#1
Hallo iedereen,
Ten eerste kleine disclaimer dat ik weet dat Ritalin een medicijn is en je het niet recreatief hoort te gebruiken, maar er zijn veel dingen die je niet zou horen te gebruiken![:wink:]()
Bij mij is de diagnose ADD gesteld en daardoor heb ik dus vrij toegang tot Ritalin. Ik ben hier zeer voorzichtig mee omdat ik zeer snel een tolerantie opbouw. Ik neem doorheen het semester enkele keren 20mg (1 keer per 2 weken) om al mijn lessen samen te vatten en dan voor mijn examens dagelijks 20mg voor twee weken. Ik ben wel al op het punt waarbij ik 0 euphorie ervaar bij 20mg die er vroeger absoluut wel was, maar nu heb ik enkel de focus wat eigenlijk het enige is wat ik nodig heb voor te studeren.
Ik heb nog nooit speed gebruikt maar ben ook van plan om er van af te blijven door de simpele reden dat ik drugs die heftig en ongecontroleerd op je dopaminesysteem werken (speed, coke, meth) niet vertrouw ivm persoonlijke neiging tot verslaving. Ritalin werkt natuurlijk ook op je dopaminesysteem maar het is verlengde afgifte (wat natuurlijk niet betekent dat het "beter" of "gezonder" is haha, dat weet ik
! ), waardoor ik eraan dacht om dit op mijn volgend groot feestje te gebruiken ipv speed. Ik word persoonlijk zeer sociaal en van Rita en voel me ook veel meer verbonden, waardoor ik het graag eens op een feest wil gebruiken ter experiment.
Ik vroeg me af of iemand al ervaring had met Rita in een recreatieve setting, en hoeveel ze dan nemen. Ik heb ook toegang tot Concerta (8-12u afgifte), en misschien is dit beter? Ik weet dat de comedown verschrikkelijk is van deze middelen maar hier stel ik me dan ook op in (ik wil eigenlijk gewoon eens iets anders proberen dan MDMA of 2C-B: een pure dopamine rush).
Als jullie me het echt sterk zouden afraden dan zal ik het natuurlijk niet doen, ik heb uiteraard hier geen ervaring mee en het lijkt me verstandig om advies dat hier wordt gegeven toch goed in te nemen.
Bedankt!
Ten eerste kleine disclaimer dat ik weet dat Ritalin een medicijn is en je het niet recreatief hoort te gebruiken, maar er zijn veel dingen die je niet zou horen te gebruiken
Bij mij is de diagnose ADD gesteld en daardoor heb ik dus vrij toegang tot Ritalin. Ik ben hier zeer voorzichtig mee omdat ik zeer snel een tolerantie opbouw. Ik neem doorheen het semester enkele keren 20mg (1 keer per 2 weken) om al mijn lessen samen te vatten en dan voor mijn examens dagelijks 20mg voor twee weken. Ik ben wel al op het punt waarbij ik 0 euphorie ervaar bij 20mg die er vroeger absoluut wel was, maar nu heb ik enkel de focus wat eigenlijk het enige is wat ik nodig heb voor te studeren.
Ik heb nog nooit speed gebruikt maar ben ook van plan om er van af te blijven door de simpele reden dat ik drugs die heftig en ongecontroleerd op je dopaminesysteem werken (speed, coke, meth) niet vertrouw ivm persoonlijke neiging tot verslaving. Ritalin werkt natuurlijk ook op je dopaminesysteem maar het is verlengde afgifte (wat natuurlijk niet betekent dat het "beter" of "gezonder" is haha, dat weet ik
Ik vroeg me af of iemand al ervaring had met Rita in een recreatieve setting, en hoeveel ze dan nemen. Ik heb ook toegang tot Concerta (8-12u afgifte), en misschien is dit beter? Ik weet dat de comedown verschrikkelijk is van deze middelen maar hier stel ik me dan ook op in (ik wil eigenlijk gewoon eens iets anders proberen dan MDMA of 2C-B: een pure dopamine rush).
Als jullie me het echt sterk zouden afraden dan zal ik het natuurlijk niet doen, ik heb uiteraard hier geen ervaring mee en het lijkt me verstandig om advies dat hier wordt gegeven toch goed in te nemen.
Bedankt!