Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsmen eerste keer opium

men eerste keer opium

13 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor zover ik weet doe ik het nooit meer, ik was ongeveer 16 jaar toen ik opium base'de en het enige wa ik had was dat ik lijkblijk werdt en toen ik buitekwam spontaan begon over te geven, ze zeide me dat ik teveel had gedaan (3 x een lijn) maar toch NOOIT meer van men leven nog opium... :(
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha ja dat is precies wat ik dacht.
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#3
ja, elke keer dat je zo met je zilverpapier een stukje hebt gedaan, noemen wij "een lijn" (Chinzen eigenlijk)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#4
wees blij dat het niet beviel
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#5
dan was het vast een streep ipv een lijn hahaha
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hey jij daar
ik zie je bijna nooit op msn

how come?
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ellesdee zei:
hey jij daar
ik zie je bijna nooit op msn

how come?
Klik om te vergroten...

msn? heb ik je dan men msn gegeven? :P
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#8
BillyBilo zei:
dan was het vast een streep ipv een lijn hahaha
Klik om te vergroten...
Idd, de substantie zag wat geel (zoals griezel van op opritten) en wanneer he tverbrand werdt liet het een zwarte streep achter.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#9
hypersnap zei:
BillyBilo zei:
dan was het vast een streep ipv een lijn hahaha
Klik om te vergroten...
Idd, de substantie zag wat geel (zoals griezel van op opritten) en wanneer he tverbrand werdt liet het een zwarte streep achter.
Klik om te vergroten...

een streepje halen, betekent dat je een gedeelte van een gram haalt, netzoals een ons wiet zeg maar. zo heb je streepjes en kwartjes en een hele gram
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#10
BillyBilo zei:
hypersnap zei:
BillyBilo zei:
dan was het vast een streep ipv een lijn hahaha
Klik om te vergroten...
Idd, de substantie zag wat geel (zoals griezel van op opritten) en wanneer he tverbrand werdt liet het een zwarte streep achter.
Klik om te vergroten...

een streepje halen, betekent dat je een gedeelte van een gram haalt, netzoals een ons wiet zeg maar. zo heb je streepjes en kwartjes en een hele gram
Klik om te vergroten...

Hier rekenen we eig nie tper grammetjes maar per bedrag van geld. Bv; 2.3gr (hangt af van je dealer of ie je beript of niet) voor 12.50€ etc...
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
hypersnap zei:
Ellesdee zei:
hey jij daar
ik zie je bijna nooit op msn

how come?
Klik om te vergroten...

msn? heb ik je dan men msn gegeven? :P
Klik om te vergroten...

nah was voor billy bedoeld
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ellesdee zei:
hypersnap zei:
Ellesdee zei:
hey jij daar
ik zie je bijna nooit op msn

how come?
Klik om te vergroten...

msn? heb ik je dan men msn gegeven? :P
Klik om te vergroten...

nah was voor billy bedoeld
Klik om te vergroten...

d8 ik al :P
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#13
:confused:

Een lijn???
h
hypersnapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik en soma hebben vandaag eens juist opgezocht wat het juist was en helaas is het geen opium maar bruine dat ze me hadden voorgeschoteld... Ze maakte me wijs dat het opium was... Ik voel me nu zo fucked omdat het men neven waren die het me gaven...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."