Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gelezen"
"Ik gebruik sinds 6 maanden de antidepresiva citalopram en 4 maanden gebruik ik gbl 3ml per 2 uur ... Nu heb ik vorige week 3 pillen geslikt (xtc) en paar dagen geleden 1g base gerookt. Toen voelde ik me nog wel ok om het zomaar tezeggen. Maar toen ik de dag erna 2g mephedrone heb gesnoven in 6 uur tijd ging het mis. Ik voelde me klote toen het ging uitwerken en heb in korte tijd veel gbl gebuikt, hoeveel weet ik niet precies, maar het was ongeveer 8ml in 3 uur... Toen heb ik 2 uur kunnen slapen, toen ik bijkwam werd ik heel vaag en zwetend wakker. Helemaal nat, en dikke ruis in me oren, verstoord beeld, zag flisten in me ogen en zwarte vlekken op de muur... Ik had enge ged8tes van: Dit waren me laatste minuten hier op aarde, en van dat ik mensen op moest gaan bellen dat dit me einde was enz... Ik in paniek naar de keuken toe om gbl te nemen. Ik wist dat ik niet veel moest nemen dus ben begonnen met 3ml. Dat werkte niet toen 1ml erbij, nog niet rustig toen weer 1 ml erbij. Dat heb ik de uren erna terug kunnen brengen naar 3ml gelukkig weer. Nu ben ik 5 dagen verder en heb nog steeds last van ruis in me oren en heb nog steeds vaag beeld ... Nu d8 ik bij mezelf: Kan dit blijvend zijn? Ik ben bij de brijder geweest en hun konden mij ook niet gerust stellen ... Weten jullie hier iets van? Gaat dit gevoel nog een een keer een keer over? Gr van mij ..."
"Tsja waarom? Om rustig te worden dacht ik ... Ik heb zoiezo altijd erge drang om veel te gebruiken ... Gr"
"Ik voel me god zijn dank beter! ... Vandaag me GBL laten testen bij de brijder, 16 jan eindelijk opname! Wel vaag trouwens dat ik niet meer geil ben of word, terwijl ik van mezelf al erg nasty ben. Hopen dat dat ook nog goed komt, dan ben ik weer de man!"
"Hellohallo zei: Hallo allemaal vandaag een kies laten trekken,maar over drie dagen is het oud en nieuw. en wou ik aan de coke en mdma kristallen gaan,is dit wel slim i.v.m de wond die ik nu in mijn mond heb. Klik om te vergroten... Gaat prima ... Have fun"
"GHB"
"Hoi Tamara, Ten eerste weet ik niet hoelang je aan de G zit en of het 24/7 is ... Ik ben zelf een maand geleden opgenomen geweest voor GBL gebruik 24/7 3 ml per 2 uur. Maar ik kan er moeilijk vanaf blijven, heb nu een week volgas gebruikt ghb en gbl. Ik heb baclofen weten te regelen, 25mg 10 stuks. Die breek ik door de helft en dan 3 p.d, Me laatste G ingenomen met een halfje baclofen, als ik me dan ook maar een beetje rot voel, neem ik een halve liter bier, totdat ik me weer ok voel. Ik ben nu 24 uur verder, hou je wel op de hoogte. Gr Daan"
"Ik lees mee schat"
"Daar hebben ze het bij mij niet over gehad, alleen inschrijving voor opname. Deze heb ik al eind jan een keer gedaan, kort daarna weer volgas. Ben er echt klaar mee nu. Heb zelf diazepam en baclofen weten te regelen, zat op 8ml nu nog op 3 ml, vanaf 10 uur. Kijken wat deze dag weer brengt. Savond zoiezo 10mg valium, 9 uur smorgens baclo, 3 uur baclo, en 9 uur savonds weer baclo elke keer 12,5 mg ... Als ik het echt niet trek ff neem ik 5mg valium extra. Dus als het zo doorgaat ben ik er woensdag ochtend vanaf. Mijn vraag is eigenlijk, kan je in 1x stoppen als je 1 heledag 1ml heb gebruikt en dan de volgende ochtend niks meer? En dan nog de vraag, hoelang duurt het ong je weer een beetje de oude bent? Ik zit er nu 3 kwart jaar aan, volgas, 2de keer afkick. Vr gr"
"trippelh zei: Ik hoef niet altijd sex te hebben met ghb afgelopen weekend hebben we ghb gebruikt en enorm veel gepraat maar geen sex gehad omdat we het zo ook heerlijk vonden elkaar vasthouden en strelen en verder niks sexueel . Ik denk ook dat het met de setting te maken heeft en je bent altijd zelf meester over de situatie Klik om te vergroten... Klopt, ligt ook aan de persoon zelf. Ik ben van mezelf al een vies mannetje, dat ik wil dat het op sex uitdraaid. Kan je nagaan met G."