Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik sta voor alles open wat een gevoel kan opwekken, maar dit is mijn favoriet: Pink floyd - Breathe [youtube]QmjS37zDbPY&feature=related[/youtube] vanaf 1:40 begint het"
"Re: Welk instrument bespeeld DF. ik speel gitaar en bas, eigenlijk was ik bassist maar ik ben verliefd geworden op de gitaar. Nu speel ik vooral akoestische blues en heel veen improvisatie in de stijl van jimi hendrix."
"Re: Welk instrument bespeeld DF. Nu dat ik mijn nieuwste aanwinst heb, bespeel ik nu ook de elektrische gitaar. Het was liefde op het eerste zicht, ik hou er echt van."
"Elk feest eindigd anders bij mij, het enige wat een vast ritueel is is een fles water in mijn handen tot het op is. Soms ga ik dan slapen of soms blijf ik gewoon wakker tot de avond om mn ritme iets of wat op peil te houden. Of ik rol van het ene feest in het andere waaarna ik 2 dagen niet uit m'n bed kan. Ik kan niet echt goed met te weinig slaap"
"Andrew zei: Oja voor mn gitaar heb ik een Roland Cube60 watt die ik ga verkopen en een Blackstar HT-5 voor in de plaats ga zetten! Klik om te vergroten... Die blackstar is echt fantastisch vind ik, wel een net iets te afgewerkt geluid. Het mist wat vintage sound vind ik. Ik heb net twee boxen (Pioneer prologue 100) uit de jaren stilletjes gekregen van mijn oma. Er moet nog wel wat bekabeling vernieuwd worden, maar dan zullen ze blazen. Ze worden aangesloten op een crappy medion versterker. Waar in het kort toch wel verandering in gaat komen"
"W.F.L. zei: Meer dan 15 watt heb ik ook niet nodig. Maar toch ben ik zeer ontevreden met die Spider 2. Stom kutding.. Klik om te vergroten... Line 6 mispak je niet aan het geluid dat een 15 watt lampen, luid dat zo'n ding gaat. Het zou me niet verbazen dat je er kleine optredens (café optredens) mee kan spelen. Zeker de tiny terror van orange"
"The doors"
"Zelf speel ik in een deathcore/metal groep dus is het nogal voor de hand liggend dat ik daar dan ook naar luister. Maar het meest hou ik van diepe bassen en wobbles van de meer donkere kanten van drum 'n bass en dubstep. Maar ook luister ik veel naar blues, jazz en klassiek."
"Mijn muzieksmaak is wel drastisch veranderd tijdens het trippen. Tot een jaar geleden luisterde ik vooral death metal, deathcore, grindcore,... Tot ik tijdens een trip 5 uur lang naar Pink Floyd, Jimi Hendrix, The Doors,... heb geluisterd. Ik was echt verkocht. De harde metalen vervlogen de weken erna, en de wereld van psychedelische rock en blues opende zich."
""