Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumssterkste G

sterkste G

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
gup-a-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
inderdaad elfquest. Dat wist ik idd, dat dat de manier van bereiden is. Maar hoger als 68% zul je dus waarschijnlijk niet komen? die 150c met thermometer of gewoon op gevoel/oog? Hoe wordt dit gedaan in het algemeen? Of oven?

Greetz,
g
gup-a-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Liefhebbers,

Wat is eigenlijk de sterkste G die je kan krijgen in vloeibare vorm. Normaal goeie G is 50%, maar wat is nou het hoogst haalbare percentage (vloeibare) G? heb eens vernomen 58%. Maar in principe kan dit toch veel hoger?

Ik ben benieuwd!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand op het forum hier had eens 68%. Frisko was dat denk ik. Das toch al het hoogste dat ik heb gezien :)
g
gup-a-liciousLid
01-01-2024, 00:00
#4
inderdaad niet verkeerd :stoned: Wordt doseren wel steeds lastiger:grin: Ik weet dat ik geen recepten mag plaatsen, dus dat doe ik ook niet. Maar sterker maken is toch gewoon een kwestie van uitgekookte naghb minder verdunnen? Ik zou wel eens willen weten wat in theorie het maximaal haalbare % is. Evt per pm, aangezien het dan al gauw concreter wordt en dat absoluut in strijdt is met de geldende regels hier op het forum :grin:
g
greenpowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
gup-a-licious zei:
inderdaad niet verkeerd :stoned: Wordt doseren wel steeds lastiger:grin: Ik weet dat ik geen recepten mag plaatsen, dus dat doe ik ook niet. Maar sterker maken is toch gewoon een kwestie van uitgekookte naghb minder verdunnen? Ik zou wel eens willen weten wat in theorie het maximaal haalbare % is. Evt per pm, aangezien het dan al gauw concreter wordt en dat absoluut in strijdt is met de geldende regels hier op het forum :grin:
Klik om te vergroten...


Je mag gewoon recepten plaatsen staan er genoeg.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#6
greenpower zei:
Je mag gewoon recepten plaatsen staan er genoeg.
Klik om te vergroten...
Nee. Dat mag niet. Regel 1.
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gewoon verwarmen tot het zout alleen overblijft. Dan weer heel langzaam water erbij tijdens verwarmen tot het net weer vloeibaar is. Dan heb je de sterkste G.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
greenpower zei:
Je mag gewoon recepten plaatsen staan er genoeg.
Klik om te vergroten...
Nee. Dat mag niet. Regel 1.
Klik om te vergroten...

Er stonden hier zoveel recepten op 't forum, meth/ghb what ever...volgens mij staan ze er nog steeds.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Elfquest zei:
Gewoon verwarmen tot het zout alleen overblijft. Dan weer heel langzaam water erbij tijdens verwarmen tot het net weer vloeibaar is. Dan heb je de sterkste G.
Klik om te vergroten...

je dient er ook rekening mee te houden dat G warm veel dunner is als koud.

dus als hij met het stellen van de sterkte warm nog vloeibaar is , kan hij als het koud word nog steeds gaan stollen, dus dit klopt niet helemaal
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Daarom zeg ik langzaam aan, steeds een beetje water erbij, verwarmen, laten oplossen, weer laten afkoelen en als het nog stolt nog een klein beetje water erbij, verwarmen, etc.tot het niet meer stolt.

Ik doe dit zelf op gevoel. En steeds hele kleine beetjes water erbij. Wel demiwater he.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."