#1
inderdaad elfquest. Dat wist ik idd, dat dat de manier van bereiden is. Maar hoger als 68% zul je dus waarschijnlijk niet komen? die 150c met thermometer of gewoon op gevoel/oog? Hoe wordt dit gedaan in het algemeen? Of oven?
Greetz,
Greetz,
Wordt doseren wel steeds lastiger