Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" } Zie je wel"
"t. en b. regelt het ergens anders uit alstublieft ma ni opt forum allesinds. ge zit u echt compleet belachelijk zo te maken... Grtz"
"*sight* sorry voor da ier allemaal, laatste keer nu t. en b. regelt da buiten DF aub, kheb ier nog een goede reputatie en zou die graag willen houden"
"Solidius zei: sbhinfe is permanent verbannen. Klik om te vergroten... /bye 4 tha spamslut /cheerz 4 solidius (and his great song he send me)"
"niemand die alice d in wondeland - time problem heeft?"
"E for elektro - jhonny Crocket"
"Volledige cd van llusion - red zone"
"Zal denk ik niet van lachgas zijn. Ik heb met paar vriende eens op 1 week zo'n 1000 capsullekes opgedaan en het enige hoe ik me voelde was drang naar nog. Die drang was zelfs al over na de 3de dag Beste drug ever vindt ik maar wel van korte duur ... Grtz"
"Hehe, soma had het me verteld van jou Eneuh, gl nog in afkickcentra"
"haha ket als ze da gaat zien gaat ze egt wel vies zijn ze (voor alles duidelijk te maken; da was op mijne verjaardag) ik zou dieje foto er echt afneme man en aan iedereen, hij is echt nog een plezant kerelke om mee weg te gaan enzo, die bedoelt ni alles slecht, hij heeft het echt wel goed voor mense Bertrand le fou, tot volgende fuse"