#1
Ik ben van België en wij rollen onze joints meestal met een gewoon lang bladje en roltabak, ik heb gehoord dat jullie hollandaise rolle, dus je blaadje omdraiaen en afbranden/scheuren. Ik hoorde ook dat jullie liever met sigarettentabak rollen of is dit niet zo ?
ALLERT!!!!!!!!!!!!!!!! :w
Rick