Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasters Of Hardcore 2007

Masters Of Hardcore 2007

20 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#1
hakkebarbie zei:
Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol.
Klik om te vergroten...

http://events.q-dance.nl/2007-03_24-maa ... w/line-up/
:openmouth:

Maar eerst even zaterdag naar TE :)
h
hakkebarbieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Marklar zei:
hakkebarbie zei:
Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol.
Klik om te vergroten...

http://events.q-dance.nl/2007-03_24-maa ... w/line-up/
:openmouth:

Maar eerst even zaterdag naar TE :)
Klik om te vergroten...

Ja ik weet het. Wou ook graag naar promo maar moet een beetje chill doen met mijn geld uitgeven:P. Die feestjes kosten allemaal veel geld en ga dit jaar ook nog eens 2 x op vakantie haha.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#3
***Star_System*** zei:
:hearteyes: Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha,

Ik vond het echt helemaal geweldig :hearteyes:
Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe

En Angerfist speelde ook super goed he!!!
Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe,
er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren

(heb lang met security gepraat want vond het echt intressant)

Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond

Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave

Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja twas idd een superfeest, angerfist draaide goed, maar nosferatu vs endymion draaide SUPER! vond het echt geweldig en helemaal gewledig toen met die aanstekers enzo :hearteyes:

kan me wel herinneren dat ik gratis drinken heb gehad, kreeg ineens een beker redbull in mn hande geduwd door een vriend die zei; deze heb k gratis gekrege :tongueout: haha

kheb ook paar mense weggedrage zien worde, eentje om 23.00 ofzo al, lkr geldverspilling etc..
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#4
aankomende feest is Raving Nightmare; Endless Torture :) weet iemand of je daar drugs ( schijve ) mee naar binnekrijgt? denk dat t daar wel stuk strenger is..?
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik was er ook :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :smoke: :beer:
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Freezing zei:
***Star_System*** zei:
:hearteyes: Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha,

Ik vond het echt helemaal geweldig :hearteyes:
Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe

En Angerfist speelde ook super goed he!!!
Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe,
er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren

(heb lang met security gepraat want vond het echt intressant)

Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond

Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave

Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ja twas idd een superfeest, angerfist draaide goed, maar nosferatu vs endymion draaide SUPER! vond het echt geweldig en helemaal gewledig toen met die aanstekers enzo :hearteyes:

kan me wel herinneren dat ik gratis drinken heb gehad, kreeg ineens een beker redbull in mn hande geduwd door een vriend die zei; deze heb k gratis gekrege :tongueout: haha

kheb ook paar mense weggedrage zien worde, eentje om 23.00 ofzo al, lkr geldverspilling etc..
Klik om te vergroten...

Mss heb je die redbull dan van mij gekregen! whahaha dat zou wel echt heel vet zijn
O
OvercomeLid
01-01-2024, 00:00
#7
lijkt me verschrikkelijk, helemaal waus op zown feest te staan... zou helemaal para worden van dat harde gedreun...

beter gewoon awakenings en i love techno en dat soort party's!
n
noizeferatuLid
01-01-2024, 00:00
#8
achja moh is zowiezo wazi feest kan je beter naar thunderdome gaan :grin:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ben zelf niet geweest maar een aantal vrienden van mij wel en mijn vriendin heeft zelfs achter de bar gewerkt. Ik had gehoord dat het inderdaad erg vet moest zijn allemaal, maar ik hou niet zo van hardcore, maar het scheen inderdaad erg vet te zijn.

Hoe was de beveiliging eigenlijk daar?
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heyy,

vroeg me af, wie is er naar mohrc geweest in den bosch?
ikzelf ben er heen geweest, was mn eerste keer xtc op n feest en ik vond het zoiezo een superfeest :)

vooral toen de aanstekers allemaal kwamen echt vet mooi

wat vonde jullie ervan wat er naartoe zijn geweest?
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
de controle op leeftijd was slecht, liepe veel kleinere rond enzo waaraan je zag dat ze geen 16 waren

de beveiliging enzo was wel goed, een vriend van me voelde zich niet zo goed ( had nix gebruikt ) en die zat ff met zn hoofd op zn arme en toen kwam de security al aan van ; gaat t ?

verder was het echt een topfeest ( ook mn eerste MOH feest :P )
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Freezing zei:
de controle op leeftijd was slecht, liepe veel kleinere rond enzo waaraan je zag dat ze geen 16 waren

de beveiliging enzo was wel goed, een vriend van me voelde zich niet zo goed ( had nix gebruikt ) en die zat ff met zn hoofd op zn arme en toen kwam de security al aan van ; gaat t ?

verder was het echt een topfeest ( ook mn eerste MOH feest :P )
Klik om te vergroten...

Moet je dan 16 jaar of ouder zijn? :confused:
Ik dacht dat dat soort grote feesten gewoon voor 18 jaar en ouder was!?
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#13
http://partyflock.nl/party/68892.html

ochjee.. zie het nu pas staan. Minimum leeftijd 16 jaar gek! :grin:
whehehe!
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#14
haha ja 16+ :P decibel outdoor etc is 18+ ( thunderdome ook ) snap eiglk ook niet waarom je 16 moet zijn..
M
MarklarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vaag dat het 16 is inderdaad :confused: Normaal altijd 18 dacht ik

Mischien was het incombinatie met een schoolfeestje :beer:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vriendin van me is erheen geweest. 16+ is idd onzin, zij ergert zich ook aan die stampende 14 jarige.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ach wat is daar erg aan, ik bedoel, of je nou 14 of 16 of 18 bent, je wilt toch ook feesten? ik erger me juist aan de mensen in de 20 die ook eindelyk eens oud genoeg zijn om te kunne gaan en dan dom gaan doen tegenover mensen die net wel net niet oud genoeg zijn.. dat is gwn triest zij zijn ook een keer zo jong geweest en zulle vast ook wel ns n keer "illegaal" naar zon feest zijn geweest ofniet.
h
hakkebarbieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben ook daar geweest.
Het was egt een super vet feest heb me heel goed vermaakt en dat nuchter :P .De tijd ging egt super snel vond het jammer dat het 7 uur was en het dus was afgelopen had nog wel ff door kunnen feesten.
Maar moet nu wachten tot 14 april op Inqontrol.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ach, ik kan me best voorstellen dat als je een 14 jarige ziet stampen die vol op de speed of xtc ziet dat je zoiets hebt van: :rolleyes:

Zo'n feesten staan bekend voor hun overmatig drugsgebruik, dus de 16 leeftijdsgrens vind ik inderdaad dom, als je bedenkt dat je al 18 moet zijn voor een coffeeshop binnen te komen.
*
***Star_System***Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:hearteyes: Ik heb achter de bar gewerkt bij MOH mss heb je wel gratis drank van me gekregen want ik doe daar niet moeilijk over whaha,

Ik vond het echt helemaal geweldig :hearteyes:
Ik vond de Anthem dit jaar ook wel leuk opzich alhoewel ik toch nog altijd die van Angerfist - The world will shiver het vetste vond tot nu toe

En Angerfist speelde ook super goed he!!!
Ik heb ook nog met de beveiliging gepraat er is anderhalve tot 2 kilo drugs in beslag genomen voornamelijk mdma, en zelfs heroine hebben ze in beslag genomen, ze hebben ook ongeveer 15 mensen mee naar buiten genomen waarvan ze gezien hadden dat ze aant dealen waren en die konden gelijk mee met een politie busje naar het bureau... kut van die 45euro dan en natuurlijk ALLES wat je mist en uiteraard de boete die je krijgt whehe,
er waren ook 2 mensen daar in coma geraakt vanwege overdosis en ze hebben een aantal moeten reanimeren

(heb lang met security gepraat want vond het echt intressant)

Ik heb trouwens idd ook een jongetje aan de bar gehad die eruitzag als 14 whaha met een zonnebril op geloof ik, ik heb me dat onthouden omdat ik het al extreem vreemd vond

Ik heb trouwens ook bij Hellraiser achter de bar gewerkt en wss nu weer in Juni bij Hellraiser vs Megarave

Gaat iemand toevallig naar Vince tegen de rest? De Line Up is echt geweldig namelijk :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."