Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haha lol jullie zijn echt niet slim hoor kijk belgen zijn slim ten eerste jullie kopen buisjes veel te duur voor zo weinig jullie zeggen GHB vertel dat even over de gsm en de politie pakt je wij belgen zegge een flugeltje niet fluwel kennen jllie niet het drankje flugel denk het wel e als wij belle een flugeltje ofzo dan valt het minder hard op da je GHB wilt wij denken gwn aan ons telefoontje dat het ni word afgeluisterd ofzo hier in belgie zegge ze flugeltje over telefoon of vloeibare en liquid of gwn sprite ofzo lijkt mss dom voor jullie maar is dom echt niet en weet je jullie denke raar over ons maar wij ook over jullie hoor jullie zijn nog erger dan racisten tege belgen waarom ? omdat we ongeveer zelfde taal spreke aleen beetje anders andere dialecten vind ik wa zielig van jullie ( gericht op de mensen die anti belg zijn ) btw wtf flugelflesje teveel ?? ik drink op avondje gemaklijk 1-2 binne je moet er gwn tegen vechte tegen het down gaan grtz illi"
"Re: haha xcrement zei: illusion2006 zei: lol jullie zijn echt niet slim hoor kijk belgen zijn slim ten eerste jullie kopen buisjes veel te duur voor zo weinig jullie zeggen GHB vertel dat even over de gsm en de politie pakt je wij belgen zegge een flugeltje niet fluwel kennen jllie niet het drankje flugel denk het wel e als wij belle een flugeltje ofzo dan valt het minder hard op da je GHB wilt wij denken gwn aan ons telefoontje dat het ni word afgeluisterd ofzo hier in belgie zegge ze flugeltje over telefoon of vloeibare en liquid of gwn sprite ofzo lijkt mss dom voor jullie maar is dom echt niet en weet je jullie denke raar over ons maar wij ook over jullie hoor jullie zijn nog erger dan racisten tege belgen waarom ? omdat we ongeveer zelfde taal spreke aleen beetje anders andere dialecten vind ik wa zielig van jullie ( gericht op de mensen die anti belg zijn ) btw wtf flugelflesje teveel ?? ik drink op avondje gemaklijk 1-2 binne je moet er gwn tegen vechte tegen het down gaan grtz illi Klik om te vergroten... Precies of de politie niet weet wat er met flugel bedoeld wordt en vloeibare of liquid zullen ze helemaal niet doorhebben Klik om te vergroten... lol ?? tuurlijk wel maar dan kan jij blijven aanhouden dat het om een gwn flugeltje gaat e want als ze je zoeke nemen ze je gesprekke op e en vloei en liquid zegge ze niet aan telefoon zegge ze gwn als ze bij je staan snappie ?"
"jah dat is waar maar als je iemand belt die verkoopt en moest maar eens zijn dat ze afgeluisterd worden e liever zoiets zegge dan gwn jah voo mij GHB als ze dat oppake sporen je op heb je het ook zitten e"
"jah idd voorwa ga je ook soms uit daar ?"
"hier ben je iets mee leer je over gebruik van andere mensen kenne maar als je niet kan volgen ga dan weg ?"
"tuurlijk ik weet het"
"GHB en keta"
"hoeveel x per dag week maand jaar gebruik je GHB en hoelang al en al veel nock gegaan ?"
"wat vinden jullie het beste moment aan GHB het nockie gaan of het bijna nock gaan of het opkomen ? hehe ik vind het bijna nock gaan echt lekker en hoeveel hebben jullie nodig ongeveer voor nock te gaan ? ik gistere 1 flugel gaan hale in ongeveer half blikje cola gedaan eerst rustig van gedronke dan was alles op voor ik het wist maarja toen wist ik ook genoeg lekker nock gegaan voor paar uurtjes is echt lekker zo wakker worden hehe maarja ik gebruik het regelmatig maar niet elke dag want vriend van me zijn sluitkleppe zijn erdoor kapot gegaan hij gebruikte elke dag 1 jaar lang en is geopereert moete worde spijtig maarja maar is er trug bovenop grtz illi"
"keta is idd samen met GHB de beste drugs zolang je maar niet overdrijft want ik ken mensen die er zot van daaien van keta in bging genieten altijd meer en meer willen n zot gedraait dus pas op maar geniet er van ket en GHb is the best !!"