Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen zeggen dat je door de alcohol de pil veel beter merkt maar dat is helemaal niet zo je voelt namelijk de alcohol beter. daarom doe ik de een of de ander en niet tegelijk"
"planeten kunnen naar een andere stelsel ( zo is er ook een planeet van weegschaal naar schorpioen ofandersom gegaan) dus ik denk dat er ook wel melkwegen naar andere stelsels kunnen gaan"
"Denk dat je wel gelijk hebt. Ik denk ook wel dat we nu in zo'n " overgangsfase" zitten, naar wat ... ? (hoop voor t goede) wat ik in ieder geval weet we zitten nu tussen 2 ijstijden (de aarde wordt nu zover opgewarmt tot het zo warm wordt dat we weer in een ijstijd belanden) de aarde zal (sooner or later) polariseren de natuurgeweld steeds harder wordt (of dat nu van buiten afkomt door bepaalde stralingen of dat het een afweer mechanisme van de aarde is om ons te vertellen dat we niet goed met de aarde om gaan / dat er teveel mensen zijn) hoop niet dat zuidamerika verdwijnt (heeft een speciaal plekje in mn hart)"
"volgens mij krijgen coca planten geen zaden, dat komt doordat ze al zo lang gecultiveerd worden en ze worden vermenigvuldigd door klonen/stekjes."
"als je een beetje in kweken verdiept kan ik je verzekeren dat eigen gekweekte wiet net zo goed/ beter kan zijn qua smaak geur en effect tenminste dat vindt ik, want de meeste wietsoorten die tegenwoordig verkocht worden in de shops zijn te ver doorgekruisd / doorgef#cked (naar mijn idee) waardoor je wel uber stoned wordt maar qua smaak en geur vindt ik t tegenwoordig dus tegenvallen. soms ruikt tegenwoordige wiet naar iets anders wat wel wiettig ruikt maar t toch nie is (wiet gekruisd met een ander plant?)"
"Zijn er ook mensen die hun eigen smarts kweken? zo ja welke? heb het zelf ook geprobeerd maar op een of andere manier gaan ze steeds dood, t enigste wat ik op dit moment heb is een koffie plant (waar ik nog 2 jaar op moet wachten voordat ie koffie gaat produceren) en blauwe windes . Greetings Ipomike82"
"Ik heb nu ook een peyote, Hawaian baby woodrose heb ik o.a. ook geprobeert of de zaadjes zijn slecht of ik doe t steeds verkeerd. Nu is t toch te laat voor de meeste planten om ze te planten , dus volgend seizoen maar weer proberen. Zijn er ook planten die je rond deze periode moet planten? Zijn paddo's moeilijk te kweken? daar heb ik ook aan zitten denken maar omdat ik al heel wat andere planten heb verneukt weet ik het nog niet, want die growboxen vindt ik vrij prijzig en vindt het jammer als ik die strax ook moet weggooien. Ipomike82"
"ik ben op zoek naar khat stekjes , heb er 1 van zaad maar moet ik nog 3 jaar wachten op de stoffen die je wilt als je het gebruikt. dus ik hoop dat er iemand is die me een stek kan leveren van een plant die al wat ouder is en de stoffen al wel bevat alvast bedankt"
"zijn er maar zo weinig mensen die zelf smarts kweken? ik weet dat t veel tyd kost maar t is t waard !!! (vindt ik) van zaadje tot plant is echt machtig, moet alleen nog uitdokteren hoe je extracten moet maken (anders moet je zoveel innemen), wie kan me daar mee helpen? alvast bedankt en groetjes van: IPOMIKE82"
"Wat versta je onder wiet vervanger? heb al wat verschillende dingen geprobeerd maar er zat niets tussen wat wiet kan vervangen. Groetjes"