Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bijde zijn eigenlijk een soort van tegenpolen , wat als je deze 2 gaat mixen? voorbeeld 2 gram coke en 5 slaappillen bijv.Wat voor een gevolgen kan dit hebben?"
"Ik zeg niet dat ik het ga doen, ben gewoon nieuwschierig wat voor effect het kan hebben. Mischien een betere high ofzo. Of juist heel een hele gevaarlijk."
"Hoi, doe niet zo lang aan cocaine dus weet er opzich weinig vanaf. Maar zodra ik het heb gebruikt krijg ik hele snelle hartklopping voor ongeveer 6 uur lang. Ademhaling's problemen. Is dit een normaal verschijnsel bij coke? en met hartkloppingen bedoel ik circa 65 kloppingen per 30 seconden(alsof ik gesport heb) Greetz"
"Hoi, ik dacht ik post hier aangezien ik het niemand in mijn omgeving durf te vertellen..ben nu 19 jaartjes jong. En doe regelmatig cocaine.Heb me laatste paycheck eraan uitgegeven.Alles opgemaakt eraan.en doe het nu dagelijks.Het ergste is de drang, als ik nuchter ben heb ik gevoel dat ik niet leef. depressief en angstig. Ik wil ervanaf , , ik zie dat mijn omgeving mij begint te haten voor wie ik geworden ben.. ze weten niet dat ik eraan doe.maar hebben wel hun vermoedens.Ik wil er vanaf.Ik wil van de drang af.Ik wil een normaal leven lijden maar hoe? wat raden jullie me aan? Ik wou het door de wc spoelen , maar dat was de moeilijk.Zou een afkick centrum helpen.of moet ik erover praten? ik weet het niet . ik ben radeloos.Ik zie dat ik eraan kapot ga.Hartklopping niet normaal , en de roes erna maakt me helemaal depressief.Het is alsof mij lichaam er echt moeilijk tegen kan.Ben van een klein beetje al helemaal kapot.Hoe moet ik dit nu aanpakken? alvast bedankt voor enige reacties."
"Bedankt voor je reactie,,, ik heb het inmiddels al gedeeld met iemand die nogal dichtbij me staat,,,reactie was nogal luchtig. Maar ik heb teminste wel iemand die me erin steunt...en dat zal zeker helpen Beginnen is simpel , maar stoppen niet.Gewoon een sterke wil en dan kom je er wel denk ik? greetz."
"Tjah ik weet niet wat het is. Velen zeggen dat het normaal is.. dat het bij de effecten van cocaine hoort. maar het is wel heel erg. van een halfje sta ik al echt met doodsangst de uur erna.. dat duurt meestal toch wel een aardig tijdje. ga meestal dan gewoon liggen. voel alles tintelen enzo.. moeilijke ademhaling. Betekend dit echt dat het met troep versneden is? zo ja. wat voor troep kan het zijn? ze zeggen dat ze het versnijden met een soort van vitamine B ofzo."
"bedankt zit nu trouwens al circa 3 weken zonder. Moet wel zeggen dat de verleiding erg groot is.Aangezien ik nog een gram heb liggen.En er soms dingen gebeuren waardoor je het ff wilt "vergeten", en al snel je eraan vergrijpt.Het is wel dat ik vaak nog fantaseer over het gevoel weet je wel.Maar dan denk ik aan de nadelen (hartkloppingen etc) en dan vergeet ik het alweer snel.Rook wel wat meer nu heb ik gemerkt, maar beter roken dan snuiven toch.op naar week 4."
"De apotheek is dichterbij , coffeeshop of smartshop zit ver hier vandaan, moet ik eerst 100 euro aan benzine besteden."
"Ik begon met drinken toen ik ongeveer 14 was , kreeg het gewoon mee in de albert hein :P op me 16e deedt ik het echt met regelmaat, drinken op school. elke dag dronken. Zelfs met de ochtend. Maargoed ze moeten inderdaad gewoon de regel op 16 houden. Ookal kunnen 14 jarige al met gemak aan drank komen als ze dat zouden willen. Zo streng waren ze in mijn tijd niet opzich. En opgepakt voor drinken? nee nooit, volgens mij gebeurt dat ook niet zo snel.Teminste, ik heb er nooit problemen mee gehad. Groete altijd meneer de agent met een fles appelliquer in me linkerhand."
"Heeft iemand hier ervaring mee? zo ja , is het "veilig" en met veilig bedoel ik atropine vrij. Tijdje geleden waren er berichten over dat mensen in ziekenhuizen waren beland door vevuilde coke. Vandaar , Greetz"