Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben sinds een tijd aan pillen begonnen, omdat ik NIET slaap. Ik heb van de apotheek, met een echt recept gekregen : eerst nitrazepam 5mg 2x. Hielp niet. Toen, vanwegen grote stess diazepam 10mg erbij. Hielp niks. Heb stiekem (en stom) zelf de dosis verhoogd, op een gegeven moment een hele strip van 10mg, dus 100 mg diazepam. NIKS. Later, als uitzondering, kreeg ik in plaats van de nitrazepam, flunitrazepam2mg, maar ik moest wel heel erg voorzichtig zijn! Niks. Zelfs met 4x 2mg en de diazepammen erbij niet. Ik slaap hooguit heel los 3 uur. Ik heb geen drugsverleden ofzo. En de medicatie is dus echt. Iemand ervaring? Ik weet het echt niet meer, word echt gek zowat van vemoeidheid! Groet van Ikwilslapen"
"Hoi, Tja, placebo's, maar hij weet best dat ik daarnaar ga vragen omdat het niks doet. En de valium en de nitra's dan? (die zijn van een ander...ook recept). Tja, iets roken, ik rook niet, maar ik kan het wel Stinkt wel heul erg. Nee, ik zal de dosis niet verhogen, niet verstandig. En het helpt niet. Bedankt voor de waarschuwing, want het is inderdaad niet niks begreep ik. In elk geval dank voor de reacties, vorige keer gloofde niemnad mij..grrr. Maar goed, jointje en wijn helpen wel bij mij...behalve dan dat ik ze niet echt lekkr vind GroetenI k wil slaaapen"
"Oeps...naar huisarts dus. Heb dus toch weer een hele strip eringegooid 2 uur geleden en kan nog gewoon op 1 been staan, met ogen dicht. Mischien word ik wel een kermisattractie"
"snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt. Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet. Ken je flunitrazepam/rohypnol? 1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill wer ik niet. Geen idee"
"ja... Maar ik dacht eigenlijk wel te weten hoe ze er echt uit moeten zien (was ooit in gezondheidszorg) Dat heeft me hoop geld gekost dan. maar binnenkort krijg ik iets op een receptje..."
"Ja, moet haast wel, als ik dit hier allemaal lees. baal vreselijk. Heb ik nog niks. Ben gewoon niet stuk te krijgen..."
"ikwilslapen zei: snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt. Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet. Ken je flunitrazepam/rohypnol? 1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill werd ik niet. Geen idee Klik om te vergroten... Hier nog wat info : Ik ben geen speedo24/7/ Ik ben niet genept, heb ze later namelijk van mijn psych (die erg makkelijk is) bij mijn apotheek gehaald, zelfs flunitrazepam. Op flunitrazepam slaap ik 3 uur. Op 2 nitrazepammen ook. Op diazepam, hoeveel ook...niks!!! Ik ben zo vreselijk moe en wil even slapen! Ik ben dus nooit verslaafd geweest en heb ook nooit eerder wat gebruikt. Zo, even mijn frustraatie weggeschreven."
"Ik geloof je helemaal. Bij mij doet werkelijk NIKS het. Alles is van de apotheek en ik heb een vriend ook van alles wat gegeven. Die heeft er heeeerlijk baat bij. Bij mij doet een hele strip valium 10mg niks....is dus 100 mg. Nitrazepam....3x de dosis, niks, Flunitrazepam.....4x 2 mg....niks. Heb nu dormicum 15 mg. Niks. Mix gemaakt van van alles en nog wat, veel. Niks. Geen placebo's dus, want bij anderen werken ze allemaal....uit dezelfde stip. Ben jaloers op jullie.....IK WIL SLAPEN Of SOEZEN!!!!! Ik hebe het aan een psychiater gevraagd en die zei me dat het inderdaad sporadisch voorkomt, dat mensen nergens iets op doen. Ik he geen drugs verleden en rook niks geks. Ik baal. Ik ga wel een saai boek lezen...hoi hoi hoi"
"Hallo, hier dan iemand die wat scheelt. Geen ervaring met drugs of ghb. Wel met rohypnol en diazepam 10 mg. Diverse keren diazepam genomen, idd eerst zenuwachtig 1, niks, toen 2 erbij, niks, later de rest dus 100 mg genomen. Niks. Paar dagen later weer, maar dan meteen 7 stuks. Niks. Later rohypnol/flunitrazepam gekregen. Men waarschuwde me nog hoe sterk het was en dat ik het pilletje best kon delen in twee stukjes want 2 mg. gedaan, niks. Meteen 1,5 pil erbij, niks. Later gewoon 4 erbij, niks. En ik had me er zo op verheugd. Even een vraag. GHB, kun je dat makkelijk krijgen? Ik weet niet precies wat het doet, moet je ervoor met zijn tween zijn? Is het duur en is het illegaal? Groet van ikwilslapen"
"Arizona, bedankt voor de informatie. En voor de rest, ik zal wel een aantal keer flink genept zijn. Ik ben geen 24/7 speedo hoor! Kan het niet zo zijn dat bij mij roche niet helpt en pch wel? Ik mag de strips terug verkopen aan degene waarvan ik ze heb. Het waren alleen strips, geen doosje, maar bij die rohypnol wel degenlijk. Misschien ben ik wel gewoon niet kapot te krijgen, dat zal het zijn. Trustuh, nou ja, jullie dan"