Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"www.legebuisjes.nl Verrassend"
"of het foute boel is licht eraan wat er in zit en wat de ph waarde is. Moeilijk te beoordelen aan de hand van alleen het gegeven dat het ruikt naar "een chemisch schoonmaakmiddel". Laat het testen zou ik zeggen."
"Lekker beginnen met 3 ml en anders na 40 min nog x wat bij pakken. Btr iets te licht beginnen dan meteen aan het begin van de avond of te van de kaart of slapen, lijkt me ook zonde van je (in mijn geval) spaarzame vrije tijd. Have fun! Ik tik me er zo ook eentje naar binnen, heerlijk op de zondagmiddag"
"inderdaad elfquest. Dat wist ik idd, dat dat de manier van bereiden is. Maar hoger als 68% zul je dus waarschijnlijk niet komen? die 150c met thermometer of gewoon op gevoel/oog? Hoe wordt dit gedaan in het algemeen? Of oven? Greetz,"
"Hallo mede G-Liefhebbers, Ik vroeg me af of het tegenwoordig nog steeds zo gemakkelijk is om G mee te nemen op vakantie? Als ik bv met het vliegtuig op vakantie ga, is dit dan mogelijk door het bv in een shampoo fles te doen? of wordt hier tegenwoordig op gecontroleerd. Weet van bekende dat dit enkele jaren terug geen enkel probleem was. Is het ook mogelijk om G in het vliegtuig zelf mee te nemen? Zodat ik lekker die paar uurtjes die ik vlieg kan slapen? Zo ja, hoe is dit het beste te doen? Ik stel gewoon enkele vragen, dus bespaar me alsjeblieft de opmerkingen dat het dom en onverantwoord is en dat je toch wel een weekje zonder G moet kunnen bla bla bla. Ik hoop nuttige informatie te kunnen ontvangen. Greetz"
"Ik denk eerlijk gezegd van wel. Zoieso als ie niet precies goed is. Dus te zuur of te basisch. In het begin toen ik het via ene SWIM regelde, die het net zelf maakte en het nog niet zo nauw nam heb ik echt last gehad van mn tanden en zelfs x stukje afgebroken (weliswaar na tijd zeer intensief gebruik). Als PH goed is durf ik het eerlijk gezegd niet te zeggen, maar mijn ervaring is wel dat ik na een weekendje zwaar Gtjes weg werken soms soort van "gevoelige" tanden heb. Andere mensen geen last van?"
"Liefhebbers, Wat is eigenlijk de sterkste G die je kan krijgen in vloeibare vorm. Normaal goeie G is 50%, maar wat is nou het hoogst haalbare percentage (vloeibare) G? heb eens vernomen 58%. Maar in principe kan dit toch veel hoger? Ik ben benieuwd!"
"inderdaad niet verkeerd Wordt doseren wel steeds lastiger Ik weet dat ik geen recepten mag plaatsen, dus dat doe ik ook niet. Maar sterker maken is toch gewoon een kwestie van uitgekookte naghb minder verdunnen? Ik zou wel eens willen weten wat in theorie het maximaal haalbare % is. Evt per pm, aangezien het dan al gauw concreter wordt en dat absoluut in strijdt is met de geldende regels hier op het forum"
"Maar je kan tegenwoordig niet meer bij meerdere dokters recepten voor geschreven krijgen toch? Ik zelf speel eigen doktertje en koop mijn benzo's bij een heroineverslaafde. Deze vertelde mij dat je tegenwoordig moet betalen voor een recept, is dit waar dat dit pas sinds kort is of is dit een smoes geweest om wat meer te kunnen vragen? Verder weet ik dat hij vroeger naar meerdere huisartsen ging om benzo's op recept te halen. Dit kan tegenwoordig niet meer. Gr,"
"Ik vind 43 euro voor 30 stuks diazepam best veel. Weet niet wat normaal de straatwaarde is. Ik betaal tussen de 5-7,50 voor een strip diazepam 10mg/oxazepam 50mg (sandox). Weet niet of er meerdere zijn die hun medicijnkastje op deze manier op peil houden? Gr,"