Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat hangt echt van veel meer dingen af dan alleen gewicht. Vooral als je veel stress hebt is het snel verslavend."
"Dus je houdt het nog steeds vol, erg knap van je. Respect voor je als het je lukt om het vol te houden!"
"Die blauwe kleur is psylocibine, dat heeft iedere psychoactieve paddo. Maar die opmerking van dat als je de schimmel er makkelijk vanaf kan halen dat er dan niets aan de hand is zou ik niet geloven. Een paddo is een schimmel, maar dat betekend niet dat je alle schimmels kan eten. Je kan ook geen beschimmelde boterham eten nadat je de schimmel eraf hebt geschraapt."
"Vind Mescaline ook echt super. Tijdens een mescalinetrip ligt de nadruk bij mij meer op het mind-gebeuren dan op de visuals. Verder is het gewoon totaal anders dan MDMA, valt mij niet op dat het meer MDMA-effecten heeft dan LSD dat heeft. Ik zou zelf denk ik eerst een keer 200-300mg nemen en later nog een keer 400-500mg. Maar gewoon gelijk 400mg als je al veel ervaring hebt met andere psychedelics zou ook goed kunnen. Als het echt een eenmalige ervaring is zou ik het alleen of met 1 tripmaat doen. Ik zou het gewoon thuis doen of bij iemand anders thuis. Je zegt dat je het slechts 1x wil proberen oa. omdat het te duur is. Je kan ook een keer San Pedro bestellen bij cactusplaza. Één cactus van ongeveer 25cm is dan en gemiddelde dosis (ongeveer 10 euro). Verder moet je eigenlijk wel 'the doors of perception' van Aldous Huxley hebben gelezen: Engelse Nederlandse"
"Melanie1 zei: Halloo! Misschien gaan we vrijdag paddo's doen. Voor het eerst. Er is een bob bij. Maar, ik weet niet zeker of ik het wel wil nemen. Alcohol voel ik ontzettend snel. (Ik heb een eetstoornis gehad, boulimia. Mijn hele maag, keel, slokdarm etc zijn naar de knoppen. Ik ben snel dronken en van een biertje voel ik al wat) Denk je dat de tripmiddelen in paddo's ook zo hard aankomen als bij alcohol bij mij? thankss Klik om te vergroten... Die kans bestaat, daarom zou ik als ik jou was met een half portie beginnen. Je zal er indien ze hard aanslaan niet ziek ofzo van worden, er is geen gevaar op overdosering. Zorg dat je in een ontspannen omgeving bent waar je lekker kunt hangen enzo, dan komt het zeker goed. En er zeker geen alcohol bij drinken."
"scenemeisjeedana zei: hoeveel gram paddo;s mag je per lichaamsgewicht ?? want mijn vriend gaf mij eerst wat maar ik voelde maar een half uur wat en zag dingen die er niet waren maar toen was het al voorbij ?? kei kort dus ... ben 40 kg hoeveel zou ik dan mogen?? Klik om te vergroten... Dan moet een half portie mexicaanse echt wel genoeg zijn voor een langdurig effect. Paddo's verschillen van sterkte per soort. Van de Hawaaiiaanse is een doosje uit de smartshop 10 gram en daar staat op 2 portis (ik neem er eerder 2 dan een halve). Mexicaanse zijn geloof ik dan al 30 gram per doosje. Maar dit zijn perfecte vragen voor een smartshopverkoper. Die weet ongeveer hoe goed zijn paddo's zijn en zal altijd zegen dat een half portie goed is. Ik weet dat jij pas 14 bent ofzo en zou je paddo's afraden gezien de situatie waar je inzit. Maar daar kom je zelf denk ik op een verantwoorde manier ook achter als je ze toch neemt. Ik zou in ieder geval gewoon een half portie nemen. 5 gram verse hawaiiaanse of 15 gram verse mexicaantjes. Gedroogde weet ik zo niet. Ga niet zeiken als het een enorme kutervaring wordt, want daar vraag je eigenlijk gewoon om. Het is geen wiet die je dag wat leuker maakt en wat je altijd kan doen. Als het goed gaat zijn het 4 of 5 leuke uren. Beter zorg je dat die overige 163 uur per week eerst leuk worden."
"Dat is zo, Bouhlimia is toch een psychische ziekte, maar wel precies zo'n ziekte dat ik denk dat je misschien wel baad kan hebben bij paddo's. Inzichten in jezelf en de rest van de wereld die je mogelijk doen beseffen dat het zinloos is zo een obsessie te hebben voor je figuur. Dat je dan zeg maar inziet dat de mensen waarvoor je zo slank wil blijven het helemaal niet waard zijn om jezelf zo tekort te verwaarlozen (als ik het zo mag zeggen). Maar je kan niet in iemands hoofd kijken, ik heb zelf geen Bouhlimia ofzo gehad. Weet ook niet hoe oud je bent."
"Melanie1 zei: ik ben 15 Nee, maar ik ben ook 'genezen' als je dat zo kan zeggen. Genezen doe je nooit helemaal maar eten gaat goed. We gaan het bij mij thuis doen, dus qua locatie zit het goed. De mensen met wie zijn vrienden van school. Ik heb er wel onwijs zin in. Ik denk dat ik het wel ga doen, ik heb me goed genoeg ingelezen denk ik :P Maar ik zie het vrijdag wel. Toch bedankt voor jullie informatie Klik om te vergroten... Als je er echt zin in hebt, en je voelt je helemaal goed is het niet rampzalig als de paddo's harder aanslaan dan normaal. Dan trip je heftiger, maar het zal een erg leuke en mooie ervaring worden. 15 is wel jong, maar dat zegt niet alles over de persoon, als jij zo'n nare eetziekte hebt overwonnen ben je vast volwassen genoeg ervoor. Veel plezier!"
"ExceptionalInsight zei: Melanie1 zei: De mensen waarmee ik het ga doen zeiden ook dat je van die wanideeën krijgt als met LSD (dat je kan vliegen etc.). Dat is toch helemaal niet zo? Klik om te vergroten... Je krijgt zeker geen waanideeën (met LSD ook niet!), je ziet de realiteit zoals ze echt is. Klik om te vergroten... Precies, nou kan je niet weten wat zo iemand die van een dak springt denkt, maar het zal eerder een zelfmoordpoging zijn dat iemand die denkt dat hij kan vliegen. Je kan misschien wel wat waanideën krijgen, maar niet dat je kan vliegen denk ik. Ligt er ook aan wat je onder en waanidee verstaat. Maar deze dag ga je in ieder geval nog lang herrinneren, de eerste blijft toch meestal het mooist. Het zal je niet tegen gaan vallen."
"Ja precies zei: Heb weer een belangrijke stap gezet: ipv vandaag langs mijn dealer te gaan voor nieuwe pep, blijf ik thuis werken aan mijn boek over mijn speedverslaving. Ik haal dus simpelweg geen nieuwe meer. Heb nog een half grammetje liggen voor het gevoel, maar heb die ver weggestopt waar ik er niet zo makkelijk bij kan. Heb nog niks op vandaag en dat gaat ook niet gebeuren. Ik ga niet afbouwen, ken mezelf, voor ik het weet bouw ik weer op. Gewoon cold turkey maar. Heb veel gezond eten ingeslagen en ga lekker schrijven. Klik om te vergroten... Goed bezig! Als je niet meer wil afbouwen, zet dan een 2e belangrijke stap: Flikker die laatste halve gram weg! Dat schrijven van een boek werkt denk ik supergoed, is een heel slim idee. Ook voor de afleiding."