#1
Ik gebruik nog niet zo lang clomipramine 35 mg. R. Heb nog altijd last van bijwerkingen.
Wazig in mijn hoofd.
Vergeetachtig
Bibberen, trillen (handen).
Heb het met de arts besproken , hoort erbij, zijn de bijwerkingen.
Wie herkent dit?
Gr. Ikkee
Wazig in mijn hoofd.
Vergeetachtig
Bibberen, trillen (handen).
Heb het met de arts besproken , hoort erbij, zijn de bijwerkingen.
Wie herkent dit?
Gr. Ikkee