dit is een drugsforum. Ik wil hier verder niet te diep op ingaan, het was ook niet zo'n groot punt uit het verhaal. het punt wat ik duidelijk wilde maken is dat ik om mijn haarkleur anders word behandeld. Ikzelf heb nog nooit mijn mening over iemand op zijn uiterlijk gebaseerd en vind het nergens op slaan dat ik constant word aangesproken door agenten zonder iets te doen. Het ging een keer zelfs zo ver dat ik en mijn vrienden werden weggestuurd terwijl we stonden te wachten op ons eten bij een frietkraam.DonnieDark0 zei:Aan je uiterlijk is niet af te leiden welke scholing je hebt genoten. Jij bedoelt dat ze je aankijken doordat het lijkt alsof je van buitenlandse komaf bent. Dit is wel te begrijpen gezien het feit de meeste problemen door bepaalde buitenlandse groeperingen veroorzaakt worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."