Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bedankt voor de tips en suggesties!"
"Hey, Heb voor de eerste keer 2C-B gebruikt zo'n maand geleden op een festival, dit was best leuk en was heel goed te sturen voor een psychedelisch middel. Had zo'n 18mg op. Twee weken geleden besloot ik een solo Nexusflip te proberen met als hoofddoel introspectie. Ik heb een paar heftige LSD trips gehad waarvan ik de inzichten aan het verwerken was maar had altijd (extreem) grote angst wanneer ik er aan moest denken. Ik dacht dat ik met MDMA deze inzichten zou kunnen bekijken en beter begrijpen zonder angstig te worden, en mijn LSD ervaring beter accepteren. Het doel van de 2C-B was om iets te bieden wat de MDMA niet kan, en dat is dan de iets psychedelischere kant, alhoewel ik geloofde dat de trip goed te sturen zou zijn. De voorbereiding voor de avond begon goed, ik was volledig alleen en voelde me veilig. Goede setting. De set was natuurlijk minder doordat ik juist mijzelf wilde confronteren en dat maakte me angstig, alhoewel ik mijn beslissing had gemaakt en er volledig voor ging. Ik nam ongeveer 1/3e van een geteste blauwe punisher en voelde na ~40 minuten de euphorie opkomen. Ik heb me in mijn leven nog nooit zo volledig gevoeld. Deze roll (alhoewel solo - of misschien juist doordat hij solo was) oversteeg alles wat ik hiervoor had ervaren. Ik was 100% in het moment en in vrede. Ik wenste niks anders dan het moment zelf. Alles was perfect voorbereid: verlichting, muziek, menthol, lachgas, dekentjes, ... . Door deze euphorie heb ik de 2C-B (24mg - sowieso te veel zeker omdat het sterker werd door de ecstasy) vroeger genomen dan het plan was, en kwam hij eigenlijk al volledig op in het laatste uurtje van de ecstasy peak. Dit was natuurlijk geweldig, maar naarmate de ecstasy zeer langzaam begon uit te werken kwamen opeens mijn angsten terug. Ik kon deze op het moment volledig accepteren doordat ik nog steeds 75% in de MDMA peak zat, maar de gedachte dat de MDMA bliss aan het verdwijnen was maakte me ongelofelijk bezorgd dat deze angst mijn 2C-B trip ging domineren. Dit maakte me meer bezorgd dan de eigenlijke angst zelf. En inderdaad: zodra de comedown langzaam begon zat ik direct heftig in een angst trip. Ik vertelde mezelf dat het maar 2C-B was en ik me geen zorgen hoefde te maken, maar ik was HEFTIG aan het trippen. De visuals waren op het niveau van 150µg LSD en ik had dit niet verwacht. De headspace was ook veel minder clear en ik begon te panikeren dat ik naar ego dood ging en ik hier niet klaar voor was. Natuurlijk is het zeer onwaarschijnlijk dat 24mg 2C-B ego dood veroorzaakt maar deze gedachte nam me volledig over. Samen met de perceptie dat tijd langer duurt omdat ik Nexus op had begon ik te flippen, terwijl hier geen reden voor was. Ik vergat opeens volledig wat zelfs het punt was van mijn ervaring (zelfconfrontatie) en vluchtte van alle angst, wat deze enkel erger maakte. Fast forward zo'n 4 uurtjes, de 2C-B is ongeveer uitgewerkt en ik neem heftig wat melatonine met de hoop te kunnen gaan slapen. Dit lukt gelukkig, maar de volgende dag wordt ik wakker met gigantische overblijvende angst (die ik normaal gezien nooit heb na ecstasy, juist het tegenovergestelde). Ik ben tijdens deze ervaring in feite volledig weggerend van mijn problemen wat ervoor zorgt dat ik hier geen oplossing voor heb gevonden, en ze nu enkel groter zijn. Ik weerhoud me er van om in de nabije toekomst psychedelia te gebruiken omdat ik me hier gewoon mentaal te zwak voor voel. Ik probeer dagelijks te mediteren maar dit verergert mijn gedachten enkel, omdat mijn apenbrein me volledig overneemt. Anyway, ik vroeg me af of iemand anders toevallig ook moeilijke periodes heeft meegemaakt na psychedelische trips die enkel angst produceerden maar geen antwoorden, en hoe jullie daar mee zijn om gegaan. Sorry voor de tekstmuur."
"Hallo iedereen, Ik zou binnenkort (over c.a. 1.5 week) graag GHB en speed combineren. Ik heb dit eens in het verleden gedaan en dat was een zeer aangename ervaring: ik heb het gevoel dat de twee qua effect elkaar goed aanvullen. Ik lees wel dat dit een iets gevaarlijkere combinatie kan zijn. Ik ben me bewust van dit risico maar ik wil het toch graag doen. Echter lijkt me het wel verstandig om wat feedback te vragen aan ervaren gebruikers over dosering. Mogelijks nuttige informatie: Ik ben 185cm groot en weeg 80kg. Ik drink nauwelijks, dus een tolerantie op GHB verwacht ik niet echt. Ik heb in het voorbije jaar een stuk of 5 keer stims gebruikt, laatste keer was 4-MMC 1 week terug. Daarmee verwacht ik een lichte, maar niet te hoge tolerantie tov amfetamine. Ik ben van plan thuis te gebruiken dus zal de mogelijkheid hebben om alles correct te doseren. Indien jullie wat tips kunnen bieden zou ik dit enorm op prijs stellen. Ik heb hieronder alvast enkele vragen: 1. Welke van de twee neem je eerst? 2. Is het veilig om te herdoseren? Idealiter zou ik me graag richten op een speed high van rond de 6-8 uur, en dan zachtjes neerkomen. 2b. Zoja, hoe lang moet je wachten om GHB te herdoseren? 2c. Mag je nog eens extra GHB nemen op het einde voor de speed comedown? 3. Welke dosering(en) raden jullie aan? Ik zou mij aan een voorbedachte dosering houden en de rest van de drugs al op voorhand wegkappen. De GHB die ik heb besteld zou 380mg/ml zijn. De amfetamine komt van (dezelfde) vertrouwde verkoper, ik heb met hun producten nog nooit klachten gehad ivm kwaliteit. Alvast bedankt!"
"Ik heb eerder al een topic gepost over Ritalin, maar vroeg me nu af wat jullie een lage - gemiddelde - hoge dosis zouden beschouwen voor recreatief gebruik? Is dit zo'n beetje nauwkeurig volgens jullie? (deze dosissen zijn voor enkele inname instant release methylphenidaat) Laag (therapeutisch/behandeling AD(H)D) : 10-20mg Gemiddeld (studeerboost) : 20-40mg Hoog (uitgaan, recreationeel) : 40-60mg Op welk punt moet je je zorgen beginnen maken over tolerantie? Ik ervaar bijvoorbeeld geen euforie meer van 20-30mg dosissen wat ik vroeger wel had. Nu heb ik rond de 40-50mg nodig om een beetje te beginnen spacen. Zou ik best een paar maanden stoppen of me aan lage dosissen houden? Ik merk wel dat mijn tolerantie voor de helft terug reset na een periode van 2 maanden. Is het onredelijk of gevaarlijk om voor dosissen boven de 80-100mg te gaan?"
"Hallo iedereen, Ten eerste kleine disclaimer dat ik weet dat Ritalin een medicijn is en je het niet recreatief hoort te gebruiken, maar er zijn veel dingen die je niet zou horen te gebruiken Bij mij is de diagnose ADD gesteld en daardoor heb ik dus vrij toegang tot Ritalin. Ik ben hier zeer voorzichtig mee omdat ik zeer snel een tolerantie opbouw. Ik neem doorheen het semester enkele keren 20mg (1 keer per 2 weken) om al mijn lessen samen te vatten en dan voor mijn examens dagelijks 20mg voor twee weken. Ik ben wel al op het punt waarbij ik 0 euphorie ervaar bij 20mg die er vroeger absoluut wel was, maar nu heb ik enkel de focus wat eigenlijk het enige is wat ik nodig heb voor te studeren. Ik heb nog nooit speed gebruikt maar ben ook van plan om er van af te blijven door de simpele reden dat ik drugs die heftig en ongecontroleerd op je dopaminesysteem werken (speed, coke, meth) niet vertrouw ivm persoonlijke neiging tot verslaving. Ritalin werkt natuurlijk ook op je dopaminesysteem maar het is verlengde afgifte (wat natuurlijk niet betekent dat het "beter" of "gezonder" is haha, dat weet ik ! ), waardoor ik eraan dacht om dit op mijn volgend groot feestje te gebruiken ipv speed. Ik word persoonlijk zeer sociaal en van Rita en voel me ook veel meer verbonden, waardoor ik het graag eens op een feest wil gebruiken ter experiment. Ik vroeg me af of iemand al ervaring had met Rita in een recreatieve setting, en hoeveel ze dan nemen. Ik heb ook toegang tot Concerta (8-12u afgifte), en misschien is dit beter? Ik weet dat de comedown verschrikkelijk is van deze middelen maar hier stel ik me dan ook op in (ik wil eigenlijk gewoon eens iets anders proberen dan MDMA of 2C-B: een pure dopamine rush). Als jullie me het echt sterk zouden afraden dan zal ik het natuurlijk niet doen, ik heb uiteraard hier geen ervaring mee en het lijkt me verstandig om advies dat hier wordt gegeven toch goed in te nemen. Bedankt!"
"Jmths zei: Is gewoon een drug hoor, iets minder misbruik potentieel dan Amfetamine wel voornamelijk in verband met bijwerkingen. Vertraagde afgifte ofwel Concerta bedoel je? Soms wordt het verhaal verkocht dat Methylfenidaat (Ritalin) enkel een dopamine heropname remmer is (in de prefrontale cortex) waar Amfetamine eveneens een releaser is maar ik vind dit verhaal overwegend een broodje aap. Het is niet zozeer dat de effecten van Methylfenidaat (Ritalin) zwakker worden naarmate je hoger doseert maar de fysieke bijwerkingen stapelen relatief wel een stuk sneller op dan bij Amfetamine gebruik. Het voornaamste probleem met Amfetamine gebruik is dan ook misbruikpotentieel, los van dat zou het beter kunnen helpen bij ADHD (subtype 1 / AI) en moeite met concentreren. Misbruikpotentieel wordt echter door de meeste mensen nog wel eens onderschat. Vertraagde afgifte Methylfenidaat werkt dus 3x zo lang door (zo'n 12 uur totaal) en zal de slaap wel belemmeren. Het is meer geschikt om 's ochtends in te nemen en dan overdag voor het studeren. Er wordt gezegd dat Methylfenidaat (Ritalin) in combinatie met alcohol voor ongeveer 8% wordt omgezet naar Ethylfenidaat in het lichaam. Ook kan alcohol de fysieke bijwerkingen van Methylfenidaat (Ritalin) iets doen afnemen vanwege zijn interactie met de GABA receptoren. Klik om te vergroten... Als ik het goed begrijp is methylfenidaat in essentie een inferieure versie aan amfetamines? Dit door sterkere bijwerkingen en een mogelijk zwakkere rush? Weet je toevallig hoe het zit met de mentale comedown na gebruik van een hoge dosis methylfenidaat? Zou dit juist intenser wezen dan amfetamines, of min of meer gelijk? Ik zou waarschijnlijk dan zo'n 60-80mg rilatine doseren. Ik heb een naar mijn mening goede gezondheid en sterk hart dus maak me niet te veel zorgen om fysieke bijwerkingen, alhoewel deze zeker niet te verwaarlozen zijn."