Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, De laatste tijd heb ik soms last van een "oncontroleerbaar ooglid". Ik voel m'n ooglid dan een beetje wegtrekken (ik denk een mm ofzo, in de vorm van m'n oog sluiten en terug openen), maar kan het absoluut niet controleren. Meestal gebeurd het dan slechts 1x, soms gebeurd het meermaals maar nooit vaak of vlak achter elkaar. Ben ondertussen eens een weekje gestopt met blowen (nu al bijna 2 excl weekends), en heb er sindsdien geen last meer van gehad, buiten als ik een joint gerookt had. Daarom ben ik er vast van overtuigd dat het met het blowen te maken heeft... Vanaf het minste dat ik blow heb ik echter wel knalrode ogen en die zitten volledig dicht, ookal voel ik me niet zo stoned (ook andere mensen zeggen dat). Iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Stoppen met blowen doe ik liever niet, maar als het te schadelijk blijkt te zijn voor m'n ogen is de keuze snel gemaakt natuurlijk... Heb er best wel een beetje schrik van en de momenten dat het gebeurd is geeft het me een enorm angstig gevoel (door de oncontroleerbaarheid). Het is ongeveer een maandje geleden begonnen en ik blow nu zo'n 2 jaar elke week. Het is dus best wel raar dat het nu pas gebeurd..."
"De trillingen aan m'n oog heeft nog niemand opgemerkt volgens mij, had het vooral over de standaard effecten die bij mij iets duidelijker te zien zijn: rode ogen en wallen Ga toch eventjes voorzichtig aandoen tot ik zekerheid heb.. tot ik uit ga waarschijnlijk"
"Ivoos zei: Ik heb het ook een tijdje gehad, denk wel dat het aan het blowen lag, ik blowde wat meer in die periode en het gebeurde ook vooral als ik stoned was. Ik had soms dat mijn ooglid wat trilde, en soms mijn bovenbeen, verder nergens anders. Leuk, ben niet de enige Klik om te vergroten... Wat noem je wat meer? en hoeveel blowde je voordien? Zelf heb ik het nadat ik ongeveer een half jaartje "veel" blowde in de zin van, geen beperkingen meer tot het weekend, en 25€ (schat iets van een 4gram) van een lokale dealer is er op een avondje soms wel door... Coffeeshop wiet duurt iets langer, maar 5g daarvan is er op een weekendje ook wel door... Hoe lang heb je hier ongeveer last van gehad? Is het volledig gestopt toen je stopte met blowen?"
"je trip klinkt leuk, maar ik vind het echt NOT DONE om dan in de buurt van kinderen te zijn. Heb zelf geen ervaring met DXM, maar aan je ervaring te horen is het toch een middeltje waar je raar van kan gaan doen. Waarschijnlijk heeft iemand anders dit ook al gezegd in dit topic, maar ik heb slechts enkele reacties gelezen... (zou er sterk van verschieten mocht niemand dit eerder gezegd hebben). //edit: oops post hierboven zelfs al ^^"
"Dit deed me vrijwel direct denken aan verborgen reclame boodschappen: Videofragmenten waarbij 1 frame een reclame boodschap bevat (bijvoorbeeld een foto van een blikje cola of een tekst "COLA", maar dan meestal met een duidelijk merk). Gezien beeld afgespeeld wordt tegen ong 30frames per seconden, en je oog er 12-13 per seconden kan waarnemen zal je dit niet -bewust- zien, maar je hersennen merken het wel en op die manier proberen ze je aan te zetten om dat blikje cola uit de ijskast gaan te halen, of om er te kopen. Ik vond die van eminem trouwens wel grappig :P"
"yeti zei: Als je de wiet al niet kon handelen, laat de coca dan maar VOORGOED aan je neus voorbij gaan. Klik om te vergroten... de sos aan je neus laten voorbij gaan"
"Hallo jongens, Ik heb me net op dit forum geregistreerd (onder een andere nickname natuurlijk), maar heb al wel wat informatie van dit forum geplukt... Nu had ik een klein vraagje, of ik de volgende zaak kan vertrouwen; en of de prijs wel normaal is. Er is een tussenpersoon bij (ben niet zo thuis in het wereldje, gebruik slechts enkele malen per jaar), en ik vond het allemaal wel heeeeeeeeeel raar gaan: ik vroeg achter xtc tabletten, was bereid er max 4€/stuk voor neer te tellen. Helaas ging dat niet, maar kristallen (pure mdma) ging wel... Gezien ik ook graag een beetje experimenteer zag ik dat wel zitten. Nu, ik had 4stuks gevraagd (daar kom ik al wel een poosje mee toe...), en dan begon het dat ik er ook een grammetje sos bij moest nemen. Vertrouwde het al niet helemaal, nadien bleek dat alles (1g sos + 4 kristallen) 90€ te kosten, ik heb mooi nee danku & dag gezegd... Heb zo'n groot vermoede dat de sos iets als kalk zou zijn en dat de kristallen ook niet echt de moeite zouden zijn... De normale prijs van kristallen ken ik niet, maar 10€/stuk lijkt me wel erg veel, of is dat de normale prijs?? Eigenlijk is dit dus meer een price-check. Als dit niet is toegestaan mag een mod m'n topic gewoon verwijderen... (kon er niets van in de regels vinden dus het lijkt me wel oké?)"
"Nouja, had voor de eerste reactie hier al lang vaarwel gezegd en aan jullie reacties te zien is dat zeker niet slecht geweest. Nadien kreeg ik ineens een sms in de aard van "ja 't is voor 75€ dat is dan zonder winst, goedkoper kan niet". Kan iemand me iets vertellen over de doseringen van kristallen? Heb op dit forum al wat gelezen van "ga niet over de 500mg", maar dit zal voor mij waarschijnlijk al een enorme hoeveelheid zijn... heb in totaal een pil of 5 binnen... Testen is geen optie -> BE. Kom wel vaak in eindhoven maar harddrugs mee over de grens nemen ga ik niet doen... en als er hier een testkitje toegestuurd komt gaan m'n ouders daar niet zo blij mee zijn Denk dat ik het wijselijk ga laten en het bij gewone snoepjes ga houden, tips over de dosering zijn echter nog steeds welkom! Met de zoekfunctie heb ik niet echt iets gevonden... Bedankt voor jullie advies iig!"