Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraagje over gebruik trazadone 8-10 uur na pep

Vraagje over gebruik trazadone 8-10 uur na pep

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb me al geïnformeerd over de mogelijke risico’s, waaronder ik wel te verstaan heb gekregen dat er misschien een risico is op serotonine syndroom bij gelijktijdig gebruik van amfetaminen en trazadone, maar deze Info is vrij vaag en omslachtig.
Het zit eigenlijk zo, ik gebruik hoogstens 2-3 x per jaar pep en dan ook meestal in één avond/nacht met een bommetje en 1-2 kleine lijntjes.
Nu ben ik al een hele tijd van de Benzodiazepines afgeraakt, en zou ik anders als ik daar nog iets van overhad in het medicijn kastje al snel een bromazepam of valium geslikt hebben om te kunnen slapen, maar helaas.
Ik hoef geen preek te horen van neem geen pep als je wil slapen, daar heb ik verder niets aan.
Mijn vraag is uitsluitend gericht naar de combinatie van trazadone en speed, minimum 8uren na de laatste dosis pep 50of100 mg trazadone om gemakkelijker te kunnen inslapen.
Safe of toch beter niet ?
Of raden jullie me aan dit toch niet te doen en men pep trip Gewoon nog tot deze avond uit te zitten, zoja verklaar dan graag waarom ?
Bedankt !
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou ik niet doen als ik jou was.

De combinatie is niet zo veilig heb ik begrepen in een ander topic, en na 8 a 10 uur zit er nog wel wat speed in je lichaam.
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#3
acht.zes zei:
Zou ik niet doen als ik jou was.

De combinatie is niet zo veilig heb ik begrepen in een ander topic, en na 8 a 10 uur zit er nog wel wat speed in je lichaam.
Klik om te vergroten...
Ja, inderdaad halfwaardetijd is rond de 10-20 uren, en moet ik nog eens bijnemen dat ik zeer gevoelig ben voor amfetaminen en het bij mij dusdanig 24-40 uur minimum wakker zijn is.
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sammeke47 zei:
Ja, inderdaad halfwaardetijd is rond de 10-20 uren, en moet ik nog eens bijnemen dat ik zeer gevoelig ben voor amfetaminen en het bij mij dusdanig 24-40 uur minimum wakker zijn is.
Klik om te vergroten...

Jezus ik heb dat nou ook weer niet, wel dat ik na 24 uur nog schoteltjes heb, gaat dat nog weg want het freakt me the fuck.out
S
Sammeke47Lid
01-01-2024, 00:00
#5
ilovehasjandweed zei:
Jezus ik heb dat nou ook weer niet, wel dat ik na 24 uur nog schoteltjes heb, gaat dat nog weg want het freakt me the fuck.out
Klik om te vergroten...
Normaal gezien is dit volledig weg na eens goed te slapen
i
ilovehasjandweedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sammeke47 zei:
Normaal gezien is dit volledig weg na eens goed te slapen
Klik om te vergroten...

Ik had ongeveer 60 uur na gebruik geen schoteltjes meer. Alle drie de dagen geslapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."