Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Paranoize zei: Hallo iedereen. Ik heb al echt vaak lsd tripjes gehad, zowel good als bad, en ben echt gek van tripjes Nu wil ik al een tijd aan paddo's geraken omdat ik dat nog nooit heb gedaan maar echt al lang dat ik er nooit vond, nu volgende week heb ik waarschijnlijk een portie gedroogde mexicaanse gevonden, en nu vraag ik mij af, Hoe zijn Paddo's tegen over LSD, want LSD ken ik echt al, maar in verband met paddo's ben ik eigenlijk een beginner :d Alvast bedankt voor al de antwoorden! Klik om te vergroten... Nadat ik paddo's heb ontdekt, zelf ben gaan kweken en erachter kwam hoe de dosering werkt bij paddo',s heb ik nooit meer interesse gehad in LSD. Het is makkelijk om met paddo's de essentie te missen van wat de ervaring precies is. De maximale ervaring, krijg je niet van een smartshop portie, zelfs niet met twee. Waarbij ik niet wil zeggen dat iedereen gigantische doseringen moet nemen maar wel dit: De psilocybine ervaring bij hoge dosering is dermate interessant en vervullend (mijn ervaring), dat het de moeite loont om zelf te gaan kweken en op eigen kracht uit te gaan zoeken wat verschillende doseringen zijn. Er is naar mijn ervaring niets visueler dan een paddo trip, behalve dan misschien een break through DMT. Het ligt er wel aan welke dosis."
"Das wel cru, ik had hem best willen helpen met een zoektocht naar een crockpot, fles witte azijn en wat loog om hem op weg te helpen"
"Coke misschien? Ik heb nog maar 1 keer coke gedaan en had geen bijwerkingen. Er zijn vast zat mensen genoeg die je kunnen helpen hier op DF. Klik om te vergroten... Is het toegestaan randdebiel te roepen als antwoord hierop? Want dat is eigenlijk het enige wat bij me op komt"
"het is en blijft een gevaarlijke drug... Klik om te vergroten... Bullshit, het heeft een gebruiksaanwijzing maar velen van 'jullie', denken dat het niet nodig is om je daarin te verdiepen. Alsof je een peuter van drie met je nieuwe aso pc laat spelen zonder toezicht...."
"Er zijn echt al sterfgevallen bekend door deze combinatie. Klik om te vergroten... Noem eens één voorbeeld? Combinatie is inderdaad een slecht idee ben ik met je eens."
"Salvia extract is altijd goed (10x, 15x, 20x) maar als je echt goed extract wilt hebben, moet je zelf extraheren. (zie mijn post hier over zelf dmt maken)."
"Ik heb NIETS kunnen vinden over sterfgevallen van deze combinatie. Er is nog nooit iemand doodgegaan van paddestoelen, niet direct en ook niet indirect."
"maar er was ook een hele positieve ervaring daar in. En met een goede tripsitter valt eht zeker mee. Volgens mij word er ook overdreven ook want ik heb er nu meerdere tripreports van gelezen en soms is eht eng ja, maar als je er echt stevig genoeg voor in je schoenen staat is eht te doen Klik om te vergroten... Dan heb je niet goed gelezen Ik heb 20 jaar tripervaring. Rook regelmatig DMT. Trip eens per maand op 100-130 gram paddestoelen, brouw regelmatig mijn eigen ayahuasca. Doornappel heb ik echter nog nooit geprobeerd hoewel ik wel nieuwsgierig ben. Het is onvoorspelbaar en als je nu denkt 'ik sta sterk in mijn schoenen blabla', dan heb je kans van een koude kermis thuis te komen. Zelfs de zogenaamde 'goede' trips (want goed is relatief in deze, in de zin van, als je merkt dat je het hebt overleefd, kun je je ook goed voelen ) , is het bijna zonder uitzondering 'eens maar nooit meer'. Maar goed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten.... Houdt er in ieder geval wel rekening mee dat 24 uur trippen geen uitzondering is met doornappel en de kater meestal nog een dag of drie nasleept. En het een alcoholkater schijnt een feest te zijn vergeleken met deze Sowieso is de trip niet te vergelijken met wat je gewend bent van een trip. Het is meer een deilirium Ben wel erg benieuwd naar je doornappeltripreport"
"Grappig hoe mensen effecten van alcohol, DE blanke drug, blijven linken aan psilocybine (beneveld, in een roes). Maar goed Hoe serieus neem ik wat ik meemaak? Dat ligt er aan, ik heb andere planeten gezien, bevolkt met de meest ongelofelijke aliens die je je maar voor kunt stellen. Daar hecht ik verder niet zoveel waarde aan maar vind het wel super interessant. Maar ik heb ook wel eens gehad, 20 jaar geleden, 1 van mijn eerste paddotrips, dat ik ineens naar mezelf keek 'alsof ik door de ogen van iemand anders naar mezelf keek'. En dat nam ik wel serieus. Waarom? Omdat ik voor die tijd erg in zat over hoe anderen over me denken, hoe ik over kwam, etc.. Deze trip gaf me een soort van uitweg en het zou gewoon oliedom zijn geweest van mij, om dat niet serieus te nemen omdat 'het serieus nemen van die les, mijn kwaliteit van leven verhoogde.'/ En ik denk dat je dat in de gaten moet houden en niet op voorhand al dingen gaan afwijzen. Niemand hier, inclusief ondergetekende, weet genoeg van deze dingen om het als zin of onzin ter zijde te schuiven, dat moet je toch echt zelf uitvinden. HC"
"Ik was altijd een beetje skeptisch mbt thee en was ervan overtuigd dat het minder sterk is. Wanneer ik paddos gebruikte, at ik ze gewoon. Gezien mijn voorkeur voor een hoge dosering en mijn tolerantie, moet ik ongeveer een ons verse paddestoelen eten om het door mij beoogde effect te krijgen. Dit is een uitdaging Op een gegeven moment heb ik dan toch maar geprobeerd thee te maken ervan. De meest simpele methode, neem een glas water, breng het aan de kook, haal het van het vuur en gooi je verkruimelde paddos erin. Laat 10 minuten staan, zeef de paddo's en herhaal dit met een tweede glas water. Sinds ik drie jaar geleden voor het eerst thee gebruikte, heb ik niets anders meer gedaan. Het is veel makkelijker innemen, het komt veel sneller en intenser op, de piek is pieker en de comedown is zachter. En dat er veel stoffen in de paddestoeln zouden blijven zitten is een fabeltje, ik heb meermaals een ons paddestoelen waar ik thee van had gezet, de volgende dag opgegeten met 0,0 effect"