Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heb ik ook indd veel bier en coke op nieuwe c halen ja hij heeft toevallig g leggen koop ik dat erbij en neem ik alle downers door elkaar....๐ Maar ben zo onder invloed dat ik denk kan geen kwaad doe ik al jaren....๐"
"verslaafdenverslaafd1989 zei: kijk er mee uit want ik ken door alle jaren heen veel mensen die het waste in aceton. doe dit goed of anders niet want het is beter om een goede dealer te hebben bij fouten die je kan maken met het wassen van speed. Klik om te vergroten... je kan eiggenlijk niks fout doen met wassen๐คฃ... Of je bent heel simpel"
"Ja maar speed wassen met aceton is aceton door je speed gooien en filteren... Kan niks fout gaan.... Ghb maken moet je wel goed opletten inderdaad....ik ben me halve slokdarm kwijt door verkeerd gemaakte zooi...๐"
"Ze Herbs Mang zei: Als je om 1030 al vijf bier naar binnen heb gewerkt dan hoef je niet bang te zijn dat hij verslaafd raakt, dat is hij al en goed ook. Waarschijnlijk ook lichamelijke afhankelijkheid. Helemaal als je 18 jaar aan de GHB hebt gezeten. Als jullie beide aan de speed zitten, is dat dan de hele dag of elke dag? Verder, als jullie relatie goed is, maak er samen werk van. Maar dan zal je met alles moeten stoppen. Jullie allebei. Anders wordt het een eindeloos verhaal. Klik om te vergroten... Pff zelf al 10 jaar ghb ellende maar 18 jaar niet normaal! Wat zal ze lichaam van slag zijn!!"
"Maar na 2 weken ghb kan je makkelijk snel afbouwen en stoppen dan je denkt alleen in je hoofd gaat wat af dat je bang word voor alles maat dat zit in je hoofd....gezond eten en alles en hou je bloeddruk in de gaten... Al is dat goed kan er niet veel mis gaan.... Maar bouw af op jou tempo.... Niet voor een ander snel snel om je te laten bewijzen.... Ghb is een serieuze drug..."
"Q-Zilla zei: Nou niet helemaal coldturky, dat was na mijn 3 maande clonazepam 0.5mg verslaving. Ik gebruikte toen op awakenings weekender 2 dagen achter elkaar GHB en toen wilde ik gelijk mijn clonazepam stoppen. Dit was 2 weken overleven, alles had een deadline, uiteindelijk 2 maanden later door nachtwerk dus terug gevallen in 2020. Toen 3 jaar lang zelf pillen breken van de diazepam en dan zette mijn moeder me weer op straat en toen begon ik door de stress weer kleine binges van 2 dagen G te gebruiken om te overleven en dan daarna een zware benzo. Maar nu zit ik op een dosis waar ik in 4 jaar niet op heb gezeten, 6mg, als ik cold turkey kan stoppen van 6mg en weet dat ik maar 2 weken heel ernstig ziek wordt, maar mijn motivatie terug krijg om dingen te ondernemen, dan probeer ik het te halveren in 5 dagen en dan na 10 dagen van 3mg cold turkey te stoppen, als had ik met elk miligram wel heftige klachten, ben er zo klaar mee, als dit mijn herstel bevorderd, dan heb ik 3 weken heftige afkick ervoor over. Ik ga nu naar 1,8ml om 23:00, ik probeer over 6 dossissen wel op de 1ml te zitten. Wordt het te zwaar stabiliseer ik ff een dosis. Maar het gaat opzich prima. Hoe langzamer je afbouwd, hoe minder de rebound neem ik aan Klik om te vergroten... Gewoon die ghb afbouwen op jou manier .... Ga niet te snel omdat het moet voor een ander maat volg je eigen lichaam...... Ik ben zelf ook meerdere x ren Cold Turkey gestopt met ghb omdat me ouders niet wisten dat het zo erg was maar ik ben zo 8x vold Turkey gestopt alle x ren geen succes en word steeds erger die afcick...."
"hansie24 zei: Gewoon die ghb afbouwen op jou manier .... Ga niet te snel omdat het moet voor een ander maat volg je eigen lichaam...... Ik ben zelf ook meerdere x ren Cold Turkey gestopt met ghb omdat me ouders niet wisten dat het zo erg was maar ik ben zo 8x vold Turkey gestopt alle x ren geen succes en word steeds erger die afcick.... Klik om te vergroten... Spyro zie ik hier veel voorbijkomen die mensen met ghb helpt.... Ik kan je helaas niet verder helpen ben maar een simpele boer die van 15 ml naar cold Turkey gaat stoppen... Dus daar heb je ook niks aan kan je dood worden al lees ik al die verhalen......."
"De Zandman zei: Psychiater bedoel je waarschijnlijk ipv spischiater? Klik om te vergroten... Ja ging ff niet goed ๐คฃ"
"Al word je met alcohol of drugs aangehouden door politie en raakt rijbewijs kwijt kan je je rijbewijs weer opnieuw aanvragen... Je krijgt dan een onderzoek bij spischiater, bij drugs moet je urine inleveren en bij alcohol onderzoeken ze je leverwaarden cdt en ggt.... En hun kiezen waar je die onderzoeken moet doen en uiteraard alles zelf betalen"
"Heb je het laten testen? Of op straat gekocht?"