Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSA - Trip-E uit de smartshop, positieve ervaring

LSA - Trip-E uit de smartshop, positieve ervaring

17 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat: LSA in pilvorm
Waar: M'n kamer, en buiten in het bos even
Sitters: Geen.
Gekocht: De stoelendans in deventer (Nieuwstraat). Vet goede smartshop, aanrader voor iedereen!

Nou, ik had dus erover na gedacht om de Trip-E pilletjes uit de smartshop te proberen. De meningen zowel bij vrienden en het interbutts waren erg verdeeld. Sommige zeiden dat ze er alleen buikpijn van kregen, anderen een geweldige trip en weer anderen dat het afzetterij was. Ik besloot me eraan te wagen. Het werkzame stofje in die dingen is LSA, uit Hawaian baby woodrose, iets geconcentreerd.

Ik ging dus naar m'n plaatselijke smartshop, en na even twijfelen haal ik 4 van die dingen. Ik kwam daar nog een maat van m'n pa tegen, wat me iewat paranoia maakte, maar dat schoof ik opzij. Ik slikte meteen 2 in de Smartshop, met veel water, en fiets naar een vriend van me. Ik blijf daar een tijdje; Een paar hele lichte visuals (echt extreem zwak: pijltjes in de patroontjes van het plafond, dat soort dingetjes). Ik besluit om de andere 2 ook te nemen, om de boel niet te verspillen. Ik excuseer me naar de WC, slik die dingen op, weer met veel water. Ik ga naar huis, en ga naar m'n kamer, vergeet dat ik wat op had, beetje gamen muziek luisteren.

Ik ging na een tijdje op m'n bed liggen, omdat ik iewat vaag werd. Ik kreeg een zwaar maar ook fijn gevoel in m'n lichaam - moeilijk bewegelijk. Lichte visuals weer, een soort X op de plaats waar ik m'n ogen focuste. Ook als ik m'n handen snel bewoog, bleef er een licht blauw lijntje over; Alsof ik in een anime met een zwaard had gehakt of zoiets. Ik kreeg een soort lachkick; ik vond alles om me heen opeens leuk, en besloot een beetje achter MSN te zitten. Opstaan ging best moeilijk, en na 5 minuten had ik het weer gehad met MSN. Ik ging weer muziek luisteren, en kreeg met gesloten ogen een beetje dingen die in de mzuiek voorkomen voor m'n ogen, bijv. in een nummer over atlantis visualiseerde ik me ook echt golven, geluiden etc die tegen atlantis aancrashden, etc. Niet *echt* duidelijke visuals, meer sterke, realistische gedachten.

Op gegeven moment kwam m'n pa binnen, en ik vermoed dat hij wel vermoedde dat er iets aan de hand was; M'n vader is een "oude stempel" persoon, drugs is drugs en als je het gebruikt eindig je in de goot. Hij vroeg ernstig van "Je hebt toch niet geblowd hé?" ik "nee hoor, ik ben gewoon een beetje moe". Ik ging naar de badkamer en zag dat ik enorme wijde pupillen had. Dat amuseerde me wel een beetje toen. Ik ging weer terug naar m'n kamer, en moest zo'n 3-10 minuten lachen dat m'n pa binnenkwam toen ik midden in een trip was. Ik had lichte visuals; Bijv. de randen van de muren (waar de hoeken zitten etc) vervaagden, dingen bewogen als ik ze in m'n ooghoeken had, etc.

Ik begon toen steeds meer te denken over het universum en mezelf. Ik ging steeds sneller door een infinity loop, hoe ik me het universum voorstelde, en op gegeven moment tienduizenden keren per seconde. Ik dreigde "bad" te gaan, niet echt bad maar meer te hard, te veel. Ik merkte dat ik in m'n bed lag, heel erg hijgend en zwetend, en besefte ik dat ik een punt, een singulariteit in het universum is en dat dat zeker was, en dat alles om die singulariteit een veranderende chaos was, maar dat ik altijd mezelf als anker heb.

Om het "bad" van me af te schudden besloot ik om met mijn hond te wandelen in het bos in de buurt. Ik vond weer alles leuk; Ik hoop dat m'n buren etc niets gemerkt hadden, want ik had echt zoiets van "oooh, een boom, wat is die leeuuukkk..". Ik verzamelde een blad van elke plant in het bos dat ik zag, dat vonden die planten (in m'n hoofd) leuk. ik heb nu een vette verzameling bladeren op m'n vensterbank, gedroogd, als aandenken aan de trip :P. Er kwamen andere mensen met honden langs, en ik werd para dat ze mijn hond aan zouden vallen of andersom (Ik heb een duitse herder, vrouwtje, hele mooie hond, ze is echt cool :tearsofjoy: ). Ik ging weer naar huis, en de trip begon licht uit te werken. Ik ging nog een beetje wiien, Super smash bros brawl. Ik speelde een match van MR game & watch tegen lucario in de final destination stage; Voor degenen die dat niet kennen, een beetje een psychadelische stage waar je steeds door warp gates en melkwegen en zo gaat. Dat vond ik heel leuk, ik vergat te spelen en werd afgeslacht..

Toen begon ik steeds "normaler" te worden. Na zo'n 30 minuten was de trip definitief voorbij; Wel voelde ik me heel blij en opgewekt, maar totaal niet meer vaag. De rest van de avond was ik gewoon in een uiterst goede bui :hearteyes: vond alles interresant, nog lang gesprek met m'n pa gehad.


Ervaring: 8
Visuals: 4
Inzichten: 6
Filosofisch: 8
Bodyload: 6 (voelde me heel zwaar, lichte kramp in benen)
Mind high: 6
E
EristoffLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi report :wink: Hoelang heeft de trip in totaal geduurt?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk om te lezen dat er toch nog mensen zijn die een leuke trip hebben gehad op LSA. :)
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#4
De stoelendans is zeker een goede smartshop.
Heb je op het vlier les trouwens nu ik zie dat je uit deventer komt? Als dat zo is heb ik waarschijnlijk 1,5 jaar bij jou op school gezeten voordat ik verhuisd ben.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo'n 2-4 uur, ik weet het niet precies meer. Ik zou ook niet precies kunnen aanduiden waneer de echte "trip" begon, want het sloop er echt in :tearsofjoy:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Klinkt leuk, maar mild
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt leuk, goede report. Ik als super smash bros veteraan en trotse duitse herder bezitter kan me ook erg inleven op het verhaal
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Battieh zei:
Klinkt leuk, goede report. Ik als super smash bros veteraan en trotse duitse herder bezitter kan me ook erg inleven op het verhaal
Klik om te vergroten...

Mooie honden zijn het hé :P.

En ja, het was niet een heftige trip, maar wel een zeer leuke ervaring.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ze trouwens bij de stoelendans in deventer gekocht, mocht iemand het interesseren.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Napster zei:
De stoelendans is zeker een goede smartshop.
Heb je op het vlier les trouwens nu ik zie dat je uit deventer komt? Als dat zo is heb ik waarschijnlijk 1,5 jaar bij jou op school gezeten voordat ik verhuisd ben.
Klik om te vergroten...

Ben dit jaar pas op het vlier, vorig jaar zat ik op het BHL :P.
N
NapsterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Napster zei:
De stoelendans is zeker een goede smartshop.
Heb je op het vlier les trouwens nu ik zie dat je uit deventer komt? Als dat zo is heb ik waarschijnlijk 1,5 jaar bij jou op school gezeten voordat ik verhuisd ben.
Klik om te vergroten...

Ben dit jaar pas op het vlier, vorig jaar zat ik op het BHL :P.
Klik om te vergroten...

Maar BHL loopt toch maar tot de 3e of is dat weer veranderd?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klopt, ik ben in de eerste blijven zitten (Niet door slechte cijfers, lang verhaal). Dus ik ben een jaartje ouder.
H
HawkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hehe, was me niet eens opgevallen, dat van de stoelendans.
Ik kom ook uit deventer. (ben nu net verhuisd maar goed..)
Leuk om te weten man, op precies dezelfde scholen gezeten enz.
Ben benieuwd of ik je herken :wink:
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuk report! Leest echt erg leuk weg, amuserend geschreven maar niet over de top :) Grappig van dat bladeren verzamelen, dat is typisch zoiets wat ik ook zou doen :wink:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Goed zo, je hebt ze braaf alle 4 genomen. Klinkt als een leuke ervaring.

But u aint seen nuffin yet
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
hannus zei:
geluk dat het bij jouw wel werkte, ik heb de hele avond met kots neigingen rond gelopen, zonder ook maar iets dat anders was dan normaal.
Klik om te vergroten...

Hmm, waar heb je gehaald?
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hier in alkmaar bij de smartshop, naturalminds.
geen sucses, volgende keer beter.
h
hannusLid
01-01-2024, 00:00
#18
geluk dat het bij jouw wel werkte, ik heb de hele avond met kots neigingen rond gelopen, zonder ook maar iets dat anders was dan normaal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."