Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ganggang💯 zei: Wat is dit nou weer voor belachelijke reactie. De beste man stort zijn hart hier uit en je begint meteen zo. Als je niks waardevols bij te dragen hebt reageer dan vooral niet. @storemem Knap dat je uiteindelijk bent gaan minderen en er nu achter komt dat helemaal stoppen eigenlijk veel gezonder is. Wat betreft je neus zou ik even langs de huisarts gaan, die kan wellicht een doorverwijzing regelen naar een expert. Wat betreft je weekenden: er is zo veel meer dan snuiven en zuipen. Alleen dat zie jij nog niet. Ik zag het ook niet toen ik stopte met wekelijks gebruiken. Maar nu ik andere dingen doe (veel sporten, gamen, lezen, netflix), familie, vrienden) voel ik me zo veel beter. Begin eens met sporten, dat gaat je fysiek en mentaal een goed eind op weg helpen. Wat betreft je sociale angst: therapie is het antwoord. Je hebt je gevoelens jaren lang onderdrukt met drugs en drank. Time to face the music. Alleen al je verhaal uitleggen aan een psycholoog gaat je enorm helpen. Klik om te vergroten... maak jij uit op wat voor een manier ik reageer? Dat maak ik zelf nog wel uit en jij niet! Misschien moet jij wel naar een psycholoog!"
"Ganggang💯 zei: Daar ben ik al geweest maar bedankt voor je zorgen. Denk eens na voordat je iets post hier. Wat denk je dat de OP nou met jouw reactie kan? Helemaal niets. En volgens mij denk je dat mijn hele reply op jouw gericht was. Maar nee beste boomer, alleen de eerste alinea. Klik om te vergroten... Jij bent bepaald geen toevoeging hier."
"KlaasVaak zei: Wat kom jij hier eigenlijk doen? Beetje mensen afzeiken die om raad komen vragen? Klik om te vergroten... Ben hier niet voor bedweters in ieder geval."
"Fool zei: Als je coca cola regular drinkt, dan drink je suiker. Wanner je coca cola zero drinkt, dan drink je aspartaam. Van de ene krijg je diabetes, van de ander begint er een aluminium hoedje op je hoofd te groeien. bij hoestdrank zit er codeïne of dextromethorfan. De ene werkt voor een kriebelhoest, de ander voor een productieve hoest. De ene combineert met Sprite en promethazinepillem tot een soort van rapperssymbiol, van de andere ga je kei- maar dan ook keihard trippen in je eigen, ingebeelde wereld . Klik om te vergroten... Leuk deze reactie, met name het " aluminium hoedje" ."
"25tolife zei: Had zelf flunitrazepam 3mg dagelijks op recept Ik slaap zelf 10x beter op fluni , bij mij doet lorazepam niet veel. Maar het zou je slaperig moeten maken. Lormetazepam is 'speciaal ' tegen angst en lorazepam heeft hypnotische effecten maar flunitrazepam is ideaal voor slapen. Maar alles met mate , het is samen met Midazolam een van de sterkere benzos met flurazepam is mijn ervaring. Slaap lekker! Klik om te vergroten... Midazolam 15mg sliep ik ook goed op, de laatste slaper voor mij was zopiclon, daar sliep ik als een nieuwe op, werkt t beste 1X per 2/3 dagen, maar ook bij deze, gewenning treed snel op! Zoals bij alle benzo's eigenlijk, in de jaren 90 abnormale dosissen Oxazepam 50 geslikt, tot 18 per dag... Absurd, erge zware afkick van gehad, pas sinds jaren op met benzo's, alleen bij hoge nood en dan niet langer als hooguit 2 weken, link spul!"
"nighthawk zei: maar maakt lorazepam je slaperig zoals flunitrazepam of is het alleen kalmerende pil? Klik om te vergroten... Mijn ervaring is dat je er rustiger van wordt, neem je het voor de eerste keer dan zou t wel mogelijk kunnen zijn dat je in slaap valt, is bij iedereen wel verschillend denk ik."
"hansje1963 zei: Midazolam 15mg sliep ik ook goed op, de laatste slaper voor mij was zopiclon, daar sliep ik als een nieuwe op, werkt t beste 1X per 2/3 dagen, maar ook bij deze, gewenning treed snel op! Zoals bij alle benzo's eigenlijk, in de jaren 90 abnormale dosissen Oxazepam 50 geslikt, tot 18 per dag... Absurd, erge zware afkick van gehad, pas sinds jaren op met benzo's, alleen bij hoge nood en dan niet langer als hooguit 2 weken, link spul! Klik om te vergroten... Ps, 3mg dagelijks? Hoe lang gebruik je dat dan want Flunitrazepam is ook een zware benzo om van af te kicken na langdurig gebruik! Midazolam heb ik lang gebruikt maar betrekkelijk weinig last van gehad na het staken."
"Legio Patria Nostra zei: Als je dit soort medicatie gaat mixen met wat anders, in vredesnaam géén alcohol! Met Alcohol is namelijk de werking sowieso flink versterkt, maar in deze gevallen is een fatale overdosis vlakbij. En, erger nog, de werking van de medicatie wordt al heel snel totaal onvoorspelbaar. De ene keer merk je weinig tot niets, de volgende keer ben je ineens laveloos. Ineens, ja. Met cannabis was ik wel in voor het maken van mengsels. Maar met alcohol en medicijnen leerde ik dit heel snel af... Klik om te vergroten... Ben er niet trots op maar heb extreem hoge doses benzo's icm extreem veel alcohol genuttigd, zo'n gewenning opgebouwd dat de benzos alleen hielpen met veel alcohol, staken was zeer zwaar en duurde erg lang!"
"autysd zei: het is gewoon disgusting, de bemoeienis van de overheid op drugsgebruik als ik het gewoon legaal zou mogen kopen, zou ik het doen het is kafkaesk, hoe de overheid zich in dit topic met de burger bemoeid Klik om te vergroten... Als de overheid ergens geen grip op heeft of er iets aan hun neus voorbij gaat (EURIES) dan worden ze onrustig...."
"Zelf merk ik dat ik (56jaar) meer tijd nodig heb om te herstellen na de afbouw van subutex, gebruik geen harddrugs meer sinds jaren maar zak af en toe nog wel eens door in t weekend 1dag, heb dan 3dagen nodig om bij te komen dus het speelt zeker mee.!"